Mies loi Tinder-profiilin "kuuman kundin kuvilla" – halusi todistaa, että naiset sietävät mitä vain, jos mies on komea
http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/mies-loi-tinder-profiilin…
- Ensinnäkin miksi itsestäänselvistä asioista pitää tehdä "tutkimuksia"?
- Kysymys miehille: kenet näistä valitsisit mieluiten jos saisit vapaasti valita: ruman, keskiverron vai kauniin naisen? (ole rehellinen... edes itsellesi)
- Eikös miehetkin siedä paremmin huonoa käytöstä kauniilta naisilta, kuin vaikkapa rumilta tai taviksilta? Ruma nainen ei tasana saisi olla hirvee itsekeskeinen biatchh.
- Miksi miesten on oikeutetumpaa tavoitella/suosia biologian nimissä parhaimpia geenejä, mutta nainen on kaksinaamainen kurjimus jos tekee samaa?
- "Tutkimuksen" mukaan myös rumat ja keskiverrot miehet saivat matcheja ja viestejä. Miksi vähempi ei riitä? Miksi kaikkien miesten pitäisi saada yhtä paljon matcheja ja viestejä kuin "alusvaatemallin"?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Surkea testi kun siinä ei ollut verrokkina jotain mitättömän näköistä joka olisi sanonut samat jutut. Itse olen ruma mies ja olen huomannut, että mitä törkeämmin käyttäydyn sitä enemmän naiset ovat kiinnostuneita minusta. Ehkä eivät kaikki mutta tosi monet. Se on kuin riikinkukon pyrstö: kertoo, että sinulla on "varaa" käyttäytyä noin ja vähät välität mitä nainen ajattelee. Ja se jos mikä saa heidän pikkupöksynsä väräjämään.
Mä nauran sunlaisille miehille. Se on vaan niin huvittavaa kun joku ruma/tavis käyttäytyy ylimielisesti. Komeilla miehet saa enemmän anteeksi, koska ovat haluttua seksiseuraa. Kyllä sitä mieluummin komeeta pintaa katsoo, eikä seksiä harrastaessa tarvitse muutenkaan puhua. Kyllä, myönnän että sänkyyni haluan vain kaikkein komeimpia miehiä. Ei siinä mitään sen suurempaa mystiikkaa ole kuin siinäkään että miehet haluavat sänkyynsä kaikkein kauniimpia naisia. Seurusteluun miehellä pitää tietenkin olla luonne kunnossa, eikä ulkonäöllä ole niin paljon painoarvoa.
Mutta joo, kai niitä sellaisiakin naisia sitten on jotka tykkää dissaamisesta ja alistamisesta, jolloin alistaja voi olla joku rumempikin mies. Dunno.
Teii` Tinder, meil` lavatanssit.
T. M 59v. kolme lasta ja aina niin ihana vaimo.
Vierailija kirjoitti:
No olipa typerä testi :D "hyvännäköinen mies sai eniten matcheja ja naiset halusivat seksiä tai ainakin tavata hänet!! Shocking news!!"
Pointti olikin siinä, että vaikka mies käyttäytyi töykeästi, naiset olivat silti kiinnostuneita hänestä.
Ensiksi, kyllähän se tietysti vähän harmittaa kun esim. Tinderissä omalla kohdalla ei juurikaan menestystä ole. Muutaman matchin olen kuitenkin saanut. Mitä vähemmän niitä matcheja tulee niin sen epätodennäköisempää, että se kumppani niistä muutamasta ihmisestä löytyy. Itse en ole päässyt edes treffeille asti.
Asiaan
>> Niinpä
- Kysymys miehille: kenet näistä valitsisit mieluiten jos saisit vapaasti valita: ruman, keskiverron vai kauniin naisen? (ole rehellinen... edes itsellesi)
>> Keskiverron. En pidä huomiosta, jos olisi kaunis puoliso niin varmaan hän keräisi katseita ja muut ihmettelisivät miten tuo on tuommoisen saanut.
- Eikös miehetkin siedä paremmin huonoa käytöstä kauniilta naisilta, kuin vaikkapa rumilta tai taviksilta? Ruma nainen ei tasana saisi olla hirvee itsekeskeinen biatchh.
>> En siedä huonoa käytöstä keneltäkään. En hirveästi muista saaneeni huonoa käytöstä osakseni, koska itse käyttäydyn asiallisesti ja ystävällisesti.
- Miksi miesten on oikeutetumpaa tavoitella/suosia biologian nimissä parhaimpia geenejä, mutta nainen on kaksinaamainen kurjimus jos tekee samaa?
>> No koska ne hottikset eivät valinneet minua eli joo, totta kai saa vaatia ja pitää vaatia. Tulkoon rakkaus, jokaiselle tarpeen mukaan lauloi Miljoonasade.
- "Tutkimuksen" mukaan myös rumat ja keskiverrot miehet saivat matcheja ja viestejä. Miksi vähempi ei riitä? Miksi kaikkien miesten pitäisi saada yhtä paljon matcheja ja viestejä kuin "alusvaatemallin".
>> Kyllä, mutta kuten tuossa jo mainitsin omalta kohdalta niin pienestä joukosta sitä kumppania harvemmin löytää. Olen siis saanut Tinderissä alle 15 matchia ja jutellut ehkä 5 kanssa. Yhden kanssa ei ollut minkäänlaista yhteistä huumoria vaikka muuten juttelu oli mukavaa. Yksi poltti tupakkaa, joka on ehdoton turn-off. Yksi oli niin ujo, ettei halunnut tavata enkä jaksanut viestitellä loputtomiin. Muut keskustelut ovat kuihtuneet itsestään.
vieras-m kirjoitti:
Ensiksi, kyllähän se tietysti vähän harmittaa kun esim. Tinderissä omalla kohdalla ei juurikaan menestystä ole. Muutaman matchin olen kuitenkin saanut. Mitä vähemmän niitä matcheja tulee niin sen epätodennäköisempää, että se kumppani niistä muutamasta ihmisestä löytyy. Itse en ole päässyt edes treffeille asti.
Asiaan
>> Niinpä
- Kysymys miehille: kenet näistä valitsisit mieluiten jos saisit vapaasti valita: ruman, keskiverron vai kauniin naisen? (ole rehellinen... edes itsellesi)>> Keskiverron. En pidä huomiosta, jos olisi kaunis puoliso niin varmaan hän keräisi katseita ja muut ihmettelisivät miten tuo on tuommoisen saanut.
- Eikös miehetkin siedä paremmin huonoa käytöstä kauniilta naisilta, kuin vaikkapa rumilta tai taviksilta? Ruma nainen ei tasana saisi olla hirvee itsekeskeinen biatchh.>> En siedä huonoa käytöstä keneltäkään. En hirveästi muista saaneeni huonoa käytöstä osakseni, koska itse käyttäydyn asiallisesti ja ystävällisesti.
- Miksi miesten on oikeutetumpaa tavoitella/suosia biologian nimissä parhaimpia geenejä, mutta nainen on kaksinaamainen kurjimus jos tekee samaa?>> No koska ne hottikset eivät valinneet minua eli joo, totta kai saa vaatia ja pitää vaatia. Tulkoon rakkaus, jokaiselle tarpeen mukaan lauloi Miljoonasade.
- "Tutkimuksen" mukaan myös rumat ja keskiverrot miehet saivat matcheja ja viestejä. Miksi vähempi ei riitä? Miksi kaikkien miesten pitäisi saada yhtä paljon matcheja ja viestejä kuin "alusvaatemallin".>> Kyllä, mutta kuten tuossa jo mainitsin omalta kohdalta niin pienestä joukosta sitä kumppania harvemmin löytää. Olen siis saanut Tinderissä alle 15 matchia ja jutellut ehkä 5 kanssa. Yhden kanssa ei ollut minkäänlaista yhteistä huumoria vaikka muuten juttelu oli mukavaa. Yksi poltti tupakkaa, joka on ehdoton turn-off. Yksi oli niin ujo, ettei halunnut tavata enkä jaksanut viestitellä loputtomiin. Muut keskustelut ovat kuihtuneet itsestään.
Ok. Kiitos näkökulmistasi. Hyviä pointteja. Mutta musta tuntuu, että edustat keskivertoa hieman vaatimattomampaa miestyyppiä. Omasta kaveripiiristäni löytyy useampi näitä miessinkkuja jotka nirsoilee ja tavoittelee omaa tasoaan nähden selkeästi parempia naisia. Samalla myös tuomitsevat naisten harjoittamaa nirsoutta. Se on jotenkin huvittavaa... aivan kuin he eivät huomaisi tekevänsä samaa itse.
Vierailija kirjoitti:
No olipa typerä testi :D "hyvännäköinen mies sai eniten matcheja ja naiset halusivat seksiä tai ainakin tavata hänet!! Shocking news!!"
Se "shocking news" tuli siitä, että käytöksellä ja luonteella ei ollutkaan naisten ylevistä korupuheista huolimatta merkitystä, vaan ulkonäkö ratkaisi täysin. Se niistä "luonne on tärkein" -höpötyksistä, joiden avulla naiset itseään aina koittavat ylentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se "shocking news" tuli siitä, että käytöksellä ja luonteella ei ollutkaan naisten ylevistä korupuheista huolimatta merkitystä, vaan ulkonäkö ratkaisi täysin. Se niistä "luonne on tärkein" -höpötyksistä, joiden avulla naiset itseään aina koittavat ylentää.
Jos et ole huomannut, niin ei kukaan ole enää aikoihin tuollaisia höpöttänyt. Jokainen ymmärtää, että ulkonäkö on se, joka joko herättää kiinnostuksen tai sitten ei. Vasta sen jälkeen tutustutaan luonteeseen.
Te miehet toivoisitte, että naiset jaksaisivat vakuutella teille, että luonne on se joka ratkaisee herääkö kiinnostus vai ei, ja nyt ottaa pattiin kun ei kukaan edes vakuuttele.
Jos olen nettideitissä, Tinderissä, baarissa, missä tahansa niin tottakai ulkonäkö on se ensimmäinen asia, jonka miehestä huomaan ja joka ratkaisee, haluanko tutustua häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole huomannut, niin ei kukaan ole enää aikoihin tuollaisia höpöttänyt. Jokainen ymmärtää, että ulkonäkö on se, joka joko herättää kiinnostuksen tai sitten ei. Vasta sen jälkeen tutustutaan luonteeseen.
Te miehet toivoisitte, että naiset jaksaisivat vakuutella teille, että luonne on se joka ratkaisee herääkö kiinnostus vai ei, ja nyt ottaa pattiin kun ei kukaan edes vakuuttele.Jos olen nettideitissä, Tinderissä, baarissa, missä tahansa niin tottakai ulkonäkö on se ensimmäinen asia, jonka miehestä huomaan ja joka ratkaisee, haluanko tutustua häneen.
Ei kun sä et nyt vieläkään ymmärtänyt pointtia: sillä luonteella ei ole väliä, jos on komea. Se tässä juuri tuli todistettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te miehet toivoisitte, että naiset jaksaisivat vakuutella teille, että luonne on se joka ratkaisee herääkö kiinnostus vai ei, ja nyt ottaa pattiin kun ei kukaan edes vakuuttele.Jos olen nettideitissä, Tinderissä, baarissa, missä tahansa niin tottakai ulkonäkö on se ensimmäinen asia, jonka miehestä huomaan ja joka ratkaisee, haluanko tutustua häneen.
Ei kun sä et nyt vieläkään ymmärtänyt pointtia: sillä luonteella ei ole väliä, jos on komea. Se tässä juuri tuli todistettua.
Eihän naiset koskaan edes tavanneet häntä.
Jos joku nainen vastailee miehelle tuollaisiin viesteihin, niin se ei vielä kerro että heistä olisi livenä tullut pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku nainen vastailee miehelle tuollaisiin viesteihin, niin se ei vielä kerro että heistä olisi livenä tullut pari.
Kiinnostus ei kadonnut mihinkään, vaikka mies käyttäytyi mulkusti. Eli juuri kuten evoluutiopsykologi Markus J. Rantalakin on sanonut, komea mies saa huononkin käytöksen anteeksi. Mutta jatka s vaan selittely-yrityksiäsi, kun sulla kerran tuntuu olevan kova tarve yrittää puhua mustaa valkoiseksi.
Kaunista ulkomuotoa vailla olevat uuvatit sitten kuvittelevat, että heidän spekseillään saa huonosti käyttäytymällä naisia, no ei saa. Ruman miehen veetuilua ei kukaan kuuntele, vaikka kauniimpi saa anteeksi ulkomuotonsa takia huonon käytöksensä. Mutta onhan tuo hieman monimutkaisempi juttu kuin se, että hyvännäköinen saa seksiä rumempaa helpommin: jos mies on tyhmä ja kaunis, niin ei sillä mitään seksiä lukuunottamatta tee. Jos komea typerys vielä v**tuilee muille, eikä ole edes hyvä sängyssä, niin sellainen mies on jo yhtä tyhjän kanssa. Henkilökohtaisesti olen pidemmissä tuttavuuksissani vaatinut mieheltä seksitaitoja, jos miehen housuissa on katkarapu ja suusta tulee pelkkiä typeryyksiä, niin kyllähän sellainen kakkoseksi jää ulkonäöstään huolimatta monille rumemmille miehille, joiden funktionaaliset elimet - aivot, penis - toimivat odotetulla tavalla.
Ihmettelijä-AP kirjoitti:
vieras-m kirjoitti:
Asiaan
>> Niinpä
- Kysymys miehille: kenet näistä valitsisit mieluiten jos saisit vapaasti valita: ruman, keskiverron vai kauniin naisen? (ole rehellinen... edes itsellesi)>> Keskiverron. En pidä huomiosta, jos olisi kaunis puoliso niin varmaan hän keräisi katseita ja muut ihmettelisivät miten tuo on tuommoisen saanut.
- Eikös miehetkin siedä paremmin huonoa käytöstä kauniilta naisilta, kuin vaikkapa rumilta tai taviksilta? Ruma nainen ei tasana saisi olla hirvee itsekeskeinen biatchh.>> En siedä huonoa käytöstä keneltäkään. En hirveästi muista saaneeni huonoa käytöstä osakseni, koska itse käyttäydyn asiallisesti ja ystävällisesti.
- Miksi miesten on oikeutetumpaa tavoitella/suosia biologian nimissä parhaimpia geenejä, mutta nainen on kaksinaamainen kurjimus jos tekee samaa?>> No koska ne hottikset eivät valinneet minua eli joo, totta kai saa vaatia ja pitää vaatia. Tulkoon rakkaus, jokaiselle tarpeen mukaan lauloi Miljoonasade.
- "Tutkimuksen" mukaan myös rumat ja keskiverrot miehet saivat matcheja ja viestejä. Miksi vähempi ei riitä? Miksi kaikkien miesten pitäisi saada yhtä paljon matcheja ja viestejä kuin "alusvaatemallin".>> Kyllä, mutta kuten tuossa jo mainitsin omalta kohdalta niin pienestä joukosta sitä kumppania harvemmin löytää. Olen siis saanut Tinderissä alle 15 matchia ja jutellut ehkä 5 kanssa. Yhden kanssa ei ollut minkäänlaista yhteistä huumoria vaikka muuten juttelu oli mukavaa. Yksi poltti tupakkaa, joka on ehdoton turn-off. Yksi oli niin ujo, ettei halunnut tavata enkä jaksanut viestitellä loputtomiin. Muut keskustelut ovat kuihtuneet itsestään.
Ok. Kiitos näkökulmistasi. Hyviä pointteja. Mutta musta tuntuu, että edustat keskivertoa hieman vaatimattomampaa miestyyppiä. Omasta kaveripiiristäni löytyy useampi näitä miessinkkuja jotka nirsoilee ja tavoittelee omaa tasoaan nähden selkeästi parempia naisia. Samalla myös tuomitsevat naisten harjoittamaa nirsoutta. Se on jotenkin huvittavaa... aivan kuin he eivät huomaisi tekevänsä samaa itse.
Taas "omaa tasoaan parempia" mainittu. Eihän niitä tasoja pitänyt ollakaan? Taitaa olla samaa paskapuhetta, kuin naisten vähempi pinnallisuus verrattuna miehiin. Lopettakaa naiset kaksinaamaisuus ja olkaa rehellisiä, niin kaikki voittavat.
Täytyy nättinä naisena sanoa että myös miehet sietävät kummallisuuksia vain koska olen nätti.
Sovin kerran treffit miesprofiilin kanssa, joka oli todennäköisesti feikki. Halusin vain ottaa selvää, millainen ihminen sieltä tulee, ja jos olisi ollut oikea alfa, olisin halunnut keskustella hänen maailmankuvastaan. Mutta mies teki oharit, sanoi muhinoineensa jonkun muun kanssa. Olikohan hän tällainen testimies? No, itsepä tekstaili känniviestejä perään, en ollut kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelijä-AP kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois kiva kuulla etenkin miesten mielipiteitä ja perusteluja. :)
Mielipiteitä ja perusteluita mistä?
No tehdystä "tutkimuksesta" yleisesti, tai vastauksia tekemiini kysymyksiini. Olisi kiva kuulla etenkin miehiltä perusteluja miksi moinen käytös on naisilta tuomittavampaa, vaikka itse tekevät samaa, eli suosivat parhaimmat geenit omaavia ihmisiä.
Millä perusteella väität, että se on naisilta tuomittavampaa?
Koska naisia pidetään tämän takia kaksinaamaisina.
Ja vastaavan käytöksen takia koko miessukupuoli on jo aikoja sitten julistettu naisten toimesta pinnalliseksi. Sitä pidetään nykyään jo itsestään selvänä faktana. Naiset puolestaan ovat pitkään puhuneet siitä miten etsivät sitä oikeaa ja miten moni muu asia on tärkeämpi kuin ulkonäkö. Jos nyt sitten todistetaan, että itseasiassa naiset ovat ihan yhtä pinnallisia kuin miehetkin, niin eikö siinä samalla paljastu vuosien kusetus eli kaksinaamaisuus.
Ne naiset puhuvat parisuhteista. Koskiko tämä tutkimus siis pelkästään parisuhteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostus ei kadonnut mihinkään, vaikka mies käyttäytyi mulkusti. Eli juuri kuten evoluutiopsykologi Markus J. Rantalakin on sanonut, komea mies saa huononkin käytöksen anteeksi. Mutta jatka s vaan selittely-yrityksiäsi, kun sulla kerran tuntuu olevan kova tarve yrittää puhua mustaa valkoiseksi.
Ja sinä saa rauhassa uskoa johonkin tindertestiin joka ei todista mitään.