Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
No kuka nyt oikeassa elämässä kellekään reilusti soittais?
Paitsi mä kerran sienissä, mut sen puhelin ei ollu (onneks) päällä.:D
Ja joskus jokunen mies on soitellu mulle, mut meen yleensä paniikkiin enkä vastaa.
Kuulostan niin urpolta.:DDDD
No niimpä joo.. nytteki taas ja ei kato tiiä mimmosta tarinaa sieltä tulis vai tulisko mitää
Mä vaan hukun tähän, en tiiä mitä teen
Tai kuristun
En tiedä mitä tehdä, kaikki vaihtoehdot tuntuvat yhtä vaikeilta 😔
Voiko se vaan olla, ettei sillä ollut mitään merkitystä?
Tuntuu ihan epätodelliselta.
Ja tuntuu kans, ettei sua oo olemassa, tai jotenkin se meni rikki tai jotain.
Hyvän valinnan teit, onnittelut, huomasin sattumalta. Voi kun kuulisin sun äänen edes vielä kerran, se riittäis.
Minne sä katosit just kun mä tulin..? Ihan kuin et olisi halunnut nähdä edes.
Vierailija kirjoitti:
Minne sä katosit just kun mä tulin..? Ihan kuin et olisi halunnut nähdä edes.
Olisit ilmoittanut tulostas :)
Huhhuh. Vedit mua puolees magneetin lailla äsken.
Vierailija kirjoitti:
Tuomo, olen edelleen pahoillani, lähes kymmenen vuoden jälkeenkin. Tajusin vasta paljon myöhemmin, että taisit olla silloin tosissasi suhteeni. Nolottaa, kun annoin kai ymmärtää ihan liikoja. Olin niin nuori ja tyhmä. Jotenkin ajattelin ettet sinäkään ollut niin tosissaan vaikka aika pitkälle mentiinkin. Ja lopulta niin tylysti vain häivyin. Anteeksi, loukkasin sinua varmasti.
Toivon, että olet nyt onnellinen.
Mä oisin voinu kirjoittaa tän Aleksille!
Vierailija kirjoitti:
Hyvän valinnan teit, onnittelut, huomasin sattumalta. Voi kun kuulisin sun äänen edes vielä kerran, se riittäis.
Missä huomasit? Onhan se ihan. Voisit keksiä asiaa ja soittaa, jos oikeasti haluaisit.
Yritän tässä psyykata itteäni siihen, että et varmaan huomenna halua mua tai ole muistavinasi sitä mitä meillä oli. Ahdistaa, mutta ei kai kannata pitää yllä mitään turhaa toivoa. Vai...?
Kiitos A viime yöstä. Huulesi ja vartalosi olivat uskomattomat;) Ikävä sinua...Olet haaveissani...Toivottavasti tapaamme pian samoissa merkeissä;)
-Sinun J-
Vierailija kirjoitti:
Yritän tässä psyykata itteäni siihen, että et varmaan huomenna halua mua tai ole muistavinasi sitä mitä meillä oli. Ahdistaa, mutta ei kai kannata pitää yllä mitään turhaa toivoa. Vai...?
Tää päivä on yksi muiden joukossa, ei mitään merkitystä siis. Joo että jatkaa elämääsi, ei ole mitään ollutkaan jos tarkemmin ajattelet asioita.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos A viime yöstä. Huulesi ja vartalosi olivat uskomattomat;) Ikävä sinua...Olet haaveissani...Toivottavasti tapaamme pian samoissa merkeissä;)
-Sinun J-
Untako näit? Toivottavasti pian totta :)
A:lta ikävöiden <3:lla J:lle.
Mul on ikävä sua J.
T