Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan kassalla puhkesi raivo

Pelästynyt kansalainen
05.03.2017 |

Olin ruoka kaupassa ja kassalla oli aika iso jono.Siin' sitten kassalla edellä oleva ei laittanut kapulaa ostostensa jälkeen ja siitähän takana oleva raivostui paukautti kapulan kovaan liuku hihnalle ja huusi kovaan ääneen NÄIN SE LAITETAAN! ja rupesi paukuttamaan varmaan 10 kertaa kapulaa siihen hihnalle kassa työntekijä kutsui vartijan paikalle ja mies rupesi huutamaan vartijalle joten hänet poistettiin kaupasta.Miksi ihmisten täytyy saada näitä raivokohtauksia olisi vain laittanut kapulan nätisti hihnalle niin olisi vältytty tältäkin turhalta showlta.

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin tällaisen oman tiensä kulkijan takana kassalla, hän ei laittanut kapulaa, niin minä laitoin sen sitten ostosteni eteen. Hänpä vihaisesti sieppasi kapulan pois, ja niin kassa tahallaan löi pari minun ostostani hänelle. Sitten alkoi mölinä: ei nuo olleet minun. Meitä on niin moneen junaan ja osa jää asemalle.

Vierailija
82/102 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi laiskaa ja vanhempiensa pilalle passaamaa  porukkaa, kun ei viitsitä kapulaa laittaa omien ostosten perään!!!

"Tosi laiskaa ja vanhempiensa pilalle passaamaa  porukkaa, kun ei viitsitä lukea aloituksen vuosilukua!!!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin vaikeaa laittaa kapula ostostensa perään?

Vierailija
84/102 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käänsin joskus ostoskärryäni aavistuksen poikittain kassajonossa, että sain kuljettua jonossa hiukan eteenpäin niin, että takanani tulevakin pystyi laittamaan ostoksiaan hihnalle. Naapurikassan jonossa ollut töytäisi törkeästi kärryni minua päin, kun läksi omasta jonostaan.

Suomalaisten tyylinä on tyly toiminta. Tässäkin olisi normaali tyyppi vain sanonut, että anteeksi mutta se kärry on nyt vähän tiellä, tai kauniisti edes siirtänyt sitä. Mutta tämä hermoraunionuijatollopaskiainen valitsi mitään sanomatta vain paiskata kärryn tieltään. Se kolahti kassaa päin niin että kassakin vilkaisi tyyppiä kesken hnnoittelunsa.

Vierailija
85/102 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ruoka ap mahtoi olla siellä kaupassa?

Tätä minäkin aloituksessa jäin miettimään, kuten sitäkin, etten ollut ennen törmännyt ihmiseen, joka sanoo olevansa (kokevansa) ruoka. Mies/nainen/eläin kyllä vastoin ilmiasua, mutta ruoka!

Vierailija
86/102 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole käynyt selväksi, että se, että ollaan eri mieltä siitä, kumman se kuuluisi laittaa.

Vierailija
87/102 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi meille seuraavaksi iltasatu.

Vierailija
88/102 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapulan laittaa se, kuka siihen yltään. Simple as that. Takimmainen harvoin yltää, edessä olevan yltää helposti.

Eihän siinä ole mitään logiikkaan, että takana tuleva alkaa kurkotella kapulaa.

Vierailija
89/102 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapulasta tarttuu varmaan pöpöjä, kun ei uskalla itse sitä ostostensa perään laittaa. Tyhmyydellensä ei kai mitään voi.

Vierailija
90/102 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junasta ja ratikasta tulee enson ulos sieltä poistuvat ja menee sitten sisään uudet matkustajat. Tämä tiedoksi sivistymättömille ja maalaisille👹

taiat olla ruskaja tsenssina ku Ensossa asut

Vierailija
91/102 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitää tehdä jonkun toisen homma? Kapula ostosten jälkeen.

Vierailija
92/102 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avohoito. Sellaista se on.

Niinpä. Seuraukset näkyvät katukuvassa ja arjessa ihan päivittäin.

Vierailija
93/102 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva huomauttaa puuttuvasta kapulasta. 

Vierailija
94/102 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittoi kapuloita rattaisiin.

Vierailija
95/102 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole käynyt selväksi, että se, että ollaan eri mieltä siitä, kumman se kuuluisi laittaa.

Usein se, että edellä  oleva on tiellä, ettei kapulaan yllä. Toisissa kaupoissa kapuloita on koko kapulakourun matkalle, toisissa vain pari .

Vierailija
96/102 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avohoito. Sellaista se on.

Niinpä. Seuraukset näkyvät katukuvassa ja arjessa ihan päivittäin.

Ois kantsinu testata hellsinki pride kulkijoitten tyhmyystila

Vierailija
97/102 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on se vaikeaa, mulla taas oli mukava hetki rupatella kassaneidin kanssa kaikenlaisia asioita, kävin aamulla kaupassa ei ollut vielä jonoa kassalla.

Vierailija
98/102 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

avohoitopotilas Vantaalta kirjoitti:

Itellä meinas keittää eilen junassa, kun yks tonttu rupes änkeemään sisään ovesta, josta ihmiset koittivat päästä ulos. Teki mieli tarttuu kaveria korvasta ja repiä se sivuun siitä ihmisten tieltä, muttei mulla ny sentään niin paha päivä ollu.. :D

Joo tuo on raivostuttavaa, mutta nuo junaan tungeksijat ovatkin ihan oma ihmisrotunsa, yleensä 50 -60 vuotiaita täti-ihmisiä jotka tuhahtelevat ja murisevat loukkaantuneena kun väkisin työntäydyt matkalaukkusi kanssa junasta heidän ollessaan tulppana oviaukossa. He ovat rotua moukat. Heiltä ei voi vaatia alkeellisempiakaan käytöstapoja kun aivokapasiteettinsa ei sellaiseen riitä.

Vierailija
99/102 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi laiskaa ja vanhempiensa pilalle passaamaa  porukkaa, kun ei viitsitä kapulaa laittaa omien ostosten perään!!!

"Tosi laiskaa ja vanhempiensa pilalle passaamaa  porukkaa, kun ei viitsitä lukea aloituksen vuosilukua!!!"

En ikinä ymmärrä näitä "näitkö miltä vuodelta tämä kirjoitus oli?"-ihmisiä. 2017 tehty aloitus, niin ja? Ei toi kirjoittajakaan vastannut kenenkään viestiin vaan kirjoitti ihan yleisesti. Aihe on vuonna 2025 edelleen yhtä arkipäiväinen ja ajankohtainen, eikä sen luomispäivällä ole siksi mitään merkitystä, paitsi jos otsikossa lukee aikaherkkä kysymys tyyliin "vanheneeko maitopurkkini viikon sisällä" ja joku vastaa siihen 15 vuoden tauon jälkeen.

Vierailija
100/102 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ajankohtainen! Pari viikkoa sitten kaupassa edellä oli mies, joka osti kaksi kaljaa, minä ihan ruokaostoksia muutaman. Mies ei laittanut hihnalle kapulaa. Seurasin tilannetta, jätin reilun välin. Mies vain hengaili rennosti siinä mutta kun omat ostokseni alkoivat mennä kassan käsien läpi hän sanoi kovaan ääneen ettei ei ei, nuo eivät ole hänen, sanoin kassalle, että mies ei valitettavasti suostunut laittamaan kapulaa, näin nyt vain kävi. 

Ärsytti se rento dude meininki arkena kaljojen kanssa :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä