Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
.
Kommentit (3565)
Oon juossut tänään 11,4km enkä oo syönyt yhtään, polttanu kyllä lähes ketjussa kotona ollessani.
Uusi elämä, täältä mä tuun!
Vierailija kirjoitti:
Miten sulla menee? Ootko onnellinen?
Lasini tuntuu olevan kuin puolityhjä. Toivoisin sen olevan täysi. Vähän surullista sanoisin. Muuten mä voin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Näin viime yönä unta että pesin sinut saunassa.
Hyi helvetti.
On mulla kyllä oikeasti aika hirveä olo, mutta opettelen nyt vaan hyväksymään tämän asian ja jatkan elämää.
Täytyy saada jotain muuta ajateltavaa ja rakentaa mieltä uusiksi.
Siinähän mä oon jo aika harjaantunut, asioiden diilaamisessa.
Ei voi mitään. Onnellista loppuelämää.
Me hukataan jotain tosi kaunista. Kaksi luovaa, älykästä, inspiroitunutta ja syvällistä ihmistä saisi aikaan uniikin rakkaustarinan. Mutta ei. Meillä on jo joku.
Mietin kans, et onkohan mulla joku alitajuinen Tukholman syndrooma?
Jos on lapsena käytetty hyväksi, niin ajaudunko sen vuoksi tiedostamattani hyväksikäytetyksi myös aikuisena?
Tietty vähän eri tavalla, mutta silleen miten aikuiset käyttää toista aikuista.
Vierailija kirjoitti:
Me hukataan jotain tosi kaunista. Kaksi luovaa, älykästä, inspiroitunutta ja syvällistä ihmistä saisi aikaan uniikin rakkaustarinan. Mutta ei. Meillä on jo joku.
Rakkaustarina on jo olemassa. Se on vain surullinen sellainen. Kunnes.
Vierailija kirjoitti:
Menikö miehelle?
Sä olit söpö kaupassa 😘 Mut sul ei oo aikaa mun kaa ees ostaa karkkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö miehelle?
Meni.
Niin ja se ihailemani nainen saa mitä haluaa, on aina saanut.
Se tapasi tulevan miehensä ja ajatteli, että tuossapa on ja mies ajatteli, että hyi mikä nainen tuollaista en koskaan ottaisi.
Siitä meni 3kk, niin ne oli naimisissa.:D
Ehkä sillä on jotain taikavoimia.
Vois kysyä siltä suoraan, että mitä se on tehnyt, kun se on saanut aina kaiken.