Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan kassalla puhkesi raivo

Pelästynyt kansalainen
05.03.2017 |

Olin ruoka kaupassa ja kassalla oli aika iso jono.Siin' sitten kassalla edellä oleva ei laittanut kapulaa ostostensa jälkeen ja siitähän takana oleva raivostui paukautti kapulan kovaan liuku hihnalle ja huusi kovaan ääneen NÄIN SE LAITETAAN! ja rupesi paukuttamaan varmaan 10 kertaa kapulaa siihen hihnalle kassa työntekijä kutsui vartijan paikalle ja mies rupesi huutamaan vartijalle joten hänet poistettiin kaupasta.Miksi ihmisten täytyy saada näitä raivokohtauksia olisi vain laittanut kapulan nätisti hihnalle niin olisi vältytty tältäkin turhalta showlta.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa on kiva riehua kun ei kotonaan uskalla. Kapula on jo vanha aihe. Nyt kiukuttaa kun ei saa nykiä ilmaishedelmäpusseja metritolkulla taskuihinsa. Juu ei ole SEKÄÄN kassatytön keksimä asia vaan joku de gröööna-aivopieru.

Ykskin hihhuli huusi täyttä kurkkua että mihin hän nyt kissan paskat sitten laittaa!!!!!???? Sanoin että tunge suuhus niin ehkä hiljenet.

Vierailija
22/89 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avohoito. Sellaista se on.

Tiijän itekin muutaman entisen mielihoitolan jotka toimii nykyisenä vokkina.  Potilaat vissiin koki ihmeparantumisen ja tilat jouti muuhun käytöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa on kiva riehua kun ei kotonaan uskalla. Kapula on jo vanha aihe. Nyt kiukuttaa kun ei saa nykiä ilmaishedelmäpusseja metritolkulla taskuihinsa. Juu ei ole SEKÄÄN kassatytön keksimä asia vaan joku de gröööna-aivopieru.

Ykskin hihhuli huusi täyttä kurkkua että mihin hän nyt kissan paskat sitten laittaa!!!!!???? Sanoin että tunge suuhus niin ehkä hiljenet.

Hyviä pusseja on.  Ostaisin itselleni muutaman rullan mutta en ole kaupan hyllystä vielä löytänyt.  Googlettaakin olen niitä rullia koittanut, mutta heikon tuloksin. 

Vierailija
24/89 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta, vaikka hurjistunut kapulaetiketin tunteva poistettiinkin kaupasta, olen melko varma että kapulan unohtaja tai tahallaan laittamatta jättäjä ei kuitenkaan enää jatkossa uskalla kokeilla onneaan ilman kapulaa ;-)

Kiitokset siis paukuttajalle täältä! Joutui maksamaan kovan hinnan opetustuokiosta luupäälle - otan osaa.

Ja mitäköhän väliä sillä on, kuka sen kapulan laittaa? Sehän on ihan herttaisen yhdentekevä asia. Ei ole olemassa mitään kapulaetikettiä, se on vain sinun korviesi välissä. Onko sinulla muita outoja fetissejä, kerro, haluan nauraa!?!

Vierailija
25/89 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta, vaikka hurjistunut kapulaetiketin tunteva poistettiinkin kaupasta, olen melko varma että kapulan unohtaja tai tahallaan laittamatta jättäjä ei kuitenkaan enää jatkossa uskalla kokeilla onneaan ilman kapulaa ;-)

Kiitokset siis paukuttajalle täältä! Joutui maksamaan kovan hinnan opetustuokiosta luupäälle - otan osaa.

Ja mitäköhän väliä sillä on, kuka sen kapulan laittaa? Sehän on ihan herttaisen yhdentekevä asia. Ei ole olemassa mitään kapulaetikettiä, se on vain sinun korviesi välissä. Onko sinulla muita outoja fetissejä, kerro, haluan nauraa!?!

Ei oo kapulaetikettiä saati lakia tai asetusta että kuka sen laittaa tai on laittamatta.

Ei kiinnosta sellaset kapulat. Tosin itseäni helpottaakseni laitan sen omien ostosteni päättymiskohtaa osoittamaan.  

Mikäli edellinen asiakas katsoo helpommaksi suusanallisen selvittämisen kassahenkilölle omien ostostensa päättymiskohdasta helpommaksi, niin mun mielestäni sen saa kyllä tehdä ihan vapaasti.

Itse en viitsi alkaa selvittämään mitkä ostokset on minun ja mitkä perässäni tulevan asiakkaan, siitä johtuen laitan kapulan omien ostosteni päättymisen merkiksi.

