Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan kassalla puhkesi raivo

Pelästynyt kansalainen
05.03.2017 |

Olin ruoka kaupassa ja kassalla oli aika iso jono.Siin' sitten kassalla edellä oleva ei laittanut kapulaa ostostensa jälkeen ja siitähän takana oleva raivostui paukautti kapulan kovaan liuku hihnalle ja huusi kovaan ääneen NÄIN SE LAITETAAN! ja rupesi paukuttamaan varmaan 10 kertaa kapulaa siihen hihnalle kassa työntekijä kutsui vartijan paikalle ja mies rupesi huutamaan vartijalle joten hänet poistettiin kaupasta.Miksi ihmisten täytyy saada näitä raivokohtauksia olisi vain laittanut kapulan nätisti hihnalle niin olisi vältytty tältäkin turhalta showlta.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin tällaisen oman tiensä kulkijan takana kassalla, hän ei laittanut kapulaa, niin minä laitoin sen sitten ostosteni eteen. Hänpä vihaisesti sieppasi kapulan pois, ja niin kassa tahallaan löi pari minun ostostani hänelle. Sitten alkoi mölinä: ei nuo olleet minun. Meitä on niin moneen junaan ja osa jää asemalle.

Vierailija
82/89 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi laiskaa ja vanhempiensa pilalle passaamaa  porukkaa, kun ei viitsitä kapulaa laittaa omien ostosten perään!!!

"Tosi laiskaa ja vanhempiensa pilalle passaamaa  porukkaa, kun ei viitsitä lukea aloituksen vuosilukua!!!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin vaikeaa laittaa kapula ostostensa perään?

Vierailija
84/89 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käänsin joskus ostoskärryäni aavistuksen poikittain kassajonossa, että sain kuljettua jonossa hiukan eteenpäin niin, että takanani tulevakin pystyi laittamaan ostoksiaan hihnalle. Naapurikassan jonossa ollut töytäisi törkeästi kärryni minua päin, kun läksi omasta jonostaan.

Suomalaisten tyylinä on tyly toiminta. Tässäkin olisi normaali tyyppi vain sanonut, että anteeksi mutta se kärry on nyt vähän tiellä, tai kauniisti edes siirtänyt sitä. Mutta tämä hermoraunionuijatollopaskiainen valitsi mitään sanomatta vain paiskata kärryn tieltään. Se kolahti kassaa päin niin että kassakin vilkaisi tyyppiä kesken hnnoittelunsa.

Vierailija
85/89 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ruoka ap mahtoi olla siellä kaupassa?

Tätä minäkin aloituksessa jäin miettimään, kuten sitäkin, etten ollut ennen törmännyt ihmiseen, joka sanoo olevansa (kokevansa) ruoka. Mies/nainen/eläin kyllä vastoin ilmiasua, mutta ruoka!

Vierailija
86/89 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikeaa laittaa kapula ostostensa perään?

Eikö ole käynyt selväksi, että se, että ollaan eri mieltä siitä, kumman se kuuluisi laittaa.

Vierailija
87/89 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi meille seuraavaksi iltasatu.

Vierailija
88/89 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapulan laittaa se, kuka siihen yltään. Simple as that. Takimmainen harvoin yltää, edessä olevan yltää helposti.

Eihän siinä ole mitään logiikkaan, että takana tuleva alkaa kurkotella kapulaa.

Vierailija
89/89 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapulasta tarttuu varmaan pöpöjä, kun ei uskalla itse sitä ostostensa perään laittaa. Tyhmyydellensä ei kai mitään voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi