Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Odottaako muut vain sitä että vauva kasvaisi pian?

Vierailija
20.03.2006 |

Minä odotan ja tavallaan tunnen niin huonoa omatuntoa siitä, koska tämä lapsi jää ainoaksi ja tuntuu että pitäisi osata nauttia tästä ajasta, kun tämä on niin ainutlaatuista. mutta meillä itkettiin ekat 3kk ja nyt vauva on 5kk ja vieläkin vaativa tapaus. odotan niin sitä, että nämä vauva-kitinät loppuvat. että voi taaperon kanssa touhuilla. olenko kamala äiti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sain tietää odottavani toista lasta aloin heti odottaa sitä aikaa kun sekin on vähintään pari vuotias! Ei mitään " ihanaa olla raskaana" tai " ihana saada se vauva" . Raskaus ja vauva-aika on pakollinen kuvio jos meinaa saada lapsia.

Nyt laskettuun aikaan noin kuukausi ja mulle on tullut vauvakuume!!! Ihanaa odottaa sitä vauvaa, jopa synnytystä. Toivon, että osaan nauttia nyt paremmin. Se aika on lyhyt eikä koskaan palaa.

Mielestäni ei pidä väkisin hehkuttaa vauva-ajan ihanuutta jos se ei sitä ole. Jotenkin heti auttaa kun saa sanoa, että tämä on oikeasti ihan hirveää (jos se sitä on.).

Vierailija
2/6 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eipä ole pystynyt monellekkaan tätä sanomaan mutta en ole koskaan pitänyt vauva-ajasta erityisesti.

Meillä esikoinen nyt 2,5v ja toinen syntyy näinä päivinä.

Nyt jo ajattelen, kumpa olisi äkkiä toinen vuoden ikäinen.

En tiedä miksi nautin äitiydestä nyt vasta enemmän kun lapseni on vanhempi vaikka meillä oli tosi helppo vauva-aika. Vaikka nyt on kauhea uhma esikoisella, niin silti pidän tästä ajasta enemmän kuin vauva-ajasta. Ehkä minä sitten vaan en ole mikään " vauvaihminen" vaikka innolla tätä toistakin odotan!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuin olisin itse kirjoittanut, ap, tuon sinun aloituksesi..

meilläkin aika vaativa tapaus tämä vajaa 6kk poitsu,yöt on levottomia ja päivälläkään ei oikein nukuta, vaikka selvästi väsynyt , oon mielessäni päättänyt et ainokaiseksi jää. silti, vannomatta paras..

mä odotan myös että poitsu kasvaa ja vois touhilla jotain yhdessä,nyt kun ei tunnu lattialla viihtyvän,ei leiki leluilla, eikä pääse itse liikkumaan, sylissä pitäs vaan pitää,siksi tästä tekstistä jää isot kirjaimet yms poies kun toinen käsi on varattu pojalle..

lohduttavaa kuulla etten ole yksin tällaisen tuntemuksen kanssa..

Vierailija
4/6 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hetkiä jolloin itkin että tää on meidän viimeinen vauva :(

mutta onneksi ei ollu! nyt raskaana, tästä vaiheesta en tosin pidä, mutta odotan vauvaa kovasti, ja surettaa jo etukäteen kun se vauva-aika on niiiiiiiin lyhyt. toivottavasti tästä osaa nyt nauttia sitten ihan tosissaan! :)

Vierailija
5/6 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista aloin oottaa pian ja vauvakuume iski armottomasti loppumetreillä. Ensimmäinen tehtiin ns. järkisyistä eli silloin ei ollut vauvakuumetta ollenkaan.

Toisesta vauva-ajasta osasin nauttia paljon enemmän. Nykyään pidän vauvoja ihanina ja söpöinä ja olen jopa sortunut lässyttämään :) (Tosin toisten vauvat saavat nyt riittää, sen verran rankkaa on kahden pienen kanssa.)

Nyt en odota, että pienin olisi 3 v, koska mitä pienempi, sitä helpompi! Koliikkikin tuntuu nyt paljon helpommalta kuin kolmivuotiaan kanssa taistelut.

Vierailija
6/6 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen miettinyt et uskaltautuisiko toista tekemään ollenkaan? ajattelisiko silloin toisin. olen aina pitänyt lapsista ja ollut heidän kanssaan paljon. mutta vauvoja olen aina inhonnut...

On muuten aika yleistä. Hyvien ystävien kanssa on puhuttu. Monet ovat sanoneet, että kunhan ekasta vuodesta selviää, sitten helpottaa...