Stara-Kasmir onkin Smithin yksi uhreista!
Kommentit (909)
Miten voi 30v olla niin lapsellinen, että menee kuvaamaan kaveria kun tämä on panohommissa? Ymmärtäisin tämän 15v-teiniosaston idioottimaisena kuningasajatuksena, mutta että aikuinen mies hiippailee salaa oven raosta kurkkimaan ja kuvaamaan kaveriaan panemassa..? Varmaan vielä ihan idioottimaisesti hihitellen vielä. On kyllä ihan jälkeenjääneen ihmisen meininkiä.
Mitenkäs sitten Kasmirin omat lausunnot siitä kuinka Axel oli näyttänyt omaa seksivideotaan hänelle kun Kasmir oli puhunut kiinnostustaan johonkin julkimoon? Axl oli näyttänyt seksivideon tän julkimon kanssa ''näpäytykseks'' Kasmirille. Näin siis kasmirin omin sanoin oli lehtijuttua!
– Oikeuden asiakirjat ovat tuttuja oikeustoimittajan uraltani, ja heti ensilukemalta huomasin, että medioissa esitetyt väitteet Haippiringistä ja Kasmirin osuudesta asiaan eivät vaikuttaneet pitävän paikkaansa. Ryhdyimme yhdistelemään palasia, ja parin päivän jälkeen yksityiskohdat osoittivat Kasmirin varmuudella yhdeksi Smithin uhreista, Staran päätoimittaja Jocka Träskbäck kertoo.
– On huolestuttavaa miten heikolle tasolle juridiikan osaaminen suomalaisissa medioissa on vajonnut, kun yksittäinen artisti voidaan tällä tavalla iltapäivälehtiä myöden ristiinnaulita perusteettomasti. Toivottavasti nämä samat mediat kantavat nyt vastuunsa tekemistään virheistä, koska seuraukset ovat olleet someraivon kohteelle erittäin ikävät ja kauaskantoisia, Träskbäck jatkaa.
Eiköhän jokainen normi maalaisjärjellä varustettu ymmärrä mistä Haippiringissä on ollut kyse: kaikesta ei voi saada todisteita koska jätkät eivät ymmärrettävästi ole nauhoittaneet puhelinkeskustelujaan ja tapaamisiaan, mutta kyllä jo julkaistut viestit kertovat, missä on menty. En ole pitänyt Staraa koskaan vakavasti otettavana uutisoijana, mutta tämä "Shokkikäänne" menee jo naurettavuuksiin.
Helppohan Axlista on tehdä se ainoa pahis kun hänet on jo kuopattu. Monilla on Kasmiriin pennosia sijoitettuna ja nyt sijoitus uhkaa valua pöntöstä alas. Mahtaako tämä vaikuttaa Staran kantaan asiassa?
Siis tämä staran jutyu on tälläistä Trump tyylistä vaihtoehtoista totuutta. Ok, on mahdollista että ringissä on jaettu vain yksi VIDEO ja siinä on Kasmir nainut. Mutta ringissä on kuitenkin heitetty läppää Axlin salakuvaamisesta, eli se on ollut tiedossa myöd Kasmirilla. Ja, mikä tätkeämpää, Kasmir itse todisti oikeudessa Axlin näyttäneen hänelle videon jossa Axl panee naista ja sanoi kyseessä olevan nainen josta myös Kasmir oli kiinnostunut. Se siis kiistatta kertoo sen että Kasmir tiesi salakuvaamisesta eikä tehnyt mitään asialle, sen takia hänet on oikeutetusti ristiinnaulittu.
Stara siis korjasi vain yhden yksityiskohdan uutisoinneista, eli mikä video siellä ringissä on ollut, mutta ei sanallakaan kerro siitä salakuvatusta videosta jonka hän näytti Kasmirille itse.
Kivittäkää! Oli Kassun rooli mikä tahansa, niin näitä kommentteja täällä lukemalla ei voi tulla muuhun johtopäätökseen kuin että tällä paltalla suurin osa kirjoittelijoista on sadisteja, jotka mielellään kiduttaisi pieni eläimiäkin, jos se ei olisi kielettyä ja sosiaalisesti paheksuttua. Heti kun kivitys lähtee käyntiin on itse päästävä mukaan heittelemään kiviä. Miettikää edes hetki ennen kuin kirjoitatte seuraavan viestin, mitä se viestisi tuo lisää tähän tarinaa ja miksi juuri se sinun viestisi on niin tärkeä, että se pitää saattaa muiden luettavaksi?
Toivottavasti myös Hank Solo joutuu radioiden soittolistoilla boikottiin. Eli Sannin biisejäkään ei kannata enää soitella, niistähän sataa rahat suoraan tämän yhden rinkiläisen pussiin.
Oli Axl tehnyt mitä tahansa, niin mun mielestä se on aina ollut jotenkin ällöttävän lipevä, esim. siinä Voice of Finlandissa. Tykkään ohjelmasta, mutta Axlin siinä ollessa mulla joskus ihan teki pahaa se sen tekopirteän lipevä tyyli. Yök. Ja joskus oli joku haastattelu jossain lehdessä, missä hän kertoi, että ei ehdi seurustella, kun on niin kiireinen. On varmaan kiire kun pyörittää montaa muijaa samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kivittäkää! Oli Kassun rooli mikä tahansa, niin näitä kommentteja täällä lukemalla ei voi tulla muuhun johtopäätökseen kuin että tällä paltalla suurin osa kirjoittelijoista on sadisteja, jotka mielellään kiduttaisi pieni eläimiäkin, jos se ei olisi kielettyä ja sosiaalisesti paheksuttua. Heti kun kivitys lähtee käyntiin on itse päästävä mukaan heittelemään kiviä. Miettikää edes hetki ennen kuin kirjoitatte seuraavan viestin, mitä se viestisi tuo lisää tähän tarinaa ja miksi juuri se sinun viestisi on niin tärkeä, että se pitää saattaa muiden luettavaksi?
En kaipaa kivittämistä, mutta tuo argumenttisi on samaa sarjaa sen kanssa, että mamuja hakkaava rasisti vetoaa kiinni jäätyään sananvapauteen, ja pitää pahoinpitelytuomionsa antajia ihmisoikeusrikkojina. Ei näitä jätkiä tosin millään muulla kuin sumealla logiikalla voisikaan puolustaa.
Ymmärrätkö muuten miksi porukka täällä kirjoittelee? Voisiko osittain johtua siitä, että pojat pääsivät tästä jutusta lakituvassa kuin koira veräjästä.
Vierailija kirjoitti:
Ja pakkoko sen Kasmirin oli naida alunperinkään sitä naista siellä poikien kämpillä...
Parisuhteessa elävän miehen.
Mistä tiedät, että oli tuolloin parisuhteessa? Käsitin, että hän tässä on kerenny jo kerran erota julkisuudessa ollessaan ennen nykyistä.
Kasmir erosi 2015 vuonna eksästään. En tiedä oliko suhteessa kun tuo pano tapahtui vai tuliko ero esim. pettämisestä johtuen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Kasmirin nimi ollut vahingossa lähetetyjen uhrien joukossa?
Siitähän tuo Staran toimittaja oli bongannut sen nimen, selkeä vihje artikkelissa. Siitä aloitti palapelin kokoamisen, josta pystyi tekemään julkaisu kelpoisen jutun.
Miksei Kasmir puhu avoimesti julkisuudessa, miten asiat on? No, voisko esim suojella tämän naisen henkilöllisyyttä, jonka kanssa paneskeli, kun Axl kuvaili oven raossa?
On se Axl kaverina ollut verraton.
Mitä tulee Haippiringin viesteilyyn, se salakuvaamis kommentti voi todellakin olla "vain" läppä tuosta oven raosta kuvatusta jutusta. Se jaettu videokin voi olla juurikin tuo kyseinen Kasmir touhuissaan.
Onkohan näitä jo spekuloitu tarpeeksi kaikiin suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Akseli sai niin paljon maksettavaa kun näytti vaan yhden videon jossa mies on uhri. ?????? Näytti pojille vaan yhden videon leviltä. Loput katsoi omaksi ilokseen. Näinkö tää meni?
Ja salakuvaamisesta puhuminen poikien kesken oli vaan läppää?
Ei mee läpi, varsinkaan noiden oikeuden tuomioiden jälkeen.
Jos Kasmir kokee että ip-lehdet ovat kirjoittaneet hänestä valheita, niin kirjoittaa itse vastineensa esim. Hesariin.
Hesarihan onkin nykyään niin luotettava 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa kivittämistä, mutta tuo argumenttisi on samaa sarjaa sen kanssa, että mamuja hakkaava rasisti vetoaa kiinni jäätyään sananvapauteen, ja pitää pahoinpitelytuomionsa antajia ihmisoikeusrikkojina. Ei näitä jätkiä tosin millään muulla kuin sumealla logiikalla voisikaan puolustaa.
Ymmärrätkö muuten miksi porukka täällä kirjoittelee? Voisiko osittain johtua siitä, että pojat pääsivät tästä jutusta lakituvassa kuin koira veräjästä.
Ymmärrätkö itse mitä kirjoitat tai luet?
1. Minä en vetoa sananvapauteen, mutta sinä taidat vedota.
2. Selvä sanainen tuomitseminen ja se että ei hyväksy tapahtunutta on ihan toinen juttu kuin täällä tapahtuva lynkkausmielialan siivittämä kivittäminen.
3. Koulukiusaajillakin on aina jokin hämärä logiikka jolla valitsevat uhrin tai ainakin perustelevat itselleen ja muille miksi on oikein kiusata
Sinä, minä tai media ei tiedä mitä on oikeasti tapahtunut, tuskin edes tuomioistuin, siksipä kivittämiseen ei kananta mutu-pohjalta lähteä mukaan, eikä se kivittäminen nyt muutenkaan varsinaisesti ole sivistynyttä toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs sitten Kasmirin omat lausunnot siitä kuinka Axel oli näyttänyt omaa seksivideotaan hänelle kun Kasmir oli puhunut kiinnostustaan johonkin julkimoon? Axl oli näyttänyt seksivideon tän julkimon kanssa ''näpäytykseks'' Kasmirille. Näin siis kasmirin omin sanoin oli lehtijuttua!
Ei oo missään sanottu, että nainen olisi julkkis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pakkoko sen Kasmirin oli naida alunperinkään sitä naista siellä poikien kämpillä...
Mistä tiedät, että oli tuolloin parisuhteessa? Käsitin, että hän tässä on kerenny jo kerran erota julkisuudessa ollessaan ennen nykyistä.
Tai mistä tiedetään, ettei videon toinen osapuoli ollut Kasmirin oma kumppani? Onko se niin monelle niin vaikea ymmärtää, että muutkin kuin yhden illan juttuja harrastavat voivat joutua salakuvauksen uhriksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai mistä tiedetään, ettei videon toinen osapuoli ollut Kasmirin oma kumppani? Onko se niin monelle niin vaikea ymmärtää, että muutkin kuin yhden illan juttuja harrastavat voivat joutua salakuvauksen uhriksi?
Siitä että se kumppani oli ollut joku keikalla käynyt vieras. Toki taas lehtikin on voinut käsittää väärin...
Mutta mitä ihmeen kiksejä siinä olisi että Axl kuvaisi avoparia ja miten se Kasmir muka olisi sen niellyt ja salannut?
Jättikö Kasmir entisen tyttöystävänsä 2015?
Vai miksi erosivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö itse mitä kirjoitat tai luet?
1. Minä en vetoa sananvapauteen, mutta sinä taidat vedota.
2. Selvä sanainen tuomitseminen ja se että ei hyväksy tapahtunutta on ihan toinen juttu kuin täällä tapahtuva lynkkausmielialan siivittämä kivittäminen.
3. Koulukiusaajillakin on aina jokin hämärä logiikka jolla valitsevat uhrin tai ainakin perustelevat itselleen ja muille miksi on oikein kiusataSinä, minä tai media ei tiedä mitä on oikeasti tapahtunut, tuskin edes tuomioistuin, siksipä kivittämiseen ei kananta mutu-pohjalta lähteä mukaan, eikä se kivittäminen nyt muutenkaan varsinaisesti ole sivistynyttä toimintaa.
Ysärillä oli kyllä mukavaa, kun yläasteella hakattiin koulukiusaajia, se oli mukavaa. Väheni se kiusaaminen aika huomattavasti, kun kiusaajat saivat itse pataansa. Senkat vaan nenästä pihalle.
Jokin tuossa Staran jutussa on hämärää ja en ihan purematta niellyt, enkä edes pureskelun jälkeenkään. Voin olla väärässä tietysti, mutta eiköhän aika moni tässä ryhmässä tiennyt Axlin touhuista jotain tai aika paljonkin. No sitten Kusimir päätyy videolle itse ja nyt hänestä tehtiin uhri. Teoriassa ehkä kyllä, mutta edelleenkin sitä mieltä, että ryhmään kuuluminen, tietoinen sikailu naisten kustannuksella, osallistuminen ainakin jossakin määrin toimintaan tai ainakin olla puuttumatta siihen jne jne. No eiköhän tämä kerro kaiken oleellisen henkilön luonteesta ja hakekoot korvausvaatimuksia Axlilta, jos on kokenut tilanteen loukkaavaksi, koska on päätynyt itsekin videolle.
Sen verran pitää olla miehellä munaa sanoa jotain, jos kaveri tekee tollaista. Jää ainakin mulle mielikuva, että miehellä oli munaa vain naisille ja olla samassa mukana, koska hänestäkin kyseinen oli niin "hauskaa"... Tuo Staran selitys, ei mennyt täysin läpi. Seuraavaksi ilmestyy varmasti jokin Axl kiristi Kasmiria videolla! Axl uhkasi näyttää videon ja paljastaa Kasmirin osallisuuden, jos henkilö eroaa ryhmästä.
On siinä meillä hienoja idoleita!