Mieslapsi kitisee kun joutuu käymään töissä :(
Olen niin kyllästynyt siihen, että joudun paapomaan kahta lasta: kotona olevan vuoden ikäisen lisäksi töissä käyvää 32-vuotiasta.
Mies on alkanut valittaa lapsen syntymän jälkeen miten hän joutuu tekemään liikaa töitä eikä saa olla lapsen kanssa eikä harrastaa mitään tai nähdä kavereita. Onpa ristiriitaista!
Mies tekee kahta työtä ja auttaa lisäksi mun isän firmassa illat ja viikonloput, jos on vapaalla. Töitä nyt vaan on ihan pakko hänenkin tehdä. Maksetaan lainaa meidän talosta ja mulla on kunnianhimoisia sisustussuunnitelmia, jotka haluan toteuttaa parin vuoden aikana, mm spa ja marmoritasot sekä -lattiat keittiöön. Lisäksi jouduttiin ostamaan uusi, isompi auto mulle, kun kuskaan vauvaa. Rahaa menee tosi paljon, eikä yksi palkka riitä mihinkään. Mut that's life ja luulis miehenkin ymmärtävän, mitä ruuhkavuodet tarkoittaa.
Ollaan sovittu, että mulla on yksi ilta vapaata viikossa eli perjantai, jolloin käyn syömässä tyttöjen kanssa, shoppaillaan ja käydään leffassa tai baarissa. Ei minusta kohtuutonta ollenkaan. Lapsi on mummilla hoidossa pe-la niin ehdin käydä vielä kaupungilla lauantaina ennenkuin haen hänet. Äidille tämä sopii hyvin. Mut mies on alkanut valittaa että voisko hän sen perjantai-illan pitää vapaa ja hoitaa lasta. Hän ei nyt vaan ymmärrä, et eihän se niin mene. Hän siis jättäisi pe iltavuoron kokonaan pois, mikä tekisi jotain 160€:n loven meidän budjettiin. Sitäpaitsi en sitten pääsisi lauantaina shoppaamaan tai mun pitäisi viedä lapsi erikseen äidille (enkä ehkä ole aina ihan ajokunnossa, jos ollaan oltu illalla baarissa tyttöjen kanssa).
Miten mies ei tajua tätäkään kuvioo? Ja muutenkin valittaa miten on raskasta ja väsyttää. Olen ite tehnyt vuorotyötä ja pitkiä päiviä enkä koskaan valittanut esim väsymystä. Ärsyttää tuo mieslapsi ihan sikana!
Kommentit (3)
Aaawww, onko tämä sun ihan eka provo? No, on se...pitkä.
Tästä huokuu että on provo, ja erittäin paska sellainen
Huono provo.