Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle

Vierailija
03.03.2017 |

.

Kommentit (3565)

Vierailija
3321/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä. Luulin jo, että olen saanut järkeni takaisin. No en ole, sen todisti jälleennäkeminen.

Vierailija
3322/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina roska. En koskaan aarre.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3323/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka näitä kaikkia jaksaa lukea? Kuka tunnistaa?

Senkin uhalla: haluaisin painaa kasvoni niskaasi, suudella kaulaasi, kuiskutella sweet nothings korvaasi. Sekoittaa hiuksiasi jos en päätäsi - kyllä, näin, että uusi leikkaus (hiuksissa). Ennen kaikkea vain olla sua lähellä, tähtitaivaan alla.

Minkä sille voi, että ikävöin? Että rakastan? Olen yrittänyt sammuttaa sen liekin varmasti sata kertaa, mutta se ei suostu sammumaan vaan palaa vaan. Ei sitä sammuta mikään.

Olet mulle äärettömän rakas. 💙

Osaako mies kirjoittaa noin kauniisti?

Vierailija
3324/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa, että huomasit mun käyneen kampaajalla.

Vierailija
3325/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkin uhalla: haluaisin painaa kasvoni niskaasi, suudella kaulaasi, kuiskutella sweet nothings korvaasi. Sekoittaa hiuksiasi jos en päätäsi - kyllä, näin, että uusi leikkaus (hiuksissa). Ennen kaikkea vain olla sua lähellä, tähtitaivaan alla.

Minkä sille voi, että ikävöin? Että rakastan? Olen yrittänyt sammuttaa sen liekin varmasti sata kertaa, mutta se ei suostu sammumaan vaan palaa vaan. Ei sitä sammuta mikään.

Olispa tää mulle. Toivon et saat viel joskus sen mitä kaipaat.

Mulla sama tilanne, liekki palaa, nähtiin tai ei vaik olen odottanut sen jo sammuvan. Tänään ei nähty. Mut kahdesti tällä viikolla ja se näköjään riitti taas. 💜

Naiselta miehelle

Vierailija
3326/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korulauseita. Tyhjiä sanoja. Kuka niitä tarvitsee.

Vierailija
3327/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaako mies kirjoittaa noin kauniisti?

Tämähän oli selvästi naiselta naiselle. Sama henkilö, joka kirjoitti sen Sapho-runon.

Vierailija
3328/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korulauseita. Tyhjiä sanoja. Kuka niitä tarvitsee.

No vaik mä. Mä nään ne väreinä. 😁

Vierailija
3329/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi, elämäni olisi nyt aika täydellistä, jos sinä olisit siinä. On se kumma, kun jotain kivaa saa, niin jotain myös menettää, niin että se kiva ei sitten tunnu enää miltään. Näin mulle käy aina. En olisi halunnut menettää sinua ja tulen muistamaan halauksesi aina.

Vierailija
3330/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ystävä rakas laita pieni viesti, elonmerkki itsestäsi! ( Olis kiva jos sieltä edes joskus kuuluis joitan ensimmäisenä -enkä olis aina se joka ottaa yhteyttä. Miten olis yks whatsapp- viestiä/tekstari/maili. Olis niin päivän piristys mulle) . 

Vierailija
3331/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan mietin sinua.

Vierailija
3332/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kihis hei, josko tällä joskus käyn ja käynkin, sinun ei tarvitse testata käykö joku muu, koska ei käy, on jo matkalla muualle, ajat ajat sitten.

T. Kampaus ei ole vaihtunut erityisemmin

Vierailija
3333/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi liekkisi sammuttaa haluaisit, mikset paina päätäsi niskaani vasten ja sekoittaisi minut kuiskauksilla? Haluaisin pitää kädestäsi ja istua lähelläsi tähtien alla. Silittää selkääsi ja suukottaa partaasi. Haluaisin tuntea sinut ja jatkaa yhteistä matkaa. Sano minulle jotain, ennen kuin päästän irti. Odotan vielä hetken. Vain hetken. ❤

Vierailija
3334/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaamani olento ei ole ihminen. Saako silti lähettää terveisiä? :)

Vierailija
3335/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PMS ❤️

Vierailija
3336/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävää kaipaan kirjoitti:

Hei, ystävä rakas laita pieni viesti, elonmerkki itsestäsi! ( Olis kiva jos sieltä edes joskus kuuluis joitan ensimmäisenä -enkä olis aina se joka ottaa yhteyttä. Miten olis yks whatsapp- viestiä/tekstari/maili. Olis niin päivän piristys mulle) . 

Sä et oo mun ystävä. Tajuu jo!

Vierailija
3337/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa työyötä. Ole ahkera. 😉

Vierailija
3338/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaamani olento ei ole ihminen. Saako silti lähettää terveisiä? :)

Öö, katsotaanpas. Tämä on "Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle" ja sinä kaipaat olentoa, joka ei ole ihminen?

Joo, et saa.

Vierailija
3339/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko tehdä loppuun sen minkä aloitit?

Vierailija
3340/3565 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkkatukka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi liekkisi sammuttaa haluaisit, mikset paina päätäsi niskaani vasten ja sekoittaisi minut kuiskauksilla? Haluaisin pitää kädestäsi ja istua lähelläsi tähtien alla. Silittää selkääsi ja suukottaa partaasi. Haluaisin tuntea sinut ja jatkaa yhteistä matkaa. Sano minulle jotain, ennen kuin päästän irti. Odotan vielä hetken. Vain hetken. ❤

Koska olen tietenkin nainen eikä partaa ole... sorry

Ketju on lukittu.