*** HAAHUT VIIKKO 12 ***
Kommentit (46)
Kävin eilen alkuraskauden ultrassa ja siellä pikkuisen sydän sykki jo kovasti! Viikkoja oli eilen ultran mukaan 6+6, eli 2 päivää vähemmän omasta arviostani.
Kaikki oli hyvin, joten siirryn tästä tuonne odotuspuolelle.
Tsemppiä teille kaikille ja todella paljon onnea yritykseen! :)
Pirpula rv7+0
Eiköhän minunkin ole aika virallisesti siirtyä tuonne odotus-puolelle..
Tänään kävin lääkärinneuvolassa ja syke saatiin kuuluviin:)), onnen kyyneleethän siinä tuli..
Oikein paljon plussasäteitä teille kaikille ja aurinkoisia päiviä!!
Ja kiitos tuesta mitä olen täältä saanut, laiska pinoutujahan minä olen ollut mutta silti.
myttynen rv 11+5
(plussasin 27.1.06 ja laskettu aika 6.10.06)
Piti vielä tuohon joulu + la -juttuun lisätä, että tietysti jos meillä olisi jo ollut pidempään yritystä, niin ei varmasti pidettäisi taukoa nyt vain sen takia että la osuisi joulun tienoille. Mutta nytkun tämä on vasta ensimmäistä kiertoa, niin sitä miettii tuotakin juttua tarkemmin...
titi75; Toivottavasti menkat ei ala loman aikana eikä kovin mielellään sen jälkeenkään ainakaan reiluun 9 kuukauteen ;)...
nippula; Harmi, että toinen on tukossa. Onneksi kuitenkin toinen on auki, joten ahkeraa yritystä vain kehiin, josko se vauvakin sitten ilmoittelisi tulostaan!
Enni-Maija; Hirveästi olet kiloja saanut pois, onnittelut! Oletko ollut jollain tietyllä kuurilla vai oletko vain yleisesti muuttanut elintapoja tervellisemmiksi? Kumpa nyt saisitte hoidon alkuun ja tuloksiakin siitä jo ennen kesälomia. bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd
Pirpula; Ihanaa, että kaikki on kunnossa! Ihanaa odotusaikaa sinulle!
Myttynen75; Tuo on aina yhtä ihanaa kuulla nuo sydänäänet! Ihanaa odotusaikaa myös sinulle!
ON: kaksi viikkoa soittoaikaan, välillä tuntuu, että sehän on ihan kohta (kun miettii koko tätä 8 kuukautta) ja välillä tuntuu että siihenhän on vielä ikuisuus! Toisinaan mielen valtaa myös epäilys, että mitäs jos lääkäri ei annakkaan vielä lupaa yritykseen! Eihän meillä vielä tietysti ollut tarkoitus tästä kierrosta niin kamalasti yrittääkkään, mutta olisihan se melkoinen pettymys. Mutta ei auta kuin odottaa...
mutta vastaan pikaisesti kuitenkin, että painonvartijoiden ohjelmalla, ilman ryhmää olen kiloja karistanut. moips!
-ennis-
Onnellista loppuodotusta!
Enni-Maija: onnittelut sinulle hienosta painonpudotuksesta! Toivottavasti ehtisitte jo nyt keväällä ivf:ään ja tulosta syntyisi heti ekasta kerrasta! Ystäväni sai jokin aika sitten ivf:än tuloksena vauvan. Heitä onnisti toisen kerran jälkeen.. :) bd bd bd bd bd bd
Jotain muutakin piti vielä kommentoida, mutta pääsi unohtumaan, joten painun pehkuihin. Hyvää yötä!
t. sani kp 3/24-29
Onnellista loppuodotusta myös sinulle!
Pitäisi siivoilla, mutta jotenkin tämä kone veti enemmän puoleensa, nyt kun tyttökin on päikkäreillä ;)...
ON: kp 7/28-30 ja täti häipynyt. Nyt on enää alle 2 viikkoa soittoaikaan. Tuntuu, että ajatukset ei enää missään muussa pyörikkään! On vaikea keskittyä mihinkään muuhun, jopa siivouksessa saan ajatukset jotenkin aina menemään vauvoihin... Pitäisi varmaan taas keskittyä vähän enemmän tuohon meidän makkariprojektiin, jospa saisi sitten ajan kulumaan vähän nopeammin ja vaikka makkarin valmiiksikin ennen vauvan tuloa...
Piti tulla pitkästä aikaa kuulumisia kertomaan. En ole viime aikoina oikein koneelle päässyt.
Ensin onnittelut plussanneille!!!
Jaksuja uusille haahuille!!
Omaa napaa..Kp 24 menossa ja olo ihan normaali. Kierto oli viimeks 32pv ja sitä ennen 44. Tässä kierrossa en ole tuntenut oviskipuja ollenkaan. Olihan tuossa päiviä et miehen kans touhuiltiin mut nyt on ollut aika hiljaista. Jotenkin olen jo asennoitunut että menkat tulee kai (toivottavasti) piakkoin. Ei jaksa uskoa että tässä kierrossa ois tärpännyt enkä kyllä ole niin kauheasti asiaa nyt miettinyt ku mitä yleensä. Olen kouluhommia hoidellut ja töitä etsinyt. Muuten elo jatkuu samanlaisena..
Plussasäteitä vaan kaikille!!!
memmuli kp 24/ 32-->
Täällä sitä ollaan...hereillä on oltu jo tunti vaikka kellon sointiin aikaa vielä puoli tuntia...siis heräsin 1,5h liian aikaisin. Mut ei se mitään...kai mun sisäinen kello kääntää mua pikkuhiljaa kesäaikaan...sehän alkaa jo ylihuomenna, eikö??? Tuntuu kummalta, kun ei ole ulkona yhtään kesäistä vielä.
Alle kuukausi enää Saksaan lähtöön. Toivottavasti siellä olis kesäisempi sää... Mut menneen viikon auringon paisteesta ei voi olla kuin iloinen...kohti kesää mennään kuitenkin vaikkakin hitaasti.
Kp 30/27-33 menossa. Viime kierto oli muistaakseni just ton 33 päivää pitkä, eli keskenmenon jälkeisten muutaman 28 päivän kierron ja muutaman lyhyemmänkin jälkeen musta on taas tullut pitkäkiertolainen. Toivottavasti menkat tuliskin vasta silloin 33, kun ovis oli vasta 22.Tänään on kyllä ollut jo sellaisia menkkatuntemuksia heti aamusta (selkää särkee ja rintoja aristaa ja on huono olo ja lämmöt tippui 36,9 tasolle. Alkuviikosta kun mittailin oli vielä 37,2 tasoa.
LT: vaaka näyttää sitkeästi sitä 79,8 kiloa...mut niin kauan olen tyytyväinen kunhan ei enää mene 80 kilosta yli. Koko ajan näyttää siis noin kilon kuussa tippuvan. Täytyy vaan vähän vielä tarkistella tota ruokavaliota. Ruisleipää menen kohta tekemään aamupalaksi.
Et sellaista tänne! Oikein rentouttavaa viikonloppua kaikille! Kävin muuten odotuspuolella kurkkimassa ja näyttää Melike lähteneen nyytin hakuun...
Nonna
Nonna: Kesäaika alkaa tosiaan nyt sunnuntaina. Pitää sitten siirrellä kaikki kellot tunnilla eteenpäin. Oudolta tuntuu laitella kelloa jo kesäaikaan, kun muuten on vielä täys talvi. Tai päivisin on jo ihan kevään tuntua, mutta tänäkin aamuna oli -8 astetta. No, eiköhän se kevät sieltä kohta puoliin ala tulla.
Kävin kanssa katsomassa ex-haahuissa mitä sinne kuuluu. Niin vain on Melikekin jo sitä nyyttiään hakemassa. Äkkiäpä se aika kuluu. Silloin oli vielä tällä puolella kun itse tänne mukaan tulin.
ON: Eipä tänne mitään erikoista kuulu. Taitaa olla mullekin tulossa toinen pitkä kierto peräjälkeen. Tosin nyt on kp 21/29-39, mutta eilen tuntui siltä kuin olis vasta ollu ovis. En kyllä ihan varma ole, sillä n. viikko sitten tuntui kyllä pieniä nippailuja. Nyt ei taas niitä ollut, mutta kirkasta limaa on tullut normaalia enempi.
Masussakin on ollut sitten kummia tuntemuksia parina viime päivinä. En tiedä mitä nekin oikein meinaa. Sellasta möyrintää ja pyörintää ihan kuin jokin liikkuisi, vaikkei se nyt voi olla mahdollista. Joulukuussakin neuvolan pissatesti näytti negaa. Eikä nyt sen jälkeen olla edes yritettykään. Kumma juttu. Ja lisäksi on noussut vatsalle kunnon kumpu, joka näkyy paidankin läpi. Enkä edes ole syönyt mitenkään poikkeavasti entiseen verrattuna. No, kait se vaan on sitten jotain suolistojuttua tai mitä lie turvotusta.
Mitäs muitten haahujen viikonloppuun kuuluu? Meillä onkin aika ohjelmallinen viikonloppu. Huomenna tulee vieraita ja sitten sunnuntaina tulee lähdettyä anoppilaan. Ja ennen huomisia vieraita pitää ehtiä siivota, leipoa sekä laitella ruokaa, kun tarjotaan sitä meidän vieraillekin.
Jep, mutta eipä tässä kummempia. Aurinkoista päivän jatkoa ja viikonloppuja! Itse en taida paljoa ehtiä viikonlopun aikana koneelle.
Nonna-80; voi hitsi, jos se täti teille löytää >\! No, onneksi olette päässeet jo tutkimuksiin...
Katri72; Mullakin oli joku aika sitten vatsa ihan kunnolla turvoksissa pitkän aikaa ja tuntui ihme " pyörintää" . Mietin pitkään, että mitä sopimatonta olen syönyt, mutten keksinyt mitään. Mulla taisi olla ihan vain ilmaa mitä siellä oli. Nyt on vatsa jo onneksi lasehtinut...
Meillä ei taaskaan mitään ihmeempiä suunnitelmia viikonlopuksi, varmaankin käydään ostamassa vähän pintatasoitetta tuohon meidän makkarin hormimuuriin ja " asennetaan" sitä sitten paikoilleen... Tai lähinnä mies laittaa ja minä katselen (mies kun ei anna minun puuttua siihen ;)).
ON: kp 8/28-30 ja ihan kuin olisi jo eilen tullut ovis limaa???? Ei kai se nyt näin aikasin voi tulla?
12 päivää jäljellä...
[color=dodgerblue]Mulla tuore km-kokemus takana, rv 12+2 normaalissa alkuraskauden ultrassa todettiin tuulimuna joka kaavittiin reilu viikko sitten.
Sairaslomalla olen ollut, fyysisesti ja etenkin henkisesti olen ollut toipumassa. Nyt alkaa pikkuhiljaa enemmän katse kääntyä eteenpäin. Seuraavat kuukautiset on tarkotus oottaa ennen yrityksen jatkamista.
En ole ihan varma haluanko liittyä teihin mutta ainakin jonkin aikaa olis kiva " hengailla" täällä. Voinhan mää tietty pikkuesittelyn laittaa, saapihan se sitten poieskin jos siltä tuntuu. Eli
[color=darkviolet]Hannele-81 Oulusta. Tuulimunaraskaus todettiin rv 12+ ja kaavittiin 03/06
[color=dodgerblue]Onko teillä joka päivälle oma pino? Mää oon varmaan viikonloppusin hiljasempi pinoutuja mutta viikolla sitten vois kävästä kaltaisiensa kans pinoutumassa... Aikaisemmin oon pinoutunut Puolukoissa ja siirtynyt muiden mukana suljettuun yhteisöön.
Katsoin vaan että LARALEIN kans oli aika samanlainen kokemus, toisesta kierrosta tärppäs meilläkin ja rv 12 tuulimuna.
Alankos laskea uutta kiertoa kaavintapäivästä? Minulla on edelleen jälkivuotoa. Toivottavasti seuraavat kuukautiset tulee pian että pääsee taas yrittämään. Toki olen kuullut että yrityksen vois alottaa hetikin mutta haluan kuitenkin ottaa varman päälle että kohtuun on tullut uusi paksu limakalvo johon Vilpertti voi tarttua ;o)
HANNELE - Valtterin juuri menettänyt mutta Vilpertti jo toiveissa...
Hölmö minä, vähän liian innokkaana tänne hönkysin kun jäi OTSIKKOKIN huomaamatta... ;o)
Hannellelle ensin pahoittelut menetyksestäsi. Täällä on tilaa hengailla, eikun joukkoon mukaan. =) Toivottavasti pian pääsette uutta yrittämään.
ON: Pikaisesti tästä töisä kirjoittelen kun kerrankin pääsen täältä kirjautumaan. Mulla oli eilen soittoaika sinne lääkärille ton tiputteluvuodon takia ja siinä ihan hetken juttelun jälkeen lääkäri varas mulle ens vkolle ajan siihen follikkeli ultraan. Se laski, että olisin n. kp10 pvän tienolla ja haluaisi tarkastaa, että kasvaako se munarakkula sielä ihan normaalisti ja jos näyttää toista, niin sitten kuulemma sanoi, että voisi miettiä jotain pienimuotoista hoitoa jolla saisi tuon mun tiputtelun kuriin, ja jos näyttää sille, että se mun kiertoa ja raskautumista mahdollisesti haittaa. En oikein tiedä mitä odottaa, mutta parempi se on nyt katsoa kun tuntuu, että se tiputtelu on vaan tän toisen km:n jälkeen kuukausi toisensa jälkeen alkanut aina vaan aikaisemmin.
Nyt jo täti on mut rauhaan jättänyt. Teki pari päivän visiitin sen 6pv tiputtelun päätteeksi...pöh...saisi kyllä pysyä kokonaan poissa jos multa kysytään. ;-)
Tasan kahden vkon päästä tähän samaan aikaan, me löhöillään mieheni kanssa etelän auringon alla joku hyvä drinksu räpylässä...sopii tähän väliin kyllä mulle hyvin.
Viikonlopulle ei suurempia suunnitelmia. Huomiseksi olen jälleen kerran varannut J.Deppin leffaan liput katsomaan Libertineä. Mä olen kertakaikkisen fanaattinen tuon Depin suhteen. Se on vaan MIELETTÖMÄN HYVÄ! Muutoin varmaan vaan ulkoillaan, siivoillaan, saunotaan ja löffätään ukon kanssa.
Titi toivottelee hyvää viikonlopun alkua kaikille haahuille.
Hannele: osanottoni keskenmenostasi! :( Tervetuloa meidän kanssa haahuilemaan!
Titi: hienoa, että saat jotain varmuutta kroppasi pelaamisesta kohtapuoliin ja myös hoitoa jos on jotain häikkää! Mukavan tuntunen lääkäri sulla! Ja ihanaa kun saat odotella kohta alkavaa lomamatkaa! (*on vähän kade* ) :)
ON: kp 6/24->. Menkat alkaa olemaan taas tältä kierrolta ohi ja ovista saa ens viikolla taas alkaa odottelemaan.. Varasin gyne ajan, joka on 1,5 viikon päästä. Ajattelin käydä tarkastuttamassa paikat ja otattamassa papa-kokeen, että saa varmistuksen ettei sielä puolel oo mitään vialla..
Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille haahuille! :)
Hannele-81; Pahoittelut keskenmenostasi ja tervetuloa mukaan haahuilemaan. Toivottavasti pääset pian takaisin tuonne odotuspuolelle!
Uutta kiertoa voi alkaa laskemaan kaavintapäivästä.
titi75; Mukavaa, että lääkäri otti sinut heti " tosissaan" ja alkaa heti tutkimaan asiaa. Toivottavasti lääkäri löytää keinon saada nuo tiputtelut kuriin.
sani-74; Varasitko gynen julkiselta vai yksityiseltä? Itse olen myös miettinyt, että pitäiskö käydä tarkistuttamassa nuo paikat, kun en ole pitkään aikaan käynyt. Ei olisi sitten jos ja kun raskaus alkaa niin mitään tulehduksia lisäämässä km-riskiä...
ON: kp 9/28-30 ja täällä aletaan myös pikkuhiljaa " metsästämään" ovista, jollei se sitten tosiaan jo mennyt, en kyllä usko. Eipä sillä, että sitä ovista pääsisi vielä hyödyntämään... :(
11 päivää jäljellä...
Yritin tossa pikaisesti selata pinon läpi, mutta nyt en ehdi kommentoimaan pahemmin...auringonpaiste saa meidät miehen kanssa liikkeelle; eilen tehtiin koiran kanssa pitkä lenkki ja tänään ollaan ihan kohta lähdössä sauvakävelemään. Tekee muuten pirun hyvää hartioille!
Marialle pidän yhä peukkuja, että lääkäri antais yritysluvan...
Täällä odotellaan edelleen simppatestin tuloksia ja kirotaan tätiä. Piru, ettei se nyt voi tulla ajoissa kun sitä odotellaan. Tänään kp 32/27-34, lämmöt jo pudonneet eikä mitään normaalista poikkeavia oireita. Pitäis heti kun menkat alkaa soittaa sinne Kättärille, et pistäisivät lähetteen verikokeisiin...Tosin laskin, et olen 21.4. lähdössä Saksaan 10 päiväksi ja jos menkat ei ala ennen kuun vaihdetta, on seurantaa turha tehdä, sillä tässä kierrossa tikutin oviksen vasta kp 22! KP12 kävin siellä ultrassa, jossa näkyi 12mm follikkeli, joten mietin, et onko normaalia, et siitä kestää vielä 10 päivää ovikseen? Lääkäri kuitenkin sanoi silloin tilanteen vastaavan kiertopäivää.
Hitto kun ei tiedä kauanko siinä simppatestissä menee... Juuri mietin, et ehtiikö tieto tulla jo ens kierrossa...et voitais suunnitella mahdollisia jatkotoimenpiteitä jo seuraavaan. Menkat taidan saada kaveriksi Saksaan, mutten todellakaan uskalla millään hormooneilla lähteä niitä siirtelemään. Tulee, jos on tullakseen, sillä periaatteella mennään nyt tänkin asian kanssa.
Mites muuten kunnallisten hoitolaitosten aukiolot kesällä, tiedättekö te(yritin tuolta lapsettomuuspuoleltakin kysellä)? Jos nyt jotain hoitoja tarvitaan, pitääkö odottaa kesälomien yli ja kauanko on jonot muuten? Jos joku tietää, olis kiva kuulla, niin osais sitten henkisesti varautua odottamaan vuosikausia. Miehen kans kyllä puhuttiin, että kun ei ole rahasta kiinni (ei ihan joka penniä tartte venyttää, kun molemmat on koulutustaan vastaavassa työssä), et jos jonot näyttää pitkiltä, mennään yksityiselle. Jos siellä vaikka pääsis nopeammin. Joku voi syyttää kiireiseksi, mutta on tässä jo odoteltu lokakuusta 2003 asti. Samaan aikaan kuumeilupuolelle tulleista tutuista nimimerkeistä muutama on saanut jo kaksi lasta tässä ajassa. Eiköhän voi sanoa niin, et kaikki me tälle puolelle " joutuneet" ollaan aika kärsivällisiä oltu...vähän liiankin välillä jos minulta kysytään.
No, mut nyt toi mies odottaa ulkoilemaan...pipo jo raukalla päässä :D ja rouva vaan palstailee...Voimia uuteen työviikkoon!
Nonna
Nonna-80; kiitos peukutuksista! Ette te minusta mitään kiireisiä ole,vaikka sinne yksityiselle menisittekin. Onhan teillä jo tuota yritystä takana, ihme, että olette jo näinkin kauan jaksaneet odottaa. Onhan nuo hoidot kyllä kalliita varsinkin yksityisellä, mutta jos todellakin on asiat niin hyvin, että rahaa on, niin sinne vaan! Mikä olisikaan parempi " investointi" kuin oma lapsi. Toivottavasti saisitte pikaisesti tuloksiakin!
10 päivää jäljellä...
Olihan muuten eilen sitten oikein ¿taidepläjäys¿ tuo Depin Libertine leffa. Tiesin kyllä, että eihän se missään ihan tavallisissa rooleissa ole koskaan ollut, ja tää leffa oli taasen kerran ERITTÄIN erikoinen. Raahasin miehenkin leffaa katsomaan ja se rassukka oli ihan kyrsä otassa varmaan koko leffan ajan. Sitä ei kauheesti kiinnostanut. En mä sitä sinne olis vienyt jos olisin tiennyt, että se ihan NOIN taiteellinen oli. Itsekin olin hetken ihmeissäni ja leffan jälkeen totesin, että sitä pitää hetki päässään ensin ¿pureskella¿ ja sitten vasta todeta millainen se oikeesti oli. Mä kuitenkin tykkäsin. Kovin raskas ja surullinen se oli, mutta tykkäsin. =)
Täällä ei hirveesti olekaan tapahtunut sitten mun kirjoitusten.
Sani: Toi papa on varmaan ihan hyvä tsekata. Mulla katottiin se viime syksynä ja onneksi kaikki oli sillon ok. Nimittäin sitä edeltävässähän mulla oli sielä jotain pientä häikkää, mutta se oli korjaantunut sitten puolen vuoden aikana tuohon seuraavaan papaan. Silloin vähän mietin, että olisko se ollut syynä miksi se eka km tuli, et jos ne tulokset ei olleet ihan kohdallaan. Mutta lääkäri ei ollut sitä mieltä¿niin ja kun tulihan heti se toinenkin km perään, vaikka papakin kunnossa oli. Toivotaan, että sullakin sielä kaikki ok. =)
Maria80: Tosiaan päätin heti ottaa yhteyttä yksityiselle nyt tän viimeisen ¿kunnallisen¿ lääkärikäynnin jälkeen. Kun nehän sieltä käski odottamaan kesän loppuun ja et sit vasta katottas jos tärppiä ei ole kuulunut. Kyllä sen heti huomaa eron siinä palvelussa, ¿mistä maksat kalliisti¿, että saat ihan erilaista palveluakin. Onhan niiden vähän pakkokin palvella, jos sä kerran itse kaikki viulut maksta. Eihän se sitten ole kunnan, eikä valtion rahoista pois. On tää kuvio silti niin merkillinen. Ja teilläkin enää 10pv jäljellä...toivottavasti tulee hyviä uutisia¿. =)
Nonna: Ihanaa, sullakaan ei enää pitkästi ole siihen Saksan reissuun. Mä luulen kanssa, että niitä menkkoja ei kantsi nyt kauheesti mennä millään sekottamaan ja siirtämään, ettei sitten sotke tuota normaalia kiertoa. Varsinkin kun teilläkin jo sitten mahdollisesti päästään kohta muihin toimenpiteiseen tuon vauva-asian kanssa. Jos itellekkin menkat tulee tuola matkalla ja vielä kun etelässä ollaan, sittenpähän tulevat. Saatan just päästä sillain niistä yli, että kunnon vuodon pitäs alkaa vasta kun matkalta kotiin tullaan. Mutta jos tää tiputtelu jatkuu edelleen, niin sitten varmaan se tiputteluvuoto sattuu just loma viikoksi. Blääh¿no ehkä sen kanssa pärjää. Ja niin¿onhan siinä mahdollisuus tietysti, että se tiputtelu jääkin yllättäen pois ja siinä samassa täti ei löytäisikään mua tuolta etelänauringon alta. ;-) Toivossahan täällä joka kuukausi eletään. Toivottavasti muuten saatte pikaisesti ne simppatestin tulokset. Pääsisitte sitten miettimään jatkoa. Onneksi teillä on tosiaan sellainen tilanne, että molemmat ovat töissä ja taloudellinen tilanne vakaa, että pystyy sitten hieman kalliimpaakin hoitoa miettimään. Kaikilla ei ole yhtä hyvä tilanne ja sehän vaikeuttaa sitten aina entisestään niitä vauvasuunnitelmia. Meillä on vähän sama, että ei sillain ole ihan hädän päivää jos tulee se tilanne vastaan, että pakko miettiä muita keinoja. Siksi mä nytkään en jäänyt pidemmäksi aikaa miettimään ja odottamaan seuraavaa käyntiä vasta kesällä tuola kunnallisessa kun voin yrittää hoitaa sitä korvausta vastaan tän asian tuola yksityiselläkin. Ja ollaan kyllä miehen kanssa päätetty, että jos sen vauvan saanti tietää rahan menoa, niin sitten tietää. Nää vuoden on kuitenkin suht armottomia odottaa, että jotain vaan tapahtuisi. Ja siinä olet oikeassa, että kyllä meistä tälle puolelle joutuineista kaikki varmasti kärsineet ovat ihan riittämiin. Toivon sydämeni pohjasta, että meille kaikille se onnistunut raskaus suodaan ja siitä se pikkuinen käärö kainaloon.
Me katotaan miehen kanssa nyt noi MotoGP-kisat ja sen jälkeen kans painutaan ulos kävelylenkille kun toi ilma on niin mahtava.
ON: Ai niin omasta navasta vielä sen verran, että tänään olen jo tuntenut vatsassa sitä ihmeellistä painon tunnetta¿ihan kun ovis lähestyisi. Tein piruuttani tuon ovistestin, mutta siihen sain just ja just tosi tosi haalean haamun. Ajattelin vaan testata, että ei vaan mene sitten ohi. Kun tästä kropasta ei koskaan tiedä ja jos tuo mun 6pv:n tiputteluvuoto ennen kunnon vuotoa sekottaisikin tätä oviksen tuloa, niin mullahan olis sen mukaan sitten menossa jo kp13 nyt eli ovis olis just tuloillaan. Mut testi ei ainakaan ovista näyttänyt eikä edes selkeetä viivaa muutoinkaan, että en tiedä sitten miksi nyt jo vatsaa nipistelee. Johtuuko sen munrakkulan kasvusta tms. Tiedä häntä¿olisko teillä tieto mistä näin aikainen nipistely alavatsassa voi johtua? Toivottavasti ei mistään muusta ongelmasta¿?
Hyvää alkavaa viikkoa haahusiskoset! =)
titi kp7¿.kai?
olen taaskin käynyt kuulumisianne pikaisesti lukemassa, mutta en ole juuri kirjoitellut, kun ei ole asiaakaan oikein ollut..
nytpä onkin taas asiaa.. =)
kuihdutuslaari on tehonnut, 9 viikkoa, ja -7,3kg. kivakiva! =)
ensi viikolla 28.3. on meillä aika lapsettomuuspolille (jälleen kerran), mutta vallan uusissa asioissa. aletaan suunnittelemaan ivf- (eli koeputki) hoitoa. toivottavasti sen ekan ivf:n ehtis vielä tehä ennen polin kesälomaa, joka alkaa toukokuun puolivälissä, ja loppuu muistaaksein elokuun alussa tai lopussa.
ainakin puhelimitse hoitsu oli sitä mieltä, että mun kiertoni on sillä mallilla, että sen vielä ehtisi.
palailen ilmoittelemaan, josko täällä sitten taas aletaan kuumeilu oikein mahdollisuuksien kera, ja aktiivisempana palstailijanakin, kun olisi jotain odotettavissakin, tai, jos ei nyt keväällä aloitetakkaan sitä hoitoa, niin tulen sitten ens tiistaina kertomaan, josko palstapaasto jatkuu edelleen.. syksyyn.
keskittymiskyvyttömänä, ajatukset tiistaissa
-ennis-