Kasmir jätti Tanssii tähtien kanssa - ohjelman
Lähdön syyksi tarjottiin nopea "henkilökohtaisista syistä". Vetäytyykö kys. herra nyt kokonaan julkisuudesta?
Kommentit (9)
Sanottiinko lähetyksessä jotain asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi vadelmalaiva on vedetty noin syvälle Äkselin rektumin pyörteisiin.. kansa kyllästynyt edelliseen syntipukkiin jo
Oliko vaikka siksi, että tuokin kuulu tuohon äkselin runkkurinkiin.
Median riepottelema kassu ei saanut tarpeekseen vaan kaipasi lisää huomiota vetäytymällä turhanpäiväisestä tanttaohjelmasta DRAMATIIKKAAAAA
Vierailija kirjoitti:
Sanottiinko lähetyksessä jotain asiasta?
Aloituksessa kaikki olennainen. Mainittiin vain nopeasti ettei kyseistä paria enää nähdä parketilla vaan Kasmir joutuu jättämään kisan henkilökohtaisten syiden vuoksi.
mtv kylläkin antoi kasmirille potkut. aina nää uutisoidaan "päätti itse vetäytyä" toisin sanoen ei annettu vaihtoehtoja. kuka tanssipari olisi moisen pervon kanssa halunnut tanssia.
Jaaa jäljelle jäi vain pari kulahtanutta näyttelijätärtä ja uutisankkureita.. "tähdet".
Toisaalta Kasmiristakaan tiedä yhden kappaleen nimeä enempää. Itse renkutus valitettavasti jäi kuulematta vaikka lukemani mukaan oli vuoden jeesus kesäbiisikin taskussa.
Vierailija kirjoitti:
mtv kylläkin antoi kasmirille potkut. aina nää uutisoidaan "päätti itse vetäytyä" toisin sanoen ei annettu vaihtoehtoja. kuka tanssipari olisi moisen pervon kanssa halunnut tanssia.
Pitäis olla vähän muutakin ku oma mututuntuma ettei käy selänteitä
Miksi vadelmalaiva on vedetty noin syvälle Äkselin rektumin pyörteisiin.. kansa kyllästynyt edelliseen syntipukkiin jo