Vierailija
26/89 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee että yhteiskunta on lamassa. Meikä todisti liikennevaloraivoa, kun etumainen hiukka myöhästy vihreissä niin jo töötti soi. Etumainen kuski pomppas ulos ja ryhty ket..het...vttt...

Vierailija
27/89 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä pusseja on.  Ostaisin itselleni muutaman rullan mutta en ole kaupan hyllystä vielä löytänyt.  Googlettaakin olen niitä rullia koittanut, mutta heikon tuloksin. 

Veljekset keskinen myy näitä pusseja.

Vierailija
28/89 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä tuoksuu elämänkoulu niin vahvasti joissain kommenteissa?

Vierailija
29/89 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelästynyt kansalainen kirjoitti:

Olin ruoka kaupassa ja kassalla oli aika iso jono.Siin' sitten kassalla edellä oleva ei laittanut kapulaa ostostensa jälkeen ja siitähän takana oleva raivostui paukautti kapulan kovaan liuku hihnalle ja huusi kovaan ääneen NÄIN SE LAITETAAN! ja rupesi paukuttamaan varmaan 10 kertaa kapulaa siihen hihnalle kassa työntekijä kutsui vartijan paikalle ja mies rupesi huutamaan vartijalle joten hänet poistettiin kaupasta.Miksi ihmisten täytyy saada näitä raivokohtauksia olisi vain laittanut kapulan nätisti hihnalle niin olisi vältytty tältäkin turhalta showlta.

Tapahtui varmaankin pääkaupunkiseudulla?

Vierailija
30/89 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veljekset keskinen myy näitä pusseja.

Ahaa.  Kiitos.  Mikäli noin on, niin sitten teettää vissiin loma- ja ostosreissun Tuuriin :)

Vierailija
31/89 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä joku oli kussut sen aamumuroihin , tai jotain vastaavaa mutta on se vaan niin että osa ihmisistä pikkusieluisia paskantärkeitä perusmulkkuja joilla aina sellainen viddumainen ilme kasvoillaan + tekevät seuraava asiakas palikan asettamisesta elämää suuremman asian.

Vierailija
32/89 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avohoidon lahja kansalle.

Vierailija
33/89 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta munassa sillä on väliä, typerys. Se, joka on latonut ostoksensa hihnalle, ylettyy paremmin ottamaan sen kapulan, jos niitä on vain linjan alkupäässä, ja hän myös tietää, milloin lopettaa ostostensa latomisen.

En yhtään ihmettele, miksi kassoilla on niin vaikeaa, jos ihmiset ovat noin tyhmiä, että tuotakin asiaa pitää erikseen kysyä. Opettele itse päättelemään asioita, proaktiivisesti.

Kapulaetiketistä voit kysyä keltä tahansa kaupan kassamyyjältä, jos et vielä sitäkään tiedä, että sellainen todella on olemassa.

Vierailija
34/89 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä, kumpi sen laittaa. Tsiisus.

Mä en tästedes laita koskaan!

Vierailija
35/89 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hyvät tavat ja toisten huomioon ottaminen. Ja se ettei vastata kun toivottaa huomenta, eri vuorosta lähtiessä toivotan esim. Heippa, huomisiin". Hyvät tavat, ja toisten huomioonottaminen on in vielä v. 2017kin.

Vierailija
36/89 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ruoka ap mahtoi olla siellä kaupassa?

Varmaan joku tuote siinä hihnalla. Pelännyt että kohta osuu kapula.

Vierailija
37/89 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme hulluja liikkuu kyllä... Just edellisviikolla todistin lähikaupassa yhtä ihan hämärää raivaria: joku ukko oli punninnut tomaattinsa tms. väärällä numerolla ja myyjä tämän hoksattuaan totesi, että hänpä kipaisee punnitsemassa nämä uudelleen. Tuloksena hirveä huuto, kuinka ukolla on "saatanan kiire, miks sitä ei voi siinä kassalla punnita ja vittuku vaimolle näitä vien eikä vois vähempää kiinnostaa". Lopulta kahjo nappasi röökiaskin mukaansa (maksamatta) ja paineli pihalle jättäen kaikki muut tavarat hihnalle. Lääkitys mallillaan....

Vierailija
38/89 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLI TOSI KOVA KAPULA

Vierailija
39/89 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hulluutta, jos/kun ei ole käytöstapoja.

Vierailija
40/89 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi lyödä päähän ja lujaa sillä kapulalla näitä, jotka eivät kapulaa laita. Ehkä seuraavalla kerralla lyönkin ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän