Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit jos tajuaisit olevasi Haippiringin katselema yhden illan hoito?

Vierailija
05.03.2017 |

Nyt sanainen arkku auki ja kertokaapa ihan rehellisesti ja sensuroimatta!

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itselleni vihainen siitä, että arviointikykyni on ollut niin heikko, että olen mennyt vehtaamaan henkilön kanssa, joka tuollaista tekee. Eipä se kuitenkaan mielenterveyden päälle kävisi, ainakin luulen niin.

Vierailija
42/62 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin varmaan ranteeni auki koska tajuaisin olleeni hyväuskoinen hömelö munan himoissani :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaisi, että olen uskonut Axlin valeita ja antanut pesää, ja samalla aihettanut syyttömille sen, että Axl pääsee jakamaan videota heille, eli hekin joutuvat huonoon valoon. 

Vierailija
44/62 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin Axlin luo Lontooseen ja pyytäisin lisää munaa, tällä kertaa myös kakkoseen.

Vierailija
45/62 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ylpeä että olen Marina Torpan kaltaisessa seurassa!

Vierailija
46/62 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettisin asiaa aina välillä lopunelämääni. Kuvitelsiin kaikki mahdollsiet kostotoimet videonkuvaajalle, levittelijälle ja videoiden katselijoille.

Vihaan myös hakkereita, jotka varastelevat naisten tietokoneilta alastonkuvia ja levittävät yksityiset otokset julkisuuteen. Eniten oksettaa ne miehet, jotka sitten googlettelevat kiimassa näitä kuvia ja videoita saaden kiksejä siitä että kyseessä on näiden naisten yksityisyyttä loukkaavaa materiaalia evätkä naiset ole halunneet näitä otoksia kaikkien silmille.

Päässäni silpoisin ja pahoinpitelisin miehet. Miettisin onko mulla kavereissa jätkiä, jotka haluaisivat hakata katselijat. Todellakin veisin oikeuteen ja huolehtisin että kaikki naiset tietää, millainen hyypio salakuvaaja ja videoiden katselijat on.

Kandee muistaa että kameraan, kännykälle, läppärille, tietskalle tai tabletille talletetut alastonkuvat (ja muutkin kuvat) ovat aina potentiaalisessa vaarassa siirtyä kolmannen osapuolen käsiin. Käytännössä kaikki koneellasi, tai siihen liitetyllä muistikortilla olevat kuvat ovat piilotettuina monenlaisilla somen palvelimilla, vaikket olisi niitä erikseen sinne ladannut. Ainakin facebook, aikoinaan jo vuosia sitten, alkoi imuroimaan omalta koneeltani kaikki kuva- ja videotiedostot vastattuani profiilikuvien ja kuvakansioiden luomisessa pakolliseen "Luotatko tähän sovellukseen?" -kysymykseen. Tyhmin klikkaus ikinä. Nykyään sekin (tiedostojen siirto vaivihkaa käyttäjän koneelta) on jo muulla tavalla toteutettu. Google-autotkin pystyvät sekunneissa imuroimaan ohittamiensa lähiverkkojen kaiken tiedostosisällön. Huipputekniikkaa... :/

Vierailija
47/62 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihan tajua miksi itseä hävettää se, että toinen on tehnyt rikoksen? Voiko joku selittää tän mulle?

N22

Siis HÄH???

Niin. Jos joku kuvais musta videon jossa harrastetaan seksiä. Seksin harrastus on normaalia. Mä teen sitä, sä teet. Se ukko siinä videolla tekis. Todella vttumaista jos sitä lähtee joku jakelemaan, mut en tajua miten sen "häpeä" olis mitenkään verrattavissa häpeään siitä, että kaikille ihmisille paljastuis et se mies on likainen pervo. Joo, oisin ollut videolla harrastamassa seksiä, mut vähän eri asia olla se jammusetä siinä

Kyllä huomaa kuinka omituinen suhde seksiin nykyisillä nuorilla naisilla on. Se ei todellakaan ole normaalia ja toivottavaa että hakeudutaan kerta toisensa jälkeen piilottelemaan makkaraa jännämiesten kämpille. Ehei.

Vierailija
48/62 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin tajuaisin, että haippiringissä ollaan kiinnostuneita myös homoeroottisesta materiaalista. 

Vierailija
49/62 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihan tajua miksi itseä hävettää se, että toinen on tehnyt rikoksen? Voiko joku selittää tän mulle?

