Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle

Vierailija
03.03.2017 |

.

Kommentit (3565)

Vierailija
3301/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään lisättävää ja se mitä kirjoitin lopuksi, pitää paikkansa. shit for brainsit kiusii, u must know it by now...eh?

-jck

Vierailija
3302/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluaisit kaikkein eniten koko maailmassa, jos saisit ihan mitä vaan?

Mielenrauhan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3303/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkua unessa pois niin, että kuolema olisi luonnollinen eikä ketään syyllistäisi itseään.

Laittaisin kauniit vaatteet ja siivoaisin kaapit ym. ettei kenellekään jää mitään siivottavaa tai tule yllätyksiä eteen, tuhoaisin päiväkirjat ja muut kirjoitelmat (muutaman jättäisin), tietokoneen jne.

Sitten menisin nukkumaan sohvalle ja kuolisin nukkuessani, jäljelle jäisi nätti ruumis (lähes kaikissa ellei kaikissa itsemurhatavoissa jää ruma ruumis) eikä syyllisyyttä kenellekään.

Vierailija
3304/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla kertoa enää sen stalkkaaja-moden vuoksi kun hän näkee ip:t 😐

Vierailija
3305/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkään yrittänyt unohtaa sut, mutta aina tuut mieleen uudestaan. En siis pysty unohtamaan. Se tunne silloin joskus oli niin voimakas, että unohtaminen on vaikeaa. Harmi ettei tullut tilaisuuttaa selvittää että oliko tunne molemminpuolinen.

Vierailija
3306/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
3307/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi on jo kuollut.

Itkekää jälkeenpäin.

Vierailija
3308/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkään yrittänyt unohtaa sut, mutta aina tuut mieleen uudestaan. En siis pysty unohtamaan. Se tunne silloin joskus oli niin voimakas, että unohtaminen on vaikeaa. Harmi ettei tullut tilaisuuttaa selvittää että oliko tunne molemminpuolinen.

Vinkki vitonen. Voisitko kysyä? Laita tälle ihmiselle viestiä, vaikka sitten jostain muusta asiasta. Jos vastaus tulee suht nopeaa ja on enemmän kuin yksi/kaksi sanaa ja positiivinen voit heittää viestillä toistekin, tai kysyä kiinnostusta. Ole ystävällinen ja aina mukava, oli vastaus sitten mikä tahansa. Voi myös kiinnittää huomiota siihen miten toinen suhtautuu jos näette pitkästä aikaa jne.

Toki pitää muistaa että toiset voivat olla ujoja joten kannattaa olla tarkkana, senkin varmaan huomaa mistä mikin johtuu jos ottaa silmän käteen ja katsoo. :) Tsemppiä!

Vierailija
3309/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

unfuckingbelievable, mutta hupinsa kullakin! :)

Vierailija
3310/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli se.

Vierailija
3311/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli se.

Miten päädyit toteamaan että oli molemminpuolista, jos toiselle ei tullut tilaisuutta tätä asiaa selvittää?

Vierailija
3312/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu tulee oletko valmis? :) Minä olen

Vierailija
3313/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli se.

Miten päädyit toteamaan että oli molemminpuolista, jos toiselle ei tullut tilaisuutta tätä asiaa selvittää?

Erikoinen tapa ilmaista asia niin, ettei ollut tilaisuutta selvittää. Eli ei ollut rohkeutta tehdä mitään.

Vierailija
3314/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli se.

No varmasti siksi, että Kihis keskustelee itsensä kanssa.

Vierailija
3315/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi on jo kuollut.

Itkekää jälkeenpäin.

.

Terveisin kuka? Sairasta...

Vierailija
3316/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole mitään lisättävää ja se mitä kirjoitin lopuksi, pitää paikkansa. shit for brainsit kiusii, u must know it by now...eh?

-jck

näin kätevästi shit for brains -porukan saa ilmoittautumaan. kiitos.

Vierailija
3317/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kymmenen munkkia sokeroitujen kyynelten valuessa simalasiini. Katso mitä teit minulle, senkin tunteeton portto, jolle en koskaan ole antanut pienintäkään vinkkiä että minulla olisi mitään tunteita sinua kohtaan.

Vierailija
3318/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se oli. Enkä koskaan aiemmin enkä ikinä sen jälkeen ole tullut yhtä voimakasta, suloista kaipausta.

Tuskin olet oikea ihminen, mutta en edes tiennyt että noin voi tuntea. Se oli niin ihanaa että sattui.

Vierailija
3319/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänet ja hänen rakkautensa 💗

Vierailija
3320/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä kaikkia jaksaa lukea? Kuka tunnistaa?

Senkin uhalla: haluaisin painaa kasvoni niskaasi, suudella kaulaasi, kuiskutella sweet nothings korvaasi. Sekoittaa hiuksiasi jos en päätäsi - kyllä, näin, että uusi leikkaus (hiuksissa). Ennen kaikkea vain olla sua lähellä, tähtitaivaan alla.

Minkä sille voi, että ikävöin? Että rakastan? Olen yrittänyt sammuttaa sen liekin varmasti sata kertaa, mutta se ei suostu sammumaan vaan palaa vaan. Ei sitä sammuta mikään.

Olet mulle äärettömän rakas. 💙

Ketju on lukittu.