Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle

Vierailija
03.03.2017 |

.

Kommentit (3565)

Vierailija
3201/3565 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu mikä märinä-aamu näköjään yhdellä jos toisellakin :Dd

Vierailija
3202/3565 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsä Laura oikeesti tajunnu et yritin rivien välistä kertoa et ajattelen sua ja tykkään susta yhä ja haluisin kuulla susta vielä , vai etsä oikeesti vaan enää välitä? Kuoliko sun tunteet näin nopeesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3203/3565 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsä Laura oikeesti tajunnu et yritin rivien välistä kertoa et ajattelen sua ja tykkään susta yhä ja haluisin kuulla susta vielä , vai etsä oikeesti vaan enää välitä? Kuoliko sun tunteet näin nopeesti?

Keltähän tää on?

Vierailija
3204/3565 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keltähän tää on?

Jos oisit oikee kohde sun ei tarvis kysyä.

Vierailija
3205/3565 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keltähän tää on?

Jos oisit oikee kohde sun ei tarvis kysyä.

Ehkä niin.

Mutta älä nyt oleta, että kukaan tuosta itseään tunnistaa, koska maailma on täynnä Lauroja ja useimmilla Lauroilla on monta vaihtoehtoa sille, kuka voisi miettiä tuollaista kuin sinä.

Ja suurimpaan osaan niistä Lauralla ei ole ollut ikinä mitään erityisiä tunteita, eli viestittäjä voi olla ihan täysi yllätyskin - tai vaan ikävä muistutus jostain pakkomielteisen hullusta stalkkerista joka on kuvitellut kaikkea ja josta Laura luuli jo päässeensä eroon.

Tunteet menee usein ihan ristiin, valitettavasti.

Mutta toivottavasti sä saat yhteyden siihen ketä kaipaat!

Vierailija
3206/3565 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot aina niin ihanan positiivinen ihminen <3

Vierailija
3207/3565 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet todellinen. Ja todellisuus on riittävä, mulle.

Olet sitä mitä koin ja tunsin. Jossain siellä. Joskus jopa luulen, että kuulen sun ajatukset. Silloin meidän kädet on yhdessä, ajatuksissani.

Ajattelin jotenkin näin juuri tänä aamuna. Muistin sun (hänen) kätesi ja kosketin niitä mielessäni. Ne on hyvät kädet.

Vierailija
3208/3565 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot aina niin ihanan positiivinen ihminen <3

#positivevibesonly ja tuli mitä tuli niin #staypositive #everydayisagift on mun mottoja

Vierailija
3209/3565 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen tunti töissä alkoi!:) Miten menee rakkaalla miehellä? Vielä vähän aikaa. .

Vierailija
3210/3565 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen kevät ja sinä. Sama tunne ja sama kaipaus.

Tulee vielä kolmas, neljäskin sekä loputon ajan kulku, ja sinä.

Mä olen silti kiitollinen että sinä olet olemassa.

Sä annat mulle lohtua siitä, että kaunein on mahdollista elämässä.

Siitä mistä joskus nuorena haaveilin, jonkalaista en kuitenkaan koskaan kohdannut.

Ihmistä, jonka kanssa olisin yhtä ja samaa ja erillistä samanaikaisesti.

Olisiko se ollut liian hyvää ollakseen totta?

Hyvä runo  :)

Miksi ette ole yhdessä, mitä tapahtui?

Vierailija
3211/3565 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä mistä joskus nuorena haaveilin, jonkalaista en kuitenkaan koskaan kohdannut.

Miehelle?

Vierailija
3212/3565 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ei mikään voi olla LIIAN hyvää, jokainen normaali ihminen ansaitsee kaiken hyvän.

Normaalilla tarkoitan siis sellasta, joka ei ole mikään Josef Frizl, Hitler, Gaddafi, Jammu tai Daesh "sotilas".

Sellanen perushyvä tyyppi, joka ehkä mokailee aina välillä, mutta tajuaa sen ja osaa pyytää anteeksi/hyvitellä tekojaan.

Oispa sellanen maailma. Että kaikki "hyvät" sais kaikkee hyvää ja vaikka sitten "liikaa".

Tosi surullista, jos joku ei ole ikinä kokenut rakkautta ja vielä vanhemmillakin iällä alistuneena ajattelee, ettei varmaan edes ansaitsisi sitä, ehkä se ois ollu liian hyvä jne.

Vaikka tajuan ton ajatuksen sinänsä kyllä, eihän ketään ihastusta haluais "pilata" ja joskus voi tuntua siltä, että oma läsnäolo sen tekisi.

Vaan taitaa tuossaKIN tarinassa olla ihan vaan se klassinen taustalla, ettei toista kiinnosta.

Voispa ihminen tuntea kovasti vain sellasta kohtaan, jotka tuntee myös sitä kohtaan kovasti.:(

Vierailija
3213/3565 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen töihin. Sinä olet tupakilla etuovella. Katsot minua ja heität jonkun läpän, sitten hymyilet niin että silmätkin hymyilee. Tervetuloa töihin. Tervemenoa päätökselle lakata olemasta ihastunut sinuun.

Vierailija
3214/3565 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ei mikään voi olla LIIAN hyvää, jokainen normaali ihminen ansaitsee kaiken hyvän.

Normaalilla tarkoitan siis sellasta, joka ei ole mikään Josef Frizl, Hitler, Gaddafi, Jammu tai Daesh "sotilas".

Sellanen perushyvä tyyppi, joka ehkä mokailee aina välillä, mutta tajuaa sen ja osaa pyytää anteeksi/hyvitellä tekojaan.

