Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

masuun ilmestynyt viiva!

20.03.2006 |

Tiedän et tällä kyseisellä viivalla on ihan oikea hieno nimikin mutta sitä en nyt muista, mutta olen kuullut puhuttavan siitä myös poika-viivana. Eli nytpä siis kysyn kaikkien kokemusta, löytyykö joukosta viivan omistaneita joille onkin tullut tyttö?!

Uteliaisuuttani haluan tietää kun tälläisen viivan nyt itselläni havaitsin! =)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on tytöstäkin se linea negra ollut.Monta erilaista versioo kyllä löytyy :)Tällä kertaa näkyy jo aikaisin,viikkoja on nyt 16+4 ja selvä viiva ihan rintojen alle saakka näkyy.Taitaa olla niin,ettei kuopuksen jälkeen kokonaan lähtenyt poiskaan :)

Vierailija
2/9 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tyttö meille syntyi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylsi kylläkin ylhäältä alas asti, pojasta ei tullut mitään viivaa sitten. Nyt ei ole vielä viivaa ilmestynyt joten poikako se sitten olisi?

olen kyllä kuullut myös että se olisi nimenomaan poikaviiva, ja oliko niin että se olisi vain napaan asti? Tytöstä mulla siis oli navastakin vielä ylöspäin..

Vierailija
4/9 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiva ilmestyi tosi aikaisessa vaiheessa ja poika sieltä tuli. Nyt ei vielä ole viivasta tietoa (ei kai se tässä vaiheessa vielä ilmestykään, olen vasta rv 21) ja masussa asustelee tyttö. Mielenkiinnolla seuraan, ilmestyykö viivaa lainkaan ja onko se erilainen, kuin poikaa odottaessani.

Vierailija
5/9 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei viivaa oo ja edellisissä raskauksissa on ollu ihan tosi hentoo viivaa. kolmas tyttö tulossa.. =)

my_selene ja neiti Potkiva rv 30+0

Vierailija
6/9 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole vielä ollenkaan, eikä tiedetä kumpaa odotan. Nyt jo rv 25+4, joten kai sen pitäis pian tulla, jos tulee. Akuutissa oli juuri juttua raskaususkomuksista. Jos viiva yltää napaan asti tai yli ja varsinkin jos se tekee mutkan navan kohdalla niin poika olisi tulossa. No, mulla oli siis rintoihin asti, mutta suora viiva tytöstä.

Liinaharja

Vierailija
7/9 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ensimmäistä olivat tyttöjä, ei viivaa. Kolmas oli poika, ei viivaa. Neljännessä raskaudessa ilmestyi viiva joka meni navan yli, ja tyttö tuli.

Vierailija
8/9 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tytsy tuli :) Nyt ei oo ollenkaan tota viivaa, ainakaan vielä tullu. Muistasin kyllä että se ilmesty tytöstä jo viikolla 16 tai jotain siihen suuntaan.

Vierailija
9/9 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä kumpi tulee;)