Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies loi Tinder-profiilin "kuuman kundin kuvilla" – halusi todistaa, että naiset sietävät mitä vain, jos mies on komea

Ihmettelijä
05.03.2017 |

http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/mies-loi-tinder-profiilin…

- Ensinnäkin miksi itsestäänselvistä asioista pitää tehdä "tutkimuksia"?
- Kysymys miehille: kenet näistä valitsisit mieluiten jos saisit vapaasti valita: ruman, keskiverron vai kauniin naisen? (ole rehellinen... edes itsellesi)
- Eikös miehetkin siedä paremmin huonoa käytöstä kauniilta naisilta, kuin vaikkapa rumilta tai taviksilta? Ruma nainen ei tasana saisi olla hirvee itsekeskeinen biatchh.
- Miksi miesten on oikeutetumpaa tavoitella/suosia biologian nimissä parhaimpia geenejä, mutta nainen on kaksinaamainen kurjimus jos tekee samaa?
- "Tutkimuksen" mukaan myös rumat ja keskiverrot miehet saivat matcheja ja viestejä. Miksi vähempi ei riitä? Miksi kaikkien miesten pitäisi saada yhtä paljon matcheja ja viestejä kuin "alusvaatemallin"?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva kuulla etenkin miesten mielipiteitä ja perusteluja. :)

Vierailija
2/37 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh noh, älkääs vaan alapeukutelko, vaan kertokaa sanallisesti miksi olette toista mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä siedä töykeää käytöstä keneltäkään. 

En usko, että millään profiililla saa matchin jokaisesta painamastaan sydämestä. Aina löytyy niitä, jotka eivät matchaa liian komeita tai kauniita. 

Vierailija
4/37 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteitä ja perusteluita mistä?

Vierailija
5/37 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi miesten on oikeutetumpaa tavoitella/suosia biologian nimissä parhaimpia geenejä, mutta nainen on kaksinaamainen kurjimus jos tekee samaa?"

Jännämiehiä jahdatessaanhan nainen suosii nimenomaan niitä paskoja elämämkoulu-geenejä.

Vierailija
6/37 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutku miehetkin!!" :D

Eivät miehet valita naisten irstaasta ja liian seksuaalisesta käytöksestä kuten naiset. Mutta ilmeisesti naitekaan eivät siitä valita, mikäli miues vain on komea. Jos tämä muka oli "itsestäänselvyys", niin enpä kyllä muista koskaan naisten tätä asiaa ääneen myöntäneet. 

Vierailija
7/37 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tehdystä "tutkimuksesta" yleisesti, tai vastauksia tekemiini kysymyksiini. Olisi kiva kuulla etenkin miehiltä perusteluja miksi moinen käytös on naisilta tuomittavampaa, vaikka itse tekevät samaa, eli suosivat parhaimmat geenit omaavia ihmisiä.

Vierailija
8/37 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ja kas. Testissä ei käynyt ilmi, ovatko naiset hakemassa seksiseuraa. Onpas tosiaankin yllättävää, että hyvännäköisen miehen seksiehdotuksiin ei vastata kieltävästi. Haloo! Ei kai seksiseuraa niistä pahimman näköisistä edes haeta.

Vierailija
9/37 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mikä siellä tinderissä näkee, panotuksessa swaippaan aina vihreää.

Vierailija
10/37 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on kyllä käynyt niin, että tuli mätsi "liian" komean miehen kanssa. Ensimmäisissä viesteissä tämä mies kysyi, mitä etsin tinderistä ja vastasin hänelle, että en mitään vakavaa. Totuus on, että etsin kyllä vakavampaakin, mutta tämän tyypin kohdalla tiesin, etten häneltä tule koskaan saamaan mitään muuta kuin seksiä, joten sille linjalle tietysti lähdin, koska seksi todella komean miehen kanssa kiinnosti. Jos tämä nyt on jonkun mielestä moraalitonta, niin voi voi.

Vierailija
11/37 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelijä-AP kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tehdystä "tutkimuksesta" yleisesti, tai vastauksia tekemiini kysymyksiini. Olisi kiva kuulla etenkin miehiltä perusteluja miksi moinen käytös on naisilta tuomittavampaa, vaikka itse tekevät samaa, eli suosivat parhaimmat geenit omaavia ihmisiä.

Millä perusteella väität, että se on naisilta tuomittavampaa?

Vierailija
12/37 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naisia pidetään tämän takia kaksinaamaisina.

Vierailija
13/37 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkuin myös Tinderin kauneimmat mallimaiset naiset eivät saisi eniten matcheja. :D Ja nimenomaan niiltä tasokkaimmilta miehiltä. Siellä saavat sitten ronkeloida prinsessoina ihan vapaasti.

Vierailija
14/37 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miäs sietää myös mitä paskaa naiselta kunhan nainen on vaan hottis

Vierailija
15/37 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea testi kun siinä ei ollut verrokkina jotain mitättömän näköistä joka olisi sanonut samat jutut. Itse olen ruma mies ja olen huomannut, että mitä törkeämmin käyttäydyn sitä enemmän naiset ovat kiinnostuneita minusta. Ehkä eivät kaikki mutta tosi monet. Se on kuin riikinkukon pyrstö: kertoo, että sinulla on "varaa" käyttäytyä noin ja vähät välität mitä nainen ajattelee. Ja se jos mikä saa heidän pikkupöksynsä väräjämään.

Vierailija
16/37 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvelen että miehen silmät ja katse vetoavat naisiin hyvinkin paljon.

Vierailija
17/37 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miäs sietää myös mitä paskaa naiselta kunhan nainen on vaan hottis

No ei tasan varmasti siedä, en minä ainakaan. Mutta alistettuja naama apeana kulkevia perheen isukkeja ja mammoja ole kyllä nähnyt.

Vierailija
18/37 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miehet on pinnallisia ja naiset eivät ole".  Jännä juttu sinänsä tuo tinderi matchi juttu. Vaikuttaa ihan kuin tuo yleisesti sanottu lausahdus olisi paskapuhetta. 

Vierailija
19/37 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksinaamaisuus tulee siitä, että naiset eivät ole rehellisiä asian suhteen. Miehet myöntävät olevansa pinnallsiisa, naiset eivät, vaan lässyttävät niitä naistenlehtijuttuja älykkäistä ja huomaavaisista miehistä jne.

Vierailija
20/37 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vastaavan käytöksen takia koko miessukupuoli on jo aikoja sitten julistettu naisten toimesta pinnalliseksi. Sitä pidetään nykyään jo itsestään selvänä faktana. Naiset puolestaan ovat pitkään puhuneet siitä miten etsivät sitä oikeaa ja miten moni muu asia on tärkeämpi kuin ulkonäkö. Jos nyt sitten todistetaan, että itseasiassa naiset ovat ihan yhtä pinnallisia kuin miehetkin, niin eikö siinä samalla paljastu vuosien kusetus eli kaksinaamaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi