Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Ihan kamalaa. Mieti nyt ite. 😁😊
Vierailija kirjoitti:
Olisin sun yhellä sanalla. Mä en saa sua edes 10000 sanalla tai teolla.
Sano se sana..
Vieläköhän niitä "Rakkautta on..." kirjoja ja kortteja on olemassa? Siinä oli ne kaksi lasta ja pieniä lauseita kuvituksineen joka sivulla "Rakkautta on..." "...jakaa voileipä puoliksi." "Rakkautta on..." "...pitää sateenvarjoa toiselle." "Rakkautta on..." "...pitää toista kädestä."
Kun aamulla herään, olet ensimmäinen ajatukseni. Nukkumaan mennessäni kuiskaan mykkään puhelimeeni hyvän yön toivotuksen sinulle. Haluaisin viettää aikaa kanssasi. Haluaisin tuntea sinut ihollani. Vaikka vain sen yhden yön. Että tietäisin, kaipaanko loputtomiin.
Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin sut jo heti kun susta ensimmäisen vilauksen aikoinaan näin. Etpä ikinä uskoisikaan, miten paljon sua ajattelen, siis oikeasti joka päivä ajattelen! Sori kun en puhu sulle koskaan mitään vaikka tilaisuus olisi, mutta ethän säkään puhu mulle? Katseita vaihdellaan aina silleen ettei toinen näkisi... Meillä on hirveesti yhteistä kemiaa, mutta pahasti näyttää siltä ettei meistä mitään tule kun eihän me koskaan puhuta :(
Haluaisin olla edes työkavereita ja tuntea sut jotenkin, oot varmaan kiva ihminen kaikin puolin. Haluaisin edes tuntea, mutta ilmeisesti tämä jää nyt sitten vain näin tämä tilanne. :(
Olen jopa epäillyt parisuhdetta ihan tosissani takiasi, ja niin ei ole koskaan ikinä ennen käynyt.. En ymmärrä mitä tämä on.Terveiset vaan nuorelle miehelle naiselta
Minäkin tunnen sen, välillämme olevan kemian.
Tunsin sen heti ensimmäisten päivien aikana ja siitä lähtien olen ollut täysin sekaisin sinusta.En vain uskalla, enkä suostu antaa, niiden tunteideni viedä.
Elämäntilanteemme on niin erinlaiset, että haaveet suhteesta tai muusta vakavasta on väkisinkin tuhoontuomittu ja niin pitkään kuin tunnen tätä järjetöntä vetoa sinuun.
En kykene olemaan oma itseni tai edes käyttäytymään luontevasti. Kykenen siihen korkeintaan, pelkkien työasioiden merkeissä ja sekin tekee usein tiukkaa.On vain pakko odottaa että tämä pahin tunnemyrsky päättyy ja sitten voin tulla pois näiden suojamuurieni takaa.
Naiselta - miehelle vai mieheltä naiselle?
Elämäntilanteita tulee ja menee.. Mikä oikeasti on esteenä jos tunteet noinkin voimakkaat?
Mieheltä naiselle.
Esteinä toimii yksinkertaisesti itsetuntemus, tieto ja pelko.
Ei minusta vain ole vastaamaan, kaikkiin niihin haasteisiin ja muutoksiin mitä tuon suhteen mukana tulisi.
Niistä suurimpana ongelmana on se, että
tarvitsen paljon omaa aikaa ja ilman tuota ns. työsuhde-etuna tulevaa "8h taukopaikkaa".
En kykene olemaan, semmoinen ihminen mitä itseltäni vaadin. (Mikäli meinaan parisuhteeseen ryhtyä)
Yksi työpaikka suhde on jo nähty ja se liian tiivis yhteiselo, teki minusta täysin sietämättömän kusipään.
Näillä lähtöasetelmilla, kohtalo olisi todenäköisesti tismalleen sama mutta haluanko tietoisesti asettaa jonkun siihen asetelmaan?
No en halua...
Siis mitä ihmettä täällä tapahtuu??? 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin sut jo heti kun susta ensimmäisen vilauksen aikoinaan näin. Etpä ikinä uskoisikaan, miten paljon sua ajattelen, siis oikeasti joka päivä ajattelen! Sori kun en puhu sulle koskaan mitään vaikka tilaisuus olisi, mutta ethän säkään puhu mulle? Katseita vaihdellaan aina silleen ettei toinen näkisi... Meillä on hirveesti yhteistä kemiaa, mutta pahasti näyttää siltä ettei meistä mitään tule kun eihän me koskaan puhuta :(
Haluaisin olla edes työkavereita ja tuntea sut jotenkin, oot varmaan kiva ihminen kaikin puolin. Haluaisin edes tuntea, mutta ilmeisesti tämä jää nyt sitten vain näin tämä tilanne. :(
Olen jopa epäillyt parisuhdetta ihan tosissani takiasi, ja niin ei ole koskaan ikinä ennen käynyt.. En ymmärrä mitä tämä on.Terveiset vaan nuorelle miehelle naiselta
Minäkin tunnen sen, välillämme olevan kemian.
Tunsin sen heti ensimmäisten päivien aikana ja siitä lähtien olen ollut täysin sekaisin sinusta.En vain uskalla, enkä suostu antaa, niiden tunteideni viedä.
Elämäntilanteemme on niin erinlaiset, että haaveet suhteesta tai muusta vakavasta on väkisinkin tuhoontuomittu ja niin pitkään kuin tunnen tätä järjetöntä vetoa sinuun.
En kykene olemaan oma itseni tai edes käyttäytymään luontevasti. Kykenen siihen korkeintaan, pelkkien työasioiden merkeissä ja sekin tekee usein tiukkaa.On vain pakko odottaa että tämä pahin tunnemyrsky päättyy ja sitten voin tulla pois näiden suojamuurieni takaa.
Naiselta - miehelle vai mieheltä naiselle?
Elämäntilanteita tulee ja menee.. Mikä oikeasti on esteenä jos tunteet noinkin voimakkaat?
Mieheltä naiselle.
Esteinä toimii yksinkertaisesti itsetuntemus, tieto ja pelko.
Ei minusta vain ole vastaamaan, kaikkiin niihin haasteisiin ja muutoksiin mitä tuon suhteen mukana tulisi.
Niistä suurimpana ongelmana on se, että
tarvitsen paljon omaa aikaa ja ilman tuota ns. työsuhde-etuna tulevaa "8h taukopaikkaa".En kykene olemaan, semmoinen ihminen mitä itseltäni vaadin. (Mikäli meinaan parisuhteeseen ryhtyä)
Yksi työpaikka suhde on jo nähty ja se liian tiivis yhteiselo, teki minusta täysin sietämättömän kusipään.
Näillä lähtöasetelmilla, kohtalo olisi todenäköisesti tismalleen sama mutta haluanko tietoisesti asettaa jonkun siihen asetelmaan?
No en halua...
Entä jos tämä kumppani olisi kuitenkin se sinun oma, joka osaisi antaa sitä omaa aikaa sopivissa määrin? Tietysti jokainen suhde muuttaa arkea, elämää ja sen rytmiä. Mutta mitkä ne suurimmat haasteet-muutokset olisivat esteenä suhteelle?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä täällä tapahtuu??? 😁
Kukaan ei tiedä, mutta kaikki odottavat jotain jännää tapahtuvan. 😁
Mene sen toisen luo kokonaan ja jätä minut rauhaan.
Jos sinulla on jäänyt kesken jotain sen yhden kanssa tai sen perään vielä haikailet, niin mene sinne.
Oli ihana rutistaa sinua tänään. Ajattelen sinua koko ajan.
En ajattele sitä toista vaan sua............ sä vaan olet niin sexypakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Tulisit sä mun luo?
Onneksi et kysynyt, olisi ollut vaikeaa kieltäytyä.
En mä uskalla. Sä yrität kuitenkin jotain kikkaa ja sit roihuaa koko kortteli.
Vierailija kirjoitti:
Sä se yrittäisit itse.
Vierailija kirjoitti:
Olet todellinen. Ja todellisuus on riittävä, mulle.
Olet sitä mitä koin ja tunsin. Jossain siellä. Joskus jopa luulen, että kuulen sun ajatukset. Silloin meidän kädet on yhdessä, ajatuksissani.
Jotain samaa, kauniita ajatuksia sinulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä se yrittäisit itse.
Enhä yrittäis. Tsekkaisin sun fengshuit tsufen ohessa ja sit tossut jalkaan ja kartsalle.
Ikävöin sua niin paljon. ❤💙
Ehkä luulet, että olen päässyt susta yli. En ole. Osaan vain kätkeä sen paremmim.
Hyvää yötä 😚
Olisin sun yhellä sanalla. Mä en saa sua edes 10000 sanalla tai teolla.