N22

Siis HÄH???

Niin. Jos joku kuvais musta videon jossa harrastetaan seksiä. Seksin harrastus on normaalia. Mä teen sitä, sä teet. Se ukko siinä videolla tekis. Todella vttumaista jos sitä lähtee joku jakelemaan, mut en tajua miten sen "häpeä" olis mitenkään verrattavissa häpeään siitä, että kaikille ihmisille paljastuis et se mies on likainen pervo. Joo, oisin ollut videolla harrastamassa seksiä, mut vähän eri asia olla se jammusetä siinä

Kyllä huomaa kuinka omituinen suhde seksiin nykyisillä nuorilla naisilla on. Se ei todellakaan ole normaalia ja toivottavaa että hakeudutaan kerta toisensa jälkeen piilottelemaan makkaraa jännämiesten kämpille. Ehei.

no ei siellä mitään makkaraa olekaan piiloteltu, vaan siellä on pantu. jos joku lähtee piilottelemaan makkaraa kämpille, niin todellakin on outoa. paneminen taas on niin normaalia kuin voi olla niin kauan kun on molempien suostumus.

Vierailija
50/62 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan aika haipissa. 

Vierailija
51/62 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin staran toimittajaa Jocka Pärskiin yhteyttä, että jutun voi nyt totuuden pohjalta tehdä.

Vierailija
52/62 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sitä mennä tilanteisiin jotka eivät kestä kuvaamista. Eihän siinä mitään ole valehdeltu.

Naiset haluavat samanaikaisesti kuvaajat julkiseksi, mutta videot salaisiksi. Kestämätön tilanne pidemmän päälle.

Vierailija
53/62 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että onko joku asia mistä nämä rinkiläiset voisivat tietää kuka minä olen. Miettisin voiko joku yhdistää minut tähän akseliin. Sitten olisi kaksi vaihtoehtoa. Haluanko pysyä nobodynä vai olisiko tässä sauma, kun tilanne hieman rauhoittuu, astua julkisuuteen ja päästä ns. Seiskajulkkikseksi! Tokihan juorulehdet on jo perustaneet kuuman linjan näitä akselin uhreja varten.

Vierailija
54/62 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän kaveriporukassa ollaan nähty kaikki tyttöystäviemme alastonkuvat ja ollaan jaettu niiden seksimieltymykset. Videoita ei olla kuvattu. Eikö muka naiset näistä puhu toisilleen?

Vierailija
55/62 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meidän kaveriporukassa ollaan nähty kaikki tyttöystäviemme alastonkuvat ja ollaan jaettu niiden seksimieltymykset. Videoita ei olla kuvattu. Eikö muka naiset näistä puhu toisilleen?

Tämä on väärin, mutta naisten kännikotkotukset miestensä penisten koosta ja sänkytaidoista on ok. :D

Vierailija
56/62 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ajattelisin, että onpa säälittäviä jätkiä. En menettäisi yöuniani.

Vierailija
57/62 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen yrittänyt pitkästi kirjoittaa tähän ketjuun, että tuntisin itseni häväistyksi, ja tulee viesti, että viestisi julkistetaan kun se on hyväksytty. Mutta ei ole tullut ketjuun. Tähän ketjuun saa siis kirjoittaa vaan, että ei tuntuisi missään????

Vierailija
58/62 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Ajattelisin, että onpa säälittäviä jätkiä. En menettäisi yöuniani.

Shh, ei näin saa sanoa. Pitää vaan kauhistella ja mielellään vielä solvata axlia.

Vierailija
59/62 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi just ihanaa olla sellainen. Kokisin itseni hyväksikäytetyksi lutkaksi ja se tuntuisi hyvältä. 

Eihän asia tietenkään yllätyksenä tulisi. Tottakai kamera on selkeästi näkynyt yöpöydällä tai yölipastolla. Sitten vain odottamaan rahastuskierrosta käräjille. Kivan panot ja 5 donaa päälle. Elämä on ihanaa!!

Vierailija
60/62 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miettikääpä. Joku uhreista on menettänyt työkykynsä, jollain uhrilla jäi gradu tekemättä, jotkut pelkäävät että työyhteisö saa tietää.

Jonkun nimi oli vahingossa näkynyt jossain.

Sitten vielä jossain iltapissan keskustelussa jotkut kehtasivat tuomita uhrit, että tieto työnantajalle sairasloman syystä ja potkut.

Maailma on paha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi