Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Vierailija kirjoitti:
Kuuletko, kun mun sielun huuto vaimenee hiljalleen yhä hiljaisemmaksi ja hiljaisemmaksi?
Pian huuto on hiipunut kuiskaukseksi, ja sitten se vaimenee kokonaan.
Nyt kuulostaa hyvältä. Hiljaisuus on tarpeen välillä. Joskus kuulee paremmin, kun on hiljaista. Joskus alkaa ymmärtämään paremmin asioita, kun ei ole ääniä ja huutoja ympärillä.
Minulla on ihan sellainen olo, että sinun tulee murtua ja tunnustaa itsellesi tehneesi joskus väärin, että pystyt nyt eheytymään. Sielunkumppanilleni <3
Vierailija kirjoitti:
Minun ihana ihminen ketää en halua paljastaa muille nimelläsi. Olet mielessäni luettuani sen kysymyksen ketä on mielessäni. Minä ajattelin sinua ensimmäisenä ja loistavaa antiloopin lihaa nähtyäni sinut mutta se miten minä näen on sokeutta otsikon keksineelle ihmiselle ketä ei käytä aivoja koska en ole ihminen ja hän on ilmeisesti antilooppi kaikella kärsimyksellä ja näkemyksellä joten me ei syödä paskaa.
Minkävärisen pillerin sä oot nielaissut?
Vierailija kirjoitti:
PEPOU! <3
Voisitko kirjoittaa miksi sinä haluat tätä asia niin paljon? Mikä sinut saa tätä haluamaan ja jankuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PEPOU! <3
Voisitko kirjoittaa miksi sinä haluat tätä asia niin paljon? Mikä sinut saa tätä haluamaan ja jankuttamaan.
En ole ainoa........ :3
Minulla ei ole kyllä sellainen olo, mielestäni tuo ohje ei käy nyt minuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PEPOU! <3
En ole ainoa........ :3
Tuo ei ole perustelu. Miksi sinä haluat tätä asiaa niin paljon? Mikä sinut saa tätä haluamaan ja jankuttamaan?
Aika tekee tehtävänsä. Sä et ole enää niin lähellä mua vaan sä loittonet, ihan kuin taika hälvenisi. Ehkä sä oot kohta mulle kuin kuka tahansa muukin, ilman sitä samaa merkitystä kuin koin sua kohtaan aiemmin. Sä oot toki mun mielessä vielä tosi usein, mutta pelkään sitä päivää kun todellakin unohdut ja kaikki muuttuu merkityksettömäksi. Se olisi mulle iso pettymys, kun luulin mun elämän käännekohdan koittaneen kun suhun niin voimakkaasti ihastuin. Tai onhan se koittanut, sillä mun elämä on todellakin käännekohdassaan, en vaan tiedä vielä tarkkaan mihin suuntaan se kääntyy, enkä tiedä kuulutko sä joskus siihen.
Minulle jäi epäselväksi, että tunsitko jotain suurempaa sydämessäsi kanssani? Vai oliko se vaan puutetta ja himoa? Että jostain vain sais.
Odotan että sinä laitat viestin. Ihan mitä vain. Tämän pitää mennä niinpäin että sinä otat yhteyttä.
Ensin istuit ihan viereen, vaikka muuallakin olis ollut tilaa. Toisella kerralla näit mut, mutta olit kuin et olis huomannutkaan. Kolmannella jäit odottamaan mua ja käveltiin yhdessä, sanomatta sanaakaan, kaukana muiden takana. Neljännellä hermostuit, kun tulin lähelle ja yritin tehdä tikusta asiaa.
Niin ristiriitaista.
Mutta ehkä sä vain leikittelit.
Kai se olin vain mä joka tunsi jotain.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan sellainen olo, että sinun tulee murtua ja tunnustaa itsellesi tehneesi joskus väärin, että pystyt nyt eheytymään. Sielunkumppanilleni <3
Tietääkö tuo toinen olevansa sielunkumppari? Hentoinen epäilys jää kuiteski roikkumaan ilmaan, hmm.
Vierailija kirjoitti:
Minulle jäi epäselväksi, että tunsitko jotain suurempaa sydämessäsi kanssani? Vai oliko se vaan puutetta ja himoa? Että jostain vain sais.
Mä en vois uskoa että se mun kaipaamani henkilö vois pohtia musta näin, mutta vastaan silti: tunsin jotain suurempaa.
Turri: minulla on tänään taas touhupäivä, pitää kirjoittaa paljon. :O
Parantele itseäsi, juo mehua shaalin alla. <3
Jutellaan taas! :*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vois uskoa että se mun kaipaamani henkilö vois pohtia musta näin, mutta vastaan silti: tunsin jotain suurempaa.
Pystyistkö kertomaan sen hänelle oikeassa elämässä myös vielä?
Heuvetti, kun nämä viritykset ovat omituisen kuutamoisia. Buustasin muuten karvataiteilijan hmm.. ylöspäin, kun mainitsit niistä kerran. Ne ovat tietty alkujaankin dajuttoman sympaattisia, näin ollen vaivannäköni oli paitsi turhaa, myös korkeintaan symboolista. Hauskuutta kuitenkin haettiin ja saatiin. :)
Tämä ei sitten ole ls, vaan enemmänkin funky business, iYKwIM...
Vierailija kirjoitti:
Aika tekee tehtävänsä. Sä et ole enää niin lähellä mua vaan sä loittonet, ihan kuin taika hälvenisi. Ehkä sä oot kohta mulle kuin kuka tahansa
muukin, ilman sitä samaa merkitystä kuin koin sua kohtaan aiemmin. Sä oot toki mun mielessä vielä tosi, mutta pelkään sitä päivää kun todellakin unohdut ja kaikki muuttuu merkityksettömäksi. Se olisi mulle iso pettymys, kun luulin mun elämän käännekohdan koittaneen kun suhun niin voimakkaasti ihastuin. Tai onhan se koittanut, sillä mun elämä on todellakin käännekohdassaan, en vaan tiedä vielä tarkkaan mihin suuntaan se kääntyy, enkä tiedä kuulutko sä joskus siihen.
Onko miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuletko, kun mun sielun huuto vaimenee hiljalleen yhä hiljaisemmaksi ja hiljaisemmaksi?
Pian huuto on hiipunut kuiskaukseksi, ja sitten se vaimenee kokonaan.Nyt kuulostaa hyvältä. Hiljaisuus on tarpeen välillä. Joskus kuulee paremmin, kun on hiljaista. Joskus alkaa ymmärtämään paremmin asioita, kun ei ole ääniä ja huutoja ympärillä.
Ei tää nyt oo sellasta luovaa hiljaisuutta, se vaihe meni jo.
Seuraava vaihe on lopullinen hiljaisuus tämän asian suhteen, se kun tälle asialle varatun lokeron täyttää joku muu juttu.
Minun ihana ihminen ketää en halua paljastaa muille nimelläsi. Olet mielessäni luettuani sen kysymyksen ketä on mielessäni. Minä ajattelin sinua ensimmäisenä ja loistavaa antiloopin lihaa nähtyäni sinut mutta se miten minä näen on sokeutta otsikon keksineelle ihmiselle ketä ei käytä aivoja koska en ole ihminen ja hän on ilmeisesti antilooppi kaikella kärsimyksellä ja näkemyksellä joten me ei syödä paskaa.