Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan kassalla puhkesi raivo

Pelästynyt kansalainen
05.03.2017 |

Olin ruoka kaupassa ja kassalla oli aika iso jono.Siin' sitten kassalla edellä oleva ei laittanut kapulaa ostostensa jälkeen ja siitähän takana oleva raivostui paukautti kapulan kovaan liuku hihnalle ja huusi kovaan ääneen NÄIN SE LAITETAAN! ja rupesi paukuttamaan varmaan 10 kertaa kapulaa siihen hihnalle kassa työntekijä kutsui vartijan paikalle ja mies rupesi huutamaan vartijalle joten hänet poistettiin kaupasta.Miksi ihmisten täytyy saada näitä raivokohtauksia olisi vain laittanut kapulan nätisti hihnalle niin olisi vältytty tältäkin turhalta showlta.

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kyllä on monta ihmistä ketä voisi tunkea kapulan perseeseen. Siinä he voisivat nähdä perseensä.

Vierailija
62/89 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina laitan kapulan sekä ostoksieni eteen, että taakse. Joskus harvoin joku osaa omansa lätkäistä älypuhelimen räpläämisen sijaan. Olisi varmaan saanut ujutettua vaikka mitä tuotetta ilmaiseksi toisen ostoksiin kun eivät yhtään huomaa mitä ympärillä tapahtuu. Mutta näiden ihmisten onneksi en ole rikollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
64/89 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

avohoitopotilas Vantaalta kirjoitti:

Itellä meinas keittää eilen junassa, kun yks tonttu rupes änkeemään sisään ovesta, josta ihmiset koittivat päästä ulos. Teki mieli tarttuu kaveria korvasta ja repiä se sivuun siitä ihmisten tieltä, muttei mulla ny sentään niin paha päivä ollu.. :D

Suunsa voi avata. Itse sanon aina noissa tilanteissa kovaan ääneen, että ulostulevat päästetään ensin ja sitten vasta ängetään sisään.

Vierailija
65/89 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli junassa vastaan kaveri joka potki ovia ja karjui mikäköhän sillä oli

Vierailija
66/89 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tästä syystä muakin on alkanut hieman pelottaa kassalla se kapulan käyttö. Että mensi varmasti oikein.

Vierailija
67/89 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa on kiva riehua kun ei kotonaan uskalla. Kapula on jo vanha aihe. Nyt kiukuttaa kun ei saa nykiä ilmaishedelmäpusseja metritolkulla taskuihinsa. Juu ei ole SEKÄÄN kassatytön keksimä asia vaan joku de gröööna-aivopieru.

Ykskin hihhuli huusi täyttä kurkkua että mihin hän nyt kissan paskat sitten laittaa!!!!!???? Sanoin että tunge suuhus niin ehkä hiljenet.

Hyviä pusseja on.  Ostaisin itselleni muutaman rullan mutta en ole kaupan hyllystä vielä löytänyt.  Googlettaakin olen niitä rullia koittanut, mutta heikon tuloksin. 

Lähimmästä tokmannista löydät, pakastepussien ja rasioiden luota. Elintarvikke pussi taisi olla rullan nimi

Vierailija
68/89 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adolf Hitler sanoi aikoinaan, että kapulan voi laittaa joko edellä oleva tai perässä tuleva. Albert Einstein puolestaan sanoi että se on suhteellinen asia, johon ei voi vastata lyhyesti ja yksiselitteisesti, koska siinä on niin monia vaikuttavia tekijöitä.

Vierailija
69/89 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelästynyt kansalainen kirjoitti:

Olin ruoka kaupassa ja kassalla oli aika iso jono.Siin' sitten kassalla edellä oleva ei laittanut kapulaa ostostensa jälkeen ja siitähän takana oleva raivostui paukautti kapulan kovaan liuku hihnalle ja huusi kovaan ääneen NÄIN SE LAITETAAN! ja rupesi paukuttamaan varmaan 10 kertaa kapulaa siihen hihnalle kassa työntekijä kutsui vartijan paikalle ja mies rupesi huutamaan vartijalle joten hänet poistettiin kaupasta.Miksi ihmisten täytyy saada näitä raivokohtauksia olisi vain laittanut kapulan nätisti hihnalle niin olisi vältytty tältäkin turhalta showlta.

Yllätys että oli mies. Miks turhaan laittaa sitä kapulaa jos edellä oleva hauaa maksaa sunkin ostokset. En minä ainakaan ala siitä raivoamaan vaan latelen tyytyväisenä ostokset hihnalle ja laitan omien ostosten jälkeen kapulan. Jos edellä oleva ei ole laittanut niin sitten se vaan haluaa maksaa munkin ostokset. Yksinkertaista. Niin no mies ei tätä sitten tajunnut.

Vierailija
70/89 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa ihan naurattaa :DD vaikee kyllä joskus ymmärtää joidenkin ihmisten aivoituksia. Jos joku mun edellä ei laita kapulaa, niin laitan sen itse ilman mitään draamaa.

Vierailija
71/89 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ero on kapulan unohtaneella ja sen takia ilkeyksissään tavaroita päälle latovalla? Se toinen ei ole ilkeä vaan ajattelematon tai ajatuksissaan. Se toinen tekee sen ilkeyksissään.

Vierailija
72/89 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroopassa yleensä edessä oleva laittaa kapulan ja takana oleva kiittää kohteliaasti.

Suomessa kukaan ei kiitä. Se on outoa.

Kun miettii että sehän on aika vaivatonta kiittää ja huomioida siitä hyvästä että toinen huomioi laittamalla kapulan niin miksi Suomessa ei olla kohteliaita?

Itse kiitin kerran Lidlissä kun joku juoppo laittoi kapulan ja se vaan jotain "nooh, ei nyt tarvitse kiitellä" :D

Vierailija
73/89 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiseen kauppaan, jokaiselle kassalle Suomessa voisi palkata erikseen tällasen kapulannostelijan, jonka tehtävä on siis yksinkertaisesti asettaa se kapula asiakkaiden puolesta. Näin päästäis näppärästi eroon työttömyydestä ja kansalaisten ei tarvitsis enää riehua tästä aiheesta. Mä voisin ainakin toimia "kapulatyttönä"... :) Ottakaahan iisisti ihmiset.

Vierailija
74/89 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
75/89 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään näin samanlaisen tilanteen joka meni ihan nyrkkitappeluksi

Vierailija
76/89 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri kaupasta, ei siinä mitään, että kassalla oleva lähihoitaja mies keskittyi enemmän omien bisnesten hoitamiseen puhelimella, kuin ruollatuolissa olevaan vanhukseen jota kuljetti ja hänen ostoksiinsa. Hän vielä selkeästi tahallaan sulki ahtaissa väleissä rullatuolilla muiden kulut molotti omiaan puhelimeen, eikä ottanut mitenkään muita huomioon. Jopa kun häntä yritti kiertää blokkasi hän reitin vanhuksella rullatuolissa ja jatkoi omien bisnes puheluidensa kanssa. Kyllä siinä alkoi itselläkin pinna menemään ja sääli vanhusta kohtaan kasvoi. Kyllä lähihoitajan tulisi hoitaa sen vanhuksen asioita eikä olla vain läsnä huomiotta. 

Vierailija
77/89 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi laiskaa ja vanhempiensa pilalle passaamaa  porukkaa, kun ei viitsitä kapulaa laittaa omien ostosten perään!!!

Vierailija
78/89 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies raitiovaunussa lastenvaunujen kanssa eilen tukki ovet, vaunu oli edessä. Luikertelin siitä joten kuten ulos kun oli pakko jäädä, niin jätkä huusi "pakkoks sun on tästä kulkea!" Voi voi.

Vierailija
79/89 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adolf Hitler sanoi aikoinaan, että kapulan voi laittaa joko edellä oleva tai perässä tuleva. Albert Einstein puolestaan sanoi että se on suhteellinen asia, johon ei voi vastata lyhyesti ja yksiselitteisesti, koska siinä on niin monia vaikuttavia tekijöitä.

Jos laitat kapulan valonnopeudella hihnalle, niin aika pysahtyy eikä homma onnistu.

Vierailija
80/89 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö niitä surullisenkuuluisia palstamammojen puolisoita?🤔🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi