Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiviikonloppu - kuinka monta kertaa käytte suihkussa?

Vierailija
05.03.2017 |

Oletteko sinkkuja, parisuhteessa tai perheellisiä?
Olette koko viikonlopun ihan kotosalla, ei mitään sen kummempaa ohjelmaa. Monta kertaa käytte suihkussa ja minä vuorokaudenaikaan?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te joka päivä suihkuttelijat, pesettekö aina hiuksetkin? Omat hiukseni kuivuvat niin hitaasti etten ainakaan jaksa joka päivä.

Mä taas menen sinne suihkuun päivittäin siksi että tukka tuntuu ällön likaiselle. Pyyhekuivaus ja kampa, ei muuta, tukka on kuiva alle vartin suihkusta. Suorat olkapäälle ulottuvat.

Pidemmällä lomalla, kun ei ole tarvetta lähteä edes kauppaan en laita lakkaa tai muotovaahtoa, jolloin voinee olla pesemättä jokapäivä... mutta silloin on usein kesä ja suihkuun tarvii mennä hien ja hiekan vuoksi.

Vierailija
42/51 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että monet saunoisivat enemmän, varsinkin viikonloppuisin, mutta näissä viesteissä vain 0-1 kertaa. Itse käyn pe, - la - ja usein myös su-iltaisin, ainakin näin talviaikaan. Iho kestää hyvin. Viikolla joskus jätän yhden tai kaksi kertaa menemättä kokosuihkuun (en kahta perättäistä päivää), vain alapesu,- jalat - ja kainalot. Hiuksiakaan ei tarvii joka kerta pestä kuin vedellä. Joskus mennyt kolmekin viikkoa ilman shampoota. Ei niin paha mitä luulis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että monet saunoisivat enemmän, varsinkin viikonloppuisin, mutta näissä viesteissä vain 0-1 kertaa. Itse käyn pe, - la - ja usein myös su-iltaisin, ainakin näin talviaikaan. Iho kestää hyvin. Viikolla joskus jätän yhden tai kaksi kertaa menemättä kokosuihkuun (en kahta perättäistä päivää), vain alapesu,- jalat - ja kainalot. Hiuksiakaan ei tarvii joka kerta pestä kuin vedellä. Joskus mennyt kolmekin viikkoa ilman shampoota. Ei niin paha mitä luulis.

Saunominen taitaa vähentyä koko ajan, on enemmän iäkkäämpien huvi. Meillä lämpiää sauna ehkä kerran kuussa, jos sitäkään.

Vierailija
44/51 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussukka kirjoitti:

Ihmiset suihkuttelee järkyttävän usein. Itse yritän venyttää varsinkin hiusten pesuvälin mahd. pitkäksi. Joka kolmas päivä on maksimi.

Jos tulee tarve nii alapäätä, kainaloita voi suihkutella, mutta kuivattaa nyt koko kroppaa ja hiuksia joka päivä..?

Mä taas en ymmärrä näitä, jotka välttelevät pesua ja etenkin hiusten joka 100. päivä peseminen on joku kunnia-asia (ihosairaudet ynnämuut tietenkin poislukien). Sitten vielä kehutaan kuinka ei haista miltään.

Kyllä me muut ihmiset valitettavasti haistamme ja näemme. Muutama työkaveri julistaa autuaana kuinka pesee hiukset x. kertaa viikossa/kuussa ja siitä huolimatta on aina raikas olo... Mutta ei ne hiukset ole puhtaat, eivätkä he ole muiden nenään tuoksuttomia.

Vierailija
45/51 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yletön peseminen ei oo hyvästä. Koko suihku kerran. Alapääsuihku kerran pari pvässä

Vierailija
46/51 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yletön peseminen ei oo hyvästä. Koko suihku kerran. Alapääsuihku kerran pari pvässä

Mä en taas viitsisi pestä vaan puolikasta kun kerran olen sinne suihkuun asti mennyt. Eli ihan sama sitten saippuoida kainalot, pestä tukka ja hampaatkin kun on jo suihkumärkä alapesun vuoksi.

Vierailija
47/51 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteessa eikä mulla ole ikinä ihan kotiviikonloppua, mutta käyn suihkussa kun on tarve. Aina urheilun jälkeen eli lähes joka päivä ja silloin kun hiukset alkavat näyttää likaisilta tai haluan muuten olla ihan edustuskunnossa. Ja jos olen likaantunut töissä. Ei ole mitään tarkkaa suihkurutiinia, koska elämässäni ei muutenkaan ole tiettyä kaavaa, vuorotyössä kun olen.

Vierailija
48/51 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pe, la, su aamulla suihku. Mahdollisesti la ilta sauna ja suihku.

Vierailija
49/51 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en lämmitä saunaa niin suihku joka päivä aamulla ja illalla.

Mikäli on seksiä tiedossa niin ennen sitä tietenkin käyn suihkussa. 

Vierailija
50/51 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pussukka kirjoitti:

Ihmiset suihkuttelee järkyttävän usein. Itse yritän venyttää varsinkin hiusten pesuvälin mahd. pitkäksi. Joka kolmas päivä on maksimi.

Jos tulee tarve nii alapäätä, kainaloita voi suihkutella, mutta kuivattaa nyt koko kroppaa ja hiuksia joka päivä..?

Katsos kun useat ihmiset harrastavat sellaista kuin liikunta... Aika ällöttävää jos liikunnan jälkeen vain huuhtaisee pikaisesti kainalot x__X!

Mikä tarve vastata noin tylysti? Minä juoksen, mutta "pesen" hiukset vaikkapa hoitoaineella jos ne ovat edellisenä päivänä pesty.

Vierailija
51/51 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuin illoin ja vielä päivälläkin, jos käyn hikilenkillä tai salilla.

En halua mennä illalla puhtaisiin lakanoihin ja miehen viereen, ellen ole käynyt suihkussa. Aamulla en herää ilman raikasta suihkua.

Bodylotionia kuluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme