Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stara-Kasmir onkin Smithin yksi uhreista!

Kommentit (909)

Vierailija
901/909 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi lukea kun hesari antaa lukea vain ekan lauseen, sorry.

Kaikki oleellinen paljastui jo seiskan linkistä.

Vierailija
902/909 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen ihmettelen miksei tehnyt rikosilmoitusta ja infonnut sitä seksikumppaniaan siitä, että hänet oli salakuvattu.

Aina vaan sama kysymys tässä leijuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/909 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopsatkaa joku toi HS artikkeli tänne...

Vierailija
904/909 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen myös toise todistajan mukaan oikeudessa Axl näytti videoita keikkabussissa. Mutta miehillä ei edelleenkään syttynyt hoksottimet, vaan piti aina vaan katsella salaakuvattua matskua ja vielä yllyttää siihen.

Vierailija
905/909 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja se kysymys on, miksi ihmisperseet haluavat jatkaa ajojahtia. Koettakaa jo tajuta, Kasimir on rikoksen uhri, ei syyllinen. Hävetkää, jos osaatte!

Vierailija
906/909 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin kuuntelemassa ton Hank Solon söpö biisin. Kukahan näitä sanoittaa. No jPuhutaan söpöydestä ja karkin ostosta. Käykääpä kuuntelemassa. Mitä ajatuksia teissä herättää?

Pedofilia. Se on muuten aivan jäätävän paska ja huono biisi.

Mulle tuli huonot vibat jo siitä Sannin Vahinko-biisistä. Mitähän kaikkea on tän jutun takana? Luulen että vasta jäävuoren huippu on löytynyt, pinnan alla lisää. Toivottavasti mun vaistot on väärässä.

Siinä Sannin biisissä mm lauletaan tyynyjuttelusta.

Pillow talk= Juttelua seksiaktin jälkeen.

Että mitähän vittua?

Todella törkeetä yhdistää tuollaisia sanoituksia kuulijakunnalle joka on ala- ja yläasteikäisiä lapsia.

Lisäksi siinä vielä kannustetaan käyttämään alkoholia, jos ei juttu muuten lennä.

Onko tämä soveliasta lasten- ja varhaisnuorten musiikkia?

Sanni on varmaan biisiä kirjoittaessaan ajatellut tekevänsä lastenlaulua?

Eiköhän se ole vanhempien homma vahtia millaista materiaalia piltit katsovat ja kuuntelevat. Ei artisti voi sitä tehdä.

Vai pitäisikö mielestäsi nuorten keskuudessa suosiota saaneen artistin muuttaa tyylinsä yleisön mukaan? Veikkaan että siinä kävisi niin, että se yleisö toteaisi uuden tyylin ihan pliisuksi vauvakamaksi ja vaihtaisi kanavaa.

Vierailija
907/909 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin itse salakuvaamisen uhri ja tietäisin että joku toinenkin on, kyllä minä ilmoittaisin sille toiselle ja poliisille.

Nimenomaan jotta se loppuisi.

Kyllä ja Kasimir näki muutakin materiaalia kuin itseään koskevaa. Ei se että on yhdessä rikoksessa uhrina poista sitä moraalista vastuuta mitenkään.

Aika olennainnainen kysymys on, että tiesikö Kasmir että muu matsku on salakuvattua.

Täällä ollaan tietysti sitä mieltä, että hänen olisi ainakin olettaa niin. Ilmoittaa poliisille ja FBI:lle, potkia Axl bussista, keskeyttää kiertue ja vetäytyä itse lähimpään munkkiluostariin tekemään katumusharjoituksia. Koska muuten on ihan paska jätkä. Ja oksettava. Ja kaikkee.

Vierailija
908/909 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kopsatkaa joku toi HS artikkeli tänne...

http://www.vauva.fi/keskustelu/2809029/kasmir-avautuu-hesarissa?page=14

Vierailija
909/909 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa uhriutua, kun noilla naisilla ei ollut mitään mahdollisuutta puolustautua. Kasmir myös pahoitteli halventavaa kielenkäyttöään. Miksi, jos on uhri? HS:ssä levy-yhtiön tyypit kertovat aivan toista, mitä Kasmir itse oikeudessa. Kasmir nyt on myös kokenut ihmeellsien muistikatkoksen ja muistaen että on uhri mutta ei sitä että oli mukana halventamassa naisia, mitä ehti jo pahoitella. Miksiköhän jos Kasmir on uhri, niin kesti näin kauan tulla julki sekä miksi haastattelussa on levy-yhtiön tyypit? Levy-yhtiön tyypit osaa häikäilemättömästi käyttää julkisuutta, tekeväthän he alaikäisillä seksillä myyvää musaa. On varmaan kehitelleet koko uhri-jutun, jotta saisi sympatiaa. Kyllä Kasmiria varmaan kuvattu on, mutta ihan suostumuksesta. Ei ainakaan ilmoittanut naispuoliselle kumppanille eikä ottanut pois videota Akselilta. Jos olisi video  musta ja mun kumppanista niin ihan kumppanin takia haluisin sen videon  pois koska sillä ei ole tilanteessa sanavaltaa. Pari kyyneltä ja yleisö ostaa kaiken. Naiset on aika helppouskoisia ja sitten voi kääntää katseen taas niiden uhrien huoritteluun. Mistä me tiedetään, ettei se haippirinki ole kertonut toimittajaystävälleen uhrien nimiä jotta se voi stalkata niitä uhreja..

Toivottavasti menee hoviin ja koko juttu tulee auki kunnolla ja naiset saavat kunnon korvaukset. Niaset ovat niitä uhreja, joiden videoita on katseltu ties missä, ainakin whatsappissa ja keikkabussissa. Mutta eihän tollaset panovideot piilossa pysy, ainakaan jos niitä on lähdetty jo näyttämäänkin.