Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löydän itselleni norjalaisen miehen?

Vierailija
04.03.2017 |

Olen 19-vuotias yliopisto-opiskelija. Mulla on aina ollut joku juttu norjalaisia miehiä kohtaan. Suomalaiset ei kiinnosta millään tavalla. Mulla ei ole nyt aikaa matkustella Norjaan, kesällä menen tosin reilaamaan kavereiden kanssa ja Norja on kohteena. En tosin luota, että parin päivän keikalla ketään löytyy.
Kysymys siis otsikossa, mitä kautta kannattaa lähtee etsimään?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis menet Norjaan, jos haluat norjalaisen miehen. Se on helpoin tapa, turha ulista muuta :D

Vierailija
2/31 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis menet Norjaan, jos haluat norjalaisen miehen. Se on helpoin tapa, turha ulista muuta :D

Ei (ainakaan mun mielestä) ap tässä mitään ulise. Ja just sanoi, että ei ole yliopisto-opiskelijana aikaa mennä Norjaan. Jollakin on taas luetunymmärtämisessä jotain ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahteen. Nyt. Heti.

Maanantaina on jo myöhäistä

Vierailija
4/31 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 2. Tässä olen miettinyt, että joku Tinderi olis hyvä, mutta kun ei se mitään norjalaisia äijiä mulle ehdota... Eli oisko jotain Tinderin kaltaisia sovelluksia, joilla sais norjalaisiin yhteyttä? :)

Ap

Vierailija
5/31 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjalaiset miehet ovat ihania. 😍

Vierailija
6/31 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä muuta, kun muutat Norjaan. Ne norjalaiset miehet tykkää varmaan muutenkin olla Norjassa: Eli  jos haluat norjalaisen kaverin, täytyy varmaan ainakin jossakin vaiheessa olla valnis sinne muuttamaan. Ja nyt kesällä menet kalatehtaaseen Pohjois-Norjaan töihin ja sieltä sitten nappaat sen miehen. Varo huulirasvamiehiä.

Vierailija
7/31 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahteen. Nyt. Heti.

Maanantaina on jo myöhäistä

Oh shit... En tajunnu tätä ollenkaan!!! En voi lähtee nyt viikonloppuna...... Nyt rupes harmittaa ihan älyttömästi :(

Ap

Vierailija
8/31 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mene Norjaan

2. Levittele persettäsi kaksin käsin

Vierailija
9/31 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä muuta, kun muutat Norjaan. Ne norjalaiset miehet tykkää varmaan muutenkin olla Norjassa: Eli  jos haluat norjalaisen kaverin, täytyy varmaan ainakin jossakin vaiheessa olla valnis sinne muuttamaan. Ja nyt kesällä menet kalatehtaaseen Pohjois-Norjaan töihin ja sieltä sitten nappaat sen miehen. Varo huulirasvamiehiä.

Muuten hyvä, mutta kesätyöpaikka on varmistettu jo täältä Suomesta :)

Ap

Vierailija
10/31 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Randomina pyydät norjalaisia ihmisiä fb-kavereiksi.

Vierailija
11/31 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meet vaihtoon Norjaan niin opinnotkin jatkuu.

Vierailija
12/31 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit nettisivustoja, joissa voi tutustua ja jutella ihmisille ympäri maailman. Sitten kun olet Norjassa käymässä, sovit treffit. "Meet people around the world" kun pistää googleen hakusanaksi, niin pääset eteenpäin. Sieltä löytyy saitteja ja pystyt ihan hakemalla hakemaan norjalaisia. Onnea. :D 

Vierailija
13/31 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoon yliopistosta.

T: mies jota ärsyttää naiset , jotka ei näe helppoja ratkaisuja

Vierailija
14/31 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin gambialaisen miehen, mutta työttömänä ei ole varaa matkustaa afrikkaan.

Vierailija
15/31 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa puhelimeen fake gps -appi ja eikun Norjaan tinderöimään, tinder plussalla voi vaihtaa sijaintia myös jos haluat maksaa.

Vierailija
16/31 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala huulirasvamyyjäksi.

Perustat nettikaupan ja toimitat tilaukset itse kotiovelle asti. Teet toimituskeikan Norjaan aina vaikka kerran kuukaudessa.

Vierailija
17/31 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norja on ihan kelpo paikka asua.

Vierailija
18/31 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 jatkaa vielä. Pidät tietysti normijärjen mukana näiden nettituttavuuksien kanssa, skypetät ennen kuin annat muita yhteystietoja/nettiprofiileja tai sovit tapaamisia ym. Ei ulkomaalaisen miehen löytäminen vaikeaa ole... Rahaa tietysti tarvitset jos päädyt kaukosuhteeseen. 

Vierailija
19/31 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ei kiinnosta millään tavalla.

Rasisti

Vierailija
20/31 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos 2. Tässä olen miettinyt, että joku Tinderi olis hyvä, mutta kun ei se mitään norjalaisia äijiä mulle ehdota... Eli oisko jotain Tinderin kaltaisia sovelluksia, joilla sais norjalaisiin yhteyttä? :)

Ap

http://www.orkut.com ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän