Stara-Kasmir onkin Smithin yksi uhreista!
Kommentit (909)
Vierailija kirjoitti:
Asian ydin on, että monikin on todennäköisesti tiennyt tai kuullut A:n salakatselutaipumuksista vuosien varrella, eikä kukaan ole pitänyt siitä niin pahana, että hänet voinut saada se lopettamaan. Vai uskooko kaikki, että Sampon röyhkeä tökkäys 2010 ei ollut valistunutta v***lua asiasta, jonka kaikki piireissä on tiennyt? Miten sairas täytyy jonkun piirin toimintakulttuurin olla, että tuollaiselle ei voi mitään?
Seiskan juttu vuodelta 2012. Hiippailija Axl kuvasi yleisöään. Löytyy hänen facebookista.Axl itse oli kommentoinut tätä, että toivottavasti ei mene viisikymppisenä tolla tittelillä. Onko yritetty vihjata medialle.
Vierailija kirjoitti:
Sa
Vierailija kirjoitti:
Jaa no herää epäilyt että Kusimir olisi saanu kaverin kirjottamaan pelastusjutun.
Sama tuli mieleen.
Tämä kertoo minusta kaiken oleellisen nyky-yhteiskunnasta. Nykyään on vallalla, syyllinen heti kun joku niin väittää periaate. Ja kun journalismin taso on laskenut vain klikkauksien kalasteluksi, on oikeusturvasta aika turha edes puhua.
OlenKentiesKalle kirjoitti:
Olen maahanmuuttaja ja minua potkitaan nilkoille ja vainotaan tappo yrityksillä sekä minua yritetään varastaa jatkuvasti ja perhettäni stalkataan minun pahoinvoinin edistämiseksi sekä heidän myös.
Eikä siinä kaikki! Toiset ihmiset vielä tunkevat todella psykologisia asioita päähäni turmellaakseen minua ja pitääkseen minua edistyksettömänä
ihmiseläimenä. Kaikki tämä on maahanmuuton takia sekä maassa oleskelun takia. Toivon pian pääseväni pois tästä maapallossa olemisen vainoamisesta. Ehkä maapallo on väärässä ja suomen pitäisi maapallosoitua.
Johan, oletko se sinä?
Haippidrinkissä katseltiin videoita jotka Axeli salakuvas. Mihin ne pojat silmänsä laittaa kun toinen näyttää. Eikö kukaan tiennyt että tämähän on rikollista touhua mitä Axel harrastaa. Vyyhti alkoi purkautumaan kun tyttö otti muistitikun Axelin kotoa. Aika huoleton tuo Axel oli. Tyttö ei ollutkaan tyhmä ja katso ite ensin ja kiikutti sitten poliisille.
Yksi idiootti kyykyttää avuttomia, ja muut idiootit yllyttää vieressä. Ihan itse aiheutettua jätkillä kaikki tämä, turha itkeä. Onneksi edes joskus ilkeys saa palkkansa.
Jätkät on perseilly oikein kunnolla, ja jääneet siitä kiinni. Ihan turha hymistellä enää.
erwtewt kirjoitti:
No ei ole ainakaan mamuja haippiringin jäsenissä, koska mv ei mainitse asiasta. Muutenhan se olisi vedetty pääotsikkoon. Tosin tuo Kasmirin rumpali, jonka nimi näkyy kuvakaappauksessa, on vihreä refugees welcome -tyyppi, joten ehkä sen takia mv näyttää nimen.
Eli koko tapauksen loppupeleistä vastuullisin henkilö heitettiin tylysti bussin alle. Ja ei muuta kuin alapeukuttamaan vaikka tottahan se on, ainoa mies noista joka todisti Axl vastaan ja auttoi viranomaisia esimerkiksi.
Mitä tästä opimme, tulevaisuudessa älä puhu mitään, todista tai auta viranomaisia sillä media ja ihmiset lukee ne kaikki ja lynkkaa sinut, keksii myös mitä tahansa asioita jotka ei ole totta. Vastaava tapaus tulevaisuudessa yhdenkään ihmisen ei kannata tehdä yhteistyötä viranomaisten kanssa, minä en tekisi ainakaan.
Mahtaa olla kiva olla tällä hetkellä hesarin ja iltalehtien toimittaja, kun Jockan Stara-lehti ja mv joutuvat korjaamaan heidän valeuutisointiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla kiva olla tällä hetkellä hesarin ja iltalehtien toimittaja, kun Jockan Stara-lehti ja mv joutuvat korjaamaan heidän valeuutisointiaan.
Onpa haastavaa muuttaa pari numeroa. Joku jaksaa tehdä siitäkin numeron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä puuttuu oikaisu siitä, mikä kommentti kuului kenellekin. Hank ei ainakaan kommentoinut mitään, kommentoiko edes Kasmir? On täysin mahdollista, että viestit oli vain kahden henkilön kirjoittamia, joista toinen oli Axl ja toinen joku nevahööd roudari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä puuttuu oikaisu siitä, mikä kommentti kuului kenellekin. Hank ei ainakaan kommentoinut mitään, kommentoiko edes Kasmir? On täysin mahdollista, että viestit oli vain kahden henkilön kirjoittamia, joista toinen oli Axl ja toinen joku nevahööd roudari.
Itse asiassa Hank Solo ja Kasmir eivät ilmeisesti ole kirjoitelleet noita julkitulleita viestejä. Mutta hengessä ovat olleet mukana kun eivät ole pistäneet pistettä touhulle.
Miksi se pitäisi oikaista kun ainakin itse muistan lukeneeni vain jutun, jossa todettiin, että tällaisia viestejä ryhmässä kulki eli ei oltu aiemminkaan syyllistetty juuri näitä tyyppejä viesteistä?
Miksi haippiringissä ainut video joka sinne on jaettu on nimenomaan Kasmirista?
Minäpä kerron. Axl ja Kasmir olivat sopineet, että Axl tulee kuvaamaan myöhemmin kun Kasmir on saanut kaadettua eukon. Axl postasi videon Haippirinkiin vielä myös Hank Solon nähtäväksi koska pojilla sattuu olemaan sillä tavalla sairas huumori.
Kävipä kuitenkin niin, että Axl kärähti videoista ja ovat hätäpäissään keksineet tarinan jossa vain Axl kantaa syytteet ja Kasmir esittää uhrin osaa.
Kasmir ei kuitenkaan pyytänyt korvauksia, eikö ole erikoista?
Pojat olleet ihan viattomia pulmusia. Mitä nyt Kas mir nähnyt yhden videon ja kuvan. Nyt lehdet ovat samaa mieltä staran kanssa. Ei muuta kun Kas mir nyt tanssaamaan tähtien kanssa. Pikkasen epäselvyyttä että ilmoitti ko Kasamir heti viranomaisille että häntä Axel kuvaskuvasi raon läpi Levillä ja myös tyttöä ilmeisesti kun he olivat rakkauden pauloissa. Vai sitten kun oli pakko.
Tieto kirjoitti:
Miksi haippiringissä ainut video joka sinne on jaettu on nimenomaan Kasmirista?
Minäpä kerron. Axl ja Kasmir olivat sopineet, että Axl tulee kuvaamaan myöhemmin kun Kasmir on saanut kaadettua eukon. Axl postasi videon Haippirinkiin vielä myös Hank Solon nähtäväksi koska pojilla sattuu olemaan sillä tavalla sairas huumori.
Kävipä kuitenkin niin, että Axl kärähti videoista ja ovat hätäpäissään keksineet tarinan jossa vain Axl kantaa syytteet ja Kasmir esittää uhrin osaa.
Kasmir ei kuitenkaan pyytänyt korvauksia, eikö ole erikoista?
Ei lainkaan. Jos mun paras kaverini kuvaisi mun panemistani salaa, niin toki mä hälle sanoisin, että vitun pervo ja anna olla viimeinen kerta ja asia käsiteltäisiin siinä samantien.
Jos sitten tämä kaverisi joutuisi oikeuden eteen vastaamaan harrastuksestaan, joka onkin ollut minun tietämättä laajempialaista, kun vain oman perseeni kuvaaminen, niin olisi aika epäloogista, että jo sopimastani asiasta rupeaisin jälkikäteen rahaa pyytelemään parhaalta kaveriltani. Sinullako on tapana toimia noin?
Onko nämä rinkiläiset nyt kääntyneet axlia vastaan? Ei haitannut kuvaus ennen kiinnijäämistä. Mistäpä sitä tietää, mitä videoita toisilla on?
Miksei faktantarkistajat Johanna Vehkoo ja Janne Zareff jo pureudu asiaan? Tämän keissin uutisointi on ollut leväperäisintä journalismia miesmuistiin.