Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** HAAHUT VIIKKO 12 ***

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria: varasin ajan yksityiselle. Meinasin ensin kysyä neuvolasta ottaisivatko ne papan, mutta sielä vaki terkkari oli pitemmällä sairaslomalla, niin päätin varata yksityiseltä onpa sielä sitten alan asiantuntija tutkimassa. Kysyin hintaa, niin sano että lääkärin vastaanotto maksu oisko ollu 59 ¿ + papa muistaakseni jotain 24-25 ¿. En sitten tiedä, että saako siihen kela korvauksen.. Mielessäni ajattelin, että tollasen summan maksaa jos käy kampaajalla värjäämässä hiukset niin maksan sen kyl tästäkin asiasta. :)

Nonna: Mulla on semmoinen käsitys, että julkisen puolen paikat olisi kesän kiinni, mutta vannomaan en mene. Eikös Enni-Maija(ko?) vähän aikaa sitten kirjoitellut, että olisivat kiinni vai muistanko väärin?? Et kyllä minunkaan mielestä ole ollenkaan kiireinen tässä asiassa ja hyvä, ettei rahasta ole kiinni, niin on mahdollista vähän nopeuttaa asian eteenpäin viemistä! Eikös oviksesta menkkoihin sanota normaalisti menevän 12-16 päivää ja jos sun ovis oli 10 päivää sitten niin menkathan pitäiskin alkaa vasta parin päivän kuluttua? Toivottavasti kuitenkin alkaisi ennen Saksan reissua, jos alkaakseen ovat! Lämpöjen laskusta vois ainakin veikata, että lähiaikoina alkaisi..

Titi: Voishan tuo mahan nipistely johtua hyvinkin munarakkulan kasvamisesta. Tsemppiä oviksen metsästykseen! bd bd bd

Vierailija
42/46 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitit ensi kierron menkkoja saksaan kaveriksi saamista.. Toivotaan, että menkkoja ei enää silloin tulisikaan! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin rehkin, juoksin ja hypin sulkapallon perässä ja saatiinhan sitä tuloksia; Tädin vierailu tuli täytenä yllätyksenä just kun menin saunaan. Onneksi oli ollut side housuissa, sen verran ryminällä tuli matka-arkkuineen taas.

Kp 32 vaihtui siis kp1:ksi ja kierto edelleen 27-34 päivää.

Kiitos positiivisista kommenteistanne!

Tää bilettää nyt!!! Nimittäin se kierron seuranta ehditään tehdä ennenkuin kun lähden sinne Saksaan. Huomenna soittelen sinne Kättärille ja pyydän sen lähetteen verikokeisiinkin.

Oikea supersunnuntai!

Nonna

Vierailija
44/46 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanikohan se niisä lapsettomuuspolin lomista kyseli..

ainakin keski-suomessa L-poli menee toukokuun puolessa välissä kiinni, ja aukeaa muistaakseni elokuun lopussa/syyskuun alussa. yksityiset klinikatkin voivat olla jokun kk kiinni kesällä kokonaan. kannattaa etukäteen kysyä, jos on jotain suunnitteilla kesäksi, että missä mahtaa olla mahdollista käydä hoidattamassa itseään..

se meidän L-poli käynti muuttui tiistaista keskiviikoksi, että jännäilen päivän pidempään hoitojen jatkon, tässä tapauksessa ivf:n aloituksen, suunnittelun suhteen.

+säteitä teille muille

-ennis-

Vierailija
45/46 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa moikka haahut! Ekaksi oikein paljon onnea kaikille plussanneille ja roppakaupalla vauvaliimaa mukaan!!!! On taas mennyt joku tovi kun en ole kirjotellut, vaikka lukemassa teidän muiden tekstejänne kyllä olen käynyt. Olen koittanut hieman etääntyä tästä vauva projektista, mutta eihän se nyt niin helppoa ole..:) Paljon on plussanneita taas tullut sitte viime kerrasta. Jospa tämä kevät toisi kestävät plussat meille kaikille!!! Ja olihan sitä jokunen uusikin tullut mukaan, heille pahoittelut ja onnea uuteen yritykseen. Kummasti on alkanut mieli ainakin mulla piristyä kun on ulkona valoisampaa ja kevät aurinko paistaa, jospa se tärppikin tulisi. Meillä on nyt esikoinen ollut 4 päivää kuumeessa, kuuri haettiin eilen ,mutta ainakaan vielä ei ole auttanut. Vähä harmi kun noin pitkään kestää, alkaa lapsikin jo tuskastua huonoon oloon. Mutta jospa se pikkuhiljaa alkais helpottamaan.

