Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen oli / on huoneesi lapsuudenkodissa?

Vierailija
04.03.2017 |

Mun huoneessa oli sänky, yöpöytä, koulupöytä, tuoli, pieni kirjahylly ja vaatekaappi. Seinät oli "tapetoitu" hevosjulisteilla, kirjahyllyssä mulla oli koristeina my little ponyja ja simpukankuoria. N38

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omaa huonetta. Saunaan laitettiin lauteille peitot ja tyynyt yöksi pikkuveljelle ja minulle.

Vierailija
2/6 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ollut koskaan omaa huonetta. Meillä oli veljen kanssa kerrossänky olkkarissa. Olkkarissa myös syötiin koska keittokomero oli niin pieni että sinne ei mahtunut pöytää ollenkaan. Olkkarin / keittiön pöydällä tehtiin myös läksyt.

Olen vuosimallia 1971 ja asuin lapsena Kalliossa. Ainakin kaksi luokkakaveria asui vielä semmoisessa asunnossa jossa ei ollut suihkua. Talkkari päästi niitä aamulla aikaisemmin sisälle kouluun kun kävivät jumppasalin pukutiloissa suikussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut omaa huonetta. Aluksi oltiin kaikki viisi sisarusta samassa huoneessa. Kaksoispikkuveljet rakensi yläasteiässä huoneen heille ullakolle.

Vuosimalli 1975 Pohjois-Savossa

Vierailija
4/6 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ollut omaa huonetta. Asuttiin omakotitalon alakerrassa ja meillä oli vain kaksi huonetta. Mä ja pikkuveli nukuttiin toisessa huoneessa ja äiti ja isä olkkarissa. Yhdessä vaiheessa nukuttiin kaikki samassa huoneessa. Oon syntynyt -78 ja veli -82.

Vierailija
5/6 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huone jaettu veljen kanssa, kerrossänky, kaksi kirjoituspöytää, tuolit, vaatekaapit, hyllyt. Valoisa huone.

Vierailija
6/6 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut omaa huonetta, siskon kanssa jaettiin ja sinne mahtui sängyt ja pienet lipastot molemmille. vm 1974

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme