Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle

Vierailija
03.03.2017 |

.

Kommentit (3565)

Vierailija
3181/3565 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua, rakas vanha kumppanini, kunpa tietäisin mitä tehdä <3

Vierailija
3182/3565 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin sut jo heti kun susta ensimmäisen vilauksen aikoinaan näin. Etpä ikinä uskoisikaan, miten paljon sua ajattelen, siis oikeasti joka päivä ajattelen! Sori kun en puhu sulle koskaan mitään vaikka tilaisuus olisi, mutta ethän säkään puhu mulle? Katseita vaihdellaan aina silleen ettei toinen näkisi... Meillä on hirveesti yhteistä kemiaa, mutta pahasti näyttää siltä ettei meistä mitään tule kun eihän me koskaan puhuta :(

Haluaisin olla edes työkavereita ja tuntea sut jotenkin, oot varmaan kiva ihminen kaikin puolin. Haluaisin edes tuntea, mutta ilmeisesti tämä jää nyt sitten vain näin tämä tilanne. :(

Olen jopa epäillyt parisuhdetta ihan tosissani takiasi, ja niin ei ole koskaan ikinä ennen käynyt.. En ymmärrä mitä tämä on.

Terveiset vaan nuorelle miehelle naiselta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3183/3565 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Levoton ilta, vaikka levoton oli päiväkin. Kiitolliset ohjataan hirteen vanhasta tottumuksesta. Pistävää takatalven tuntua on ilmassa. Tekisi mieli tupakkaa ja kuumaa sitruunateetä ilman sokeria.

Tämä on automaattinen, virheetön käännös tämän hämärän ketjun tunnelmista.

Kuuma tee ilman sauhuttelua ja sokrua <3

Mulla kestää sokru aika pitkään. Minulla on kaapissa tällä hetkellä 1 kg sokrupussi. En muista milloin ostin, viime vuonna kai. Tänä vuonna en ole leiponut mitään, niin eipä ole päässyt kulumaan. Laitan sokrua vain vähän marjoihin. Jos jättäsin laittamatta, ei menisi yhtään sokrua. :) Sitten minulla on täysi tomusokrupaketti, josta parasta ennen -päivä ehti jo mennä ajat sitten. :D

Ihan vitun kiinnostavaa.

Vierailija
3184/3565 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

;(

Vierailija
3185/3565 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko säkin huomannut meidän jäätävät välit? Onko tämä ihasta, rakkautta vai vihastusta?! :D

Olet ihana <3 harmi etten ikinä aio sitä sulle paljastaa.

Miehelle :)

Vierailija
3186/3565 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot mun salainen ihastus ikuisesti :)

Vierailija
3187/3565 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä <3

Vierailija
3188/3565 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuvitelmat sun ihanuudesta hajos. Vihdoin tajusin, ei meitä oo tarkoitettu yhteen. Jotenkin helpottunut olo.

Vierailija
3189/3565 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä anaalihamsteri! <3

Nyt minulla on sähköpostiosoite käytössä siltä varalta jos haluat joskus kirjoitella. 

pyy pyy

Vierailija
3190/3565 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin sut jo heti kun susta ensimmäisen vilauksen aikoinaan näin. Etpä ikinä uskoisikaan, miten paljon sua ajattelen, siis oikeasti joka päivä ajattelen! Sori kun en puhu sulle koskaan mitään vaikka tilaisuus olisi, mutta ethän säkään puhu mulle? Katseita vaihdellaan aina silleen ettei toinen näkisi... Meillä on hirveesti yhteistä kemiaa, mutta pahasti näyttää siltä ettei meistä mitään tule kun eihän me koskaan puhuta :(

Haluaisin olla edes työkavereita ja tuntea sut jotenkin, oot varmaan kiva ihminen kaikin puolin. Haluaisin edes tuntea, mutta ilmeisesti tämä jää nyt sitten vain näin tämä tilanne. :(

Olen jopa epäillyt parisuhdetta ihan tosissani takiasi, ja niin ei ole koskaan ikinä ennen käynyt.. En ymmärrä mitä tämä on.

Terveiset vaan nuorelle miehelle naiselta

Kuulostaapa tutulta...

Vierailija
3191/3565 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
3192/3565 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvin anaalihamsteri. :)

Vierailija
3193/3565 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks vaan? :)

Vierailija
3194/3565 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, menipäs myöhään! Nyt hyvää ja pepouisaa yötä. <3

Vierailija
3195/3565 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvin loppu hyvin.:)

Vierailija
3196/3565 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiiän mikä mussa on vikana.

Tai ei mussa tavallaan oo vikaa, oon vaan todella epäsopiva.

Se asia kirkastuu jotenkin aste asteelta mulle, ja helpottaa kieltämättä aika paljon.

Jatkuvasti huomaan uusia juttuja missä oon "vääränlainen" ja varsinkin kun on jotain vertailupohjaa, niin noita "oivalluksia" tulee helpommin.

Meillä ei oikeasti taida olla mitään yhteistä.:D

Vierailija
3197/3565 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai silleen helpottavaa tajuta, ettei edes hypoteettisesti olisi voinut olla mitään, koska liian erilaiset ihmiset, arvot, ajatukset, millasta elämää haluaa tai haikailee jne.

Eihän me osattu edes jutella normaalisti, ei syntynyt mitään normaaleja (kehittäviä/mielenkiintoisia) keskusteluita.

Vierailija
3198/3565 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmasti mua enää mieti millään lailla. Sä kyllä tuut mulle mieleen usein ja sillä tavalla, että tajuan, että olisin halunnut sut. Tai oikeastaan vain jakaa elämää, ja se olisi ollut upeaa. Omistamiseen en usko. Sydän haluaa, mitä haluaa.

Jos meidät olisi ollut tarkoitettu, olisit kyllä tehnyt jotain. Uskon, että olemme samanlaisia siinä suhteessa.

Itse tein kaiken, minkä pystyin, jotta mahdollinen tapahtuisi.

On vain pakotettava mieli muuhun, koska sun ajatteleminen on kidutusta.

Pakotan itseni ajattelemaan, että oot onnellinen ja mä en sitä onnea lisäisi.

naiselle/miehelle?

Miestä ajattelin ja ajattelen. Kiitollisena avartamisesta.

Vierailija
3199/3565 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kevät ja sinä. Sama tunne ja sama kaipaus.

Tulee vielä kolmas, neljäskin sekä loputon ajan kulku, ja sinä.

Mä olen silti kiitollinen että sinä olet olemassa.

Sä annat mulle lohtua siitä, että kaunein on mahdollista elämässä.

Siitä mistä joskus nuorena haaveilin, jonkalaista en kuitenkaan koskaan kohdannut.

Ihmistä, jonka kanssa olisin yhtä ja samaa ja erillistä samanaikaisesti.

Olisiko se ollut liian hyvää ollakseen totta?

Vierailija
3200/3565 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todellinen. Ja todellisuus on riittävä, mulle.

Olet sitä mitä koin ja tunsin. Jossain siellä. Joskus jopa luulen, että kuulen sun ajatukset. Silloin meidän kädet on yhdessä, ajatuksissani.

Ketju on lukittu.