ON:toinen clomi-kierto lähestyy loppuaan, nyt on kp25/26-34. Viimeksi kierrot on olleet 28 ja 30 pvä. Ovis oli kipujen perusteella jossain kp 12-14 tienoilla, tai ainakin luulisin. Tikuttanut en ole, enkä lämpöjä mittaillut. Tosin ovismaiset kivut alkoi uudelleen tuossa kp 21-22, mutta olivat lievemmät. Jospa ne vaikka olisi olleet niitä kiinnittymiskipuja.. Oireita on taas vaikka muille jakaa, mutta luulen niiden johtuvan noista clomeista ja teroista. Vaikka olen syönyt teroja jo puoli vuotta ei mulla kierto vieläkään ole ihan säännöllinen, ja tässä kierrossa vielä unohdin ottaa kahtena iltana terot... Taitaa vanhuus painaa kun ei lääkkeitäkään muista ottaa..:) Jotenkin alkaa jo itseltä usko loppua raskautumisen suhteen, kun jo 2 vuotta takana, saldona yksi km ja siitäkin jo reilu vuosi. Gynet vaan hokee, että kyllä se onnistuu kunhan et stressaa.. Olen kyllä koittanut olla stressaamatta, mutta varmaan aika huonolla menestyksellä kun tärppiä ei ole kuulunut. Tässä kierrossa kyllä ainakin on pupuiltu oikeaan aikaan, etä siitä ei voi olla puute...:)

Anteeksi tuli todella oma napaista tekstiä, mutta tämä on hyvä paikka purkaa tunteitaan.. Vaikka en ole kovin aktiivisesti pinoutunut, oletta kaikki haahut tosi tärkeitä tukijoukkoja tämän yrittämisen ja pettymysten keskellä!!! Kiitos kaikille siitä!! Ja Nonna: Onnea tutkimuksiin pääsyn johdosta, kauan teilläkin on jo aikaa kulunut yrittämisessä, jospa nyt alkaisi selvitä jotain.

Aurinkoista päivän jatkoa haahu-sisaret!

-marrasmamma-

Vierailija
46/46 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Ja mukavaa alkanutta viikkoa! Kirjoitan tänne edellisen pinon loppuun kun en näin " uutena" vihti avata uutta viikkopinoa...

En kyllä oikeen osaa tänne avautua, teitä on niin paljon että ei oikeen osaa mihinkään " kiinnittyä"

Viikonloppu meni ihan hyvin, osittain ja hetkellisesti olen jopa tapahtuneen hyväksynyt mutta taas tällä hetkellä olen vihainen ja katkera koko maailmalle, ei vaan voi ymmärtää MIKSI...

Onko täällä muita tuoreita keskenmenoja? Tuntuu vain että täällä kuulostellaan ovisnippailuja ja muita.. Voi kyllä minäkin vielä! Aika vain tuntuu ihan liian pitkältä.

Miten teillä muilla mies on suhtautunut keskenmenoon ja sen jälkeiseen suruun? Meillä mies vain sanoo jo asian hyväksyneensä ja porskuttaa eteen päin. Eipä siinä mitään, jokainen käsittelee asian omalla tavallaan, mutta kun jotenkin tuntee sitten itse syyllisyyttä tästä " asiassa rypemisestä" . Perjantaina mies juopotteli ja sillon ENSIMMÄISEN KERRAN ehkä pikkasen avautui itse, mikä oli minusta aivan ihanaa kuulla miehenkin " surevan" ja ylipäätään etes miettivän asiaa! Pitäiskö tässä alkaa useemmin juottaa sille viinaa...?!?

Uuteen viikkoon. Alavatsakivut ja jälkivuoto on loppunut joten fyysisesti alan olla jo tapahtuneesta toipunut!

HANNELE kp 13 =o)