Kaikkien aikojen paras Vain elämää - kappale?
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Samu Haberin Hiljaisuus
Minusta tämä oli todella surkea veto. Alkuperäinen on kaunis ja koskettava eikä sitä sanomaa olisi pitänyt muuttaa tuollaisesti iloiseksi lallatteluksi. Ei mitään tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Toni Wirtanen se Sannin biisi. Saisi Apis vetää sen joskus keikallakin. Ovatko?
Soita mua. Oli hiton kova.
Parhaat ja mieleen jäävimmät ovat olleet Jenni Vartiaisen Keinu, Mato ja Piiskaa, sekä Loirin Armo. Myös Vesalan Elegia ja Tähkän Kipua jäivät mieleen, ja Ellinooran Funeral song ok.
Jenni Vartiaisen Sydän vähän kallellaan
Terhi Kokkosen Me vain ja Amen
Sanin Kuun poika
Suvi Teräsniska: yhdestoista hetki.
Niin upea kappale.
Lämmöllä muistelen myös:
Chisu : Polte
Olli Lindholm: Frontside Ollie
Cheekin Tinakenkätyttö ja Jonne Aaronin Jippikayjei jääneet eka kaudesta mieleen.
Terhi Kokkosen Me vain oli käsittämättömän hieno.
Mä vilkaisin sattumalta tuon Samuli Edelmanin päivän. Onpas kova tulkitsija. Sininen sointu on mun top 10 tällä hetkellä vaikka metallin ja punkin kuuntelija muuten olenkin.
Samuli ja Santeri K ovat exäni vanhoja baarikavereita ja mulla on aina ollut v-mäinen kuva heistä vaikka exä aina Samulia kehui. Samuli vaikutti tosi mukavalta ihmiseltä tämän sarjan perusteella.
Cheekin Sinä ansaitset kultaa ja Älä lähde vielä pois, sekä eka kaudelta Tinakenkätyttö, Levoton Tuhkimo ja Puhelinlangat laulaa!
Toni Wirtasen Fiiliksissä yksi monista suosikeistani, ihan meinigin ja erityisesti sanoituksen takia. Ei vaikea arvata etten tykkää olla keskipisteenä missään 😄
En ole edes fani, mutta kyllä Toni Wirtanen versiot yksiä parhaita. Sata kesää, tuhat yötä, Eden, Ratapiha ja ja Fiiliksissä
Mikko Kuustonen - Woyzeck - tää oli ihan mielettömän hyvä.
Paula Vesala - Sori
Chisullakin oli joku hieno.
Terhi Kokkonen Me vain
Jenni Vartiainen Mato