Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime yönä kerkisin miettimään, että en halua enää nähdä sinua. Jos tarkoitus on kuitenkin vielä tästä jatkaa, niin sitten se on niin.
Ei ole olemassa jotain mystistä ~tarkoitusta~, joka toimisi itsenäisesti ilman ihmisen valintoja.
Sä voit saada merkkejä, voit saada jonkinlaista johdatusta, mutta ruorissa sun pitää olla ite.Siksi jos haluat jotain ja/tai koet sen tarkoitukselliseksi, älä odottele sen tupsahtavan tyhjästä syliisi.
Täytyy tehdä tietoisia valintoja ja toimintaa.Hän kyllä osaa ja saa ottaa yhteyttä, jos häntä kiinnostaa. Ja näin se tässä tilanteessa on! Molempien tulee tulla vastaan vastavuoroisesti eikä vain toisen.
Se on totta myös.:)
Ei auta eikä ole tarkoituksenmukaista kenenkään perässä roikkua, molemmilla pitäisi olla suht. sama intensiteetti.
Vierailija kirjoitti:
Pupu, vieläkö käyt täällä?
Kuka on tää pupu?
Te kaksi veitte multa sen ainoan asian mitä koskaan lapsena toivoin, mikä mulla on sittemmin koskaan tärkeintä ollut: yksityisyys, rauha pitää oma elämäni, omat salaisuuteni. Olette tehneet olostani helvetillistä sinnittelyä päivästä toiseen, niin että pääsen täältä pois. Ja miksi. En tiedä. Mutta tuskani näkyy.
Ai et halua no en tiedä voiko ihan kaikkia törmäyksiä aina välttää mutta voidaan yrittää 👻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on tää pupu?
Pupu on pupu. Mentiin naimisiin täällä ja täällä se minut jätti tai ainakin niin ymmärsin. Minun exäni tai siis ex-pupuni se on. Pupun katseessa on vain jotain ihanaa ja sen turkki on niin pehmeä. Katseltiin yötaivasta. Voi miten tässä näin pääsi käymään. Pupu, miksi jätit minut?
Oon tän aamupäivän miettinyt että eroan töistä teidän kahden vuoks. Sekö on nyt se mitä haluat? Ei ole blan beetä. En vain pysty enää olemaan täällä. Tunkeudut kaikkeen.
Olkaa viisaita rakkaudessa.
Miettikää tekojanne, tekojenne seurauksia.
Rakkaus on kiehtova voima.
Rakkaus saa aikaa suuria,
rakkaus saa aikaan valtavia tunteita.
Vääränlainen rakkaus voi särkeä.
Särkeä niin pahasti, että on vaikea korjata.
Särkeä lopullisesti ja liikaa, vaikkei niin edes tarkoittanut.
Olkaa viisaita!!!
Sanon tämän suurella sydämellä.
Vierailija kirjoitti:
Oon tän aamupäivän miettinyt että eroan töistä teidän kahden vuoks. Sekö on nyt se mitä haluat? Ei ole blan beetä. En vain pysty enää olemaan täällä. Tunkeudut kaikkeen.
No älä nyt hyvä ihminen sentään tuosta nyt noin vaan eroa. Sulla pitäisi olla uusi työpaikka tiedossa. Kyllä sulla pikkuisen kantavampi suunnitelma tulee olla!
Voi teitä pellehermanneja! Miksi pilaatte hyvän ketjun?
Kooämmälle terkut, oliko sulla jotain? Jossain? Älä ole niin salaperäinen;)
Vierailija kirjoitti:
Heräsin puoli tuntia sitten.... :)
Näin sellaista unta että teit joogaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet minusta oikeasti, A?
No rakastan. Tilanne on vain sellaianen, että en usko sinua saavani.
A
Mistä tiedän, että olet oikea A?
No et tiedäkään. Tuskin olen. En usko mitenkään, että se jota oikeasti ajattelen, kirjoittaisi tänne. Olen pahoillani. Rakastan häntä silti. Toivottavasti sinun A:si rakastaa myös sinua.
Rakkaudesta viis. Haluaisin vain tietää, tunteeko A jotain kipinää välillämme. Ja jos tuntee, onko vain toistemme kiusaamista tavata uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina joskus kun mua vituttaa, katselen yhtä viestiä, jonka sinä ihanainen kirjoitit tänne. Siinä viestissä ei edes lue mitään kovin ihmeellistä, vaan se on ehkä enemmänkin vinoilua. Mutta mua ei haittaa, koska ainakin siitä yhdestä viestistä voin olla 100% varma, että sen kirjoitit juuri sinä. ❤️
Mikä niistä viesteistä? Oliko siinä tunniste?
Oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet minusta oikeasti, A?
No rakastan. Tilanne on vain sellaianen, että en usko sinua saavani.
A
Mistä tiedän, että olet oikea A?
No et tiedäkään. Tuskin olen. En usko mitenkään, että se jota oikeasti ajattelen, kirjoittaisi tänne. Olen pahoillani. Rakastan häntä silti. Toivottavasti sinun A:si rakastaa myös sinua.
Rakkaudesta viis. Haluaisin vain tietää, tunteeko A jotain kipinää välillämme. Ja jos tuntee, onko vain toistemme kiusaamista tavata uudelleen?
Et ole tosissasi tuosta että rakkaudesta viis. No... mitä se sanoi sulle viimeksi kun näitte? Pitäskö päästä panemaan? Ehkä silläkin vois olla sulle jotain asiaa. Otappa yhteyttä.
Kuuletko, kun mun sielun huuto vaimenee hiljalleen yhä hiljaisemmaksi ja hiljaisemmaksi?
Pian huuto on hiipunut kuiskaukseksi, ja sitten se vaimenee kokonaan.
Warsaw calling..tuut..tuut.. kirjoitti:
Voi teitä pellehermanneja! Miksi pilaatte hyvän ketjun?
Kooämmälle terkut, oliko sulla jotain? Jossain? Älä ole niin salaperäinen;)
No hei onneks sä tulit tänne ja yrität tehä ketjun parannuskorjauksen.