Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On ihmisen mieli siten kummallinen...

06.06.2007 |

Niinku otsikkokin kertoo, et on se ihmeellistä, et nyt kun ei sais tulla raskaaksi, on vauvakuume iskenyt tosissaan. Esikoinen on nyt 1v8kk, enkä ollut ajatellu kakkosta tulevaksi vielä vähään aikaan. Mut kuukausi siten aloitettu kortisonilääkitys (voi jatkua vuosia) ja sen takia annettu raskautumiskielto on tuonut vauvakuumeen. Ei voi muutakun ihmetellä tätä ihmismieltä ja katsella kaiholla vauvoja, et ehkä jonain päivänä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä tähän pätee se vanha viisaus, että sitä mitä ei osannut kaivata, kaipaa heti kun sitä ei voikaan saada. Eli et halunnutkaan raskaaksi, mutta nyt kun tiedät ettei se voi tapahtuakaan, aloit kuumeilemaan. Eli vähän sama kuin tilanne jossa tajuaa menetyksensä arvon vasta kun sen on menettänyt.

Mutta pelihän ei tosiaan OLE sun kohdalla menetetty, vaan voit hyvin saada vielä myöhemmin liudan lapsia :) Mutta nää on näitä mun iltaisia väsyneitä elämänviisauksia ;)

Tsemppiä! Nauti vain nyt esikoisestasi kun nyt on siihen hyvää aikaa.

Vierailija
2/4 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se elämän viisaus pitää hyvin paikkansa. :) Nyt todellakin nautin esikoisestani ja olen kiitollinen et mulla hänet on. Ja siitä,et saan olla näinkin terve.

Kiitos vastauksesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika 9kk ja kamala vauvakuuma. Raskautua ei kannattaisi sillä perussairauteeni käytettävää lääkettä ei voi käyttää raskaus-aikana. No tässä mennään nyt tunnustellen omaa vointia :)

Vierailija
4/4 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa sama tilanne. Kuumelu iski yht' äkkiä ihan hurjana. Ja tietty se meni just niin, et en mä halunnu enää edes enempää lapsia, yksi olis riittänyt. Mut nyt, ku hääpäivä on lyöty lukkoon ja pitäis tässä laihduttaa vielä 20kg ennen sitä, niin johan se päjähti se kuumeilukin tähän kaiken kukkuraksi. Noh, nyt se on sitten vaan eleltävä sen kanssa ja odottaa se reilu vuos ja jos sitten vielä kuumeilu jatkuu niin eiku sitten vaan yritystä kehiin.

Niin... ja tilannetta ei helpota miehen vauvakuumeilu... :D