Oispa sellanen maailma. Että kaikki "hyvät" sais kaikkee hyvää ja vaikka sitten "liikaa".

Tosi surullista, jos joku ei ole ikinä kokenut rakkautta ja vielä vanhemmillakin iällä alistuneena ajattelee, ettei varmaan edes ansaitsisi sitä, ehkä se ois ollu liian hyvä jne.

Vaikka tajuan ton ajatuksen sinänsä kyllä, eihän ketään ihastusta haluais "pilata" ja joskus voi tuntua siltä, että oma läsnäolo sen tekisi.

Vaan taitaa tuossaKIN tarinassa olla ihan vaan se klassinen taustalla, ettei toista kiinnosta.

Voispa ihminen tuntea kovasti vain sellasta kohtaan, jotka tuntee myös sitä kohtaan kovasti.:(

Tää analyysi meni kyllä ohi. Olen ollut elämässäni todella onnekas ja myös rakkauttakaan ei ole elämästäni puuttunut. Onneksi voin laskea myös sen että kohtasin myös sen joka mullisti maailmani, mutta sen asian kohtaaminen on myös hyvin raskasta. Joskus myös toisesta voi aistia kuin toinen tuntisi samoin, tässä voin toki olla väärässä. Joidenkin asioiden muuttaminen on silti hyvin vaikeaa ja ajoitukset ei aina osu kohdilleen. Omien tuntemusten kannalta tällä ei ole merkitystä, sillä ne ovat todellisia.

Vierailija
3215/3565 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää analyysi meni kyllä ohi. Olen ollut elämässäni todella onnekas ja myös rakkauttakaan ei ole elämästäni puuttunut. Onneksi voin laskea myös sen että kohtasin myös sen joka mullisti maailmani, mutta sen asian kohtaaminen on myös hyvin raskasta. Joskus myös toisesta voi aistia kuin toinen tuntisi samoin, tässä voin toki olla väärässä. Joidenkin asioiden muuttaminen on silti hyvin vaikeaa ja ajoitukset ei aina osu kohdilleen. Omien tuntemusten kannalta tällä ei ole merkitystä, sillä ne ovat todellisia.

Okei, käsitin tämän kohdan ihan väärin sitten:

"Sä annat mulle lohtua siitä, että kaunein on mahdollista elämässä.

Siitä mistä joskus nuorena haaveilin, jonkalaista en kuitenkaan koskaan kohdannut."

Mutta hyvä sulle kun olet kokenut, toi mun tekstihän oli osittain yleisluontoinen eikä suoraan henkilöityvä.:)

Tarkoitus ei ollut mitenkään hyökätä sua vastaan, sori jos oli vähän semmonen.

Vierailija
3216/3565 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä anaalihamsteri! <3

Nyt minulla on sähköpostiosoite käytössä siltä varalta jos haluat joskus kirjoitella. 

pyy pyy

HAMSU ODOTTAA POSTIASI. <3

Vierailija
3217/3565 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaalihamsteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä anaalihamsteri! <3

Nyt minulla on sähköpostiosoite käytössä siltä varalta jos haluat joskus kirjoitella. 

pyy pyy

HAMSU ODOTTAA POSTIASI. <3

Saitko uuden sähkäriosoitteeni? <3

pyypyy

Vierailija
3218/3565 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen samaa eräästä henkilöstä. Ongelma on siinä, että olisi pitänyt kohdata nuorena. Mutta silloin siitä ei varmaan olisi tullut mitään. Ja nyt kun kaikki olisi voinut olla just hyvää ja oikein, on muuta jonka vuoksi mitään ei ole eikä tule. On silti kiva tietää että on joku. Ja sitä ei voi edes möhliä mitenkään.

Vierailija
3219/3565 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin sut jo heti kun susta ensimmäisen vilauksen aikoinaan näin. Etpä ikinä uskoisikaan, miten paljon sua ajattelen, siis oikeasti joka päivä ajattelen! Sori kun en puhu sulle koskaan mitään vaikka tilaisuus olisi, mutta ethän säkään puhu mulle? Katseita vaihdellaan aina silleen ettei toinen näkisi... Meillä on hirveesti yhteistä kemiaa, mutta pahasti näyttää siltä ettei meistä mitään tule kun eihän me koskaan puhuta :(

Haluaisin olla edes työkavereita ja tuntea sut jotenkin, oot varmaan kiva ihminen kaikin puolin. Haluaisin edes tuntea, mutta ilmeisesti tämä jää nyt sitten vain näin tämä tilanne. :(

Olen jopa epäillyt parisuhdetta ihan tosissani takiasi, ja niin ei ole koskaan ikinä ennen käynyt.. En ymmärrä mitä tämä on.

Terveiset vaan nuorelle miehelle naiselta

Minäkin tunnen sen, välillämme olevan kemian.

Tunsin sen heti ensimmäisten päivien aikana ja siitä lähtien olen ollut täysin sekaisin sinusta.

En vain uskalla, enkä suostu antaa, niiden tunteideni viedä.

Elämäntilanteemme on niin erinlaiset, että haaveet suhteesta tai muusta vakavasta on väkisinkin tuhoontuomittu ja niin pitkään kuin tunnen tätä järjetöntä vetoa sinuun.

En kykene olemaan oma itseni tai edes käyttäytymään luontevasti. Kykenen siihen korkeintaan, pelkkien työasioiden merkeissä ja sekin tekee usein tiukkaa.

On vain pakko odottaa että tämä pahin tunnemyrsky päättyy ja sitten voin tulla pois näiden suojamuurieni takaa.

Vierailija
3220/3565 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeee äksöniä beibet!

Ketju on lukittu.