Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Sekasin täällä porukka on jos kuvittelee tietävänsä kuka/ketkä täällä viestii kun vierailija nimikkeellä kaikki... jos sit siviilissä tuntee nii mitä ittua tänne tarvii kirjottaa ja provosoitua!
Terveisiä sinulle!
Toivottavasti olet(te) onnellinen ja kaikki on hyvin.
Tuolla ulkona on niin kaunista ja vähän lämmintäkin jo, nautitaan siitä.
Vaikka onkin vähän haikea ja toisaalta tyhjä olo, tuntuu hyvältä tietää, että saat oikean rakkauden kesän.
Toivon myös, ettet olisi enää niin hukassa. Että sulla olis hyvä olla ja rauha sisimmässäsi.
Aurinkoista päivää Turrille! :)
Rakastamme toisiamme ja tunnemme sen. Jännite välillämme on käsinkosketeltava. Ikävä painaa!
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä sinulle!
Toivottavasti olet(te) onnellinen ja kaikki on hyvin.Tuolla ulkona on niin kaunista ja vähän lämmintäkin jo, nautitaan siitä.
Vaikka onkin vähän haikea ja toisaalta tyhjä olo, tuntuu hyvältä tietää, että saat oikean rakkauden kesän.
Toivon myös, ettet olisi enää niin hukassa. Että sulla olis hyvä olla ja rauha sisimmässäsi.
Miksi sä sellaista toivot? Etkö kaipaa mua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä sinulle!
Toivottavasti olet(te) onnellinen ja kaikki on hyvin.Tuolla ulkona on niin kaunista ja vähän lämmintäkin jo, nautitaan siitä.
Toivon myös, ettet olisi enää niin hukassa. Että sulla olis hyvä olla ja rauha sisimmässäsi.Miksi sä sellaista toivot? Etkö kaipaa mua?
Koska haluan, että sulla (tai sillä, vaikka kaikilla) on hyvä olla.
Mun kaipailut ei ole enää relevantteja, jos koskaan olikaan.
Viikonloppu edessä ja aurinko paistaa...
Ikävöin sinua rakkaani!
Kaipaan sinua tosi paljon ja ajattelen sinua <3
Onkohan susta kiva nähdä pitkästä aikaa?
Hyvää viikonloppua salarakas!
Sun ajatteleminen on huumetta mulle, ja taas mä piikitin.
Oli mukavaa vaihtaa se pari hassua sanaa tänään ja jakaa se vähintään yksi yhteinen tunne siitä että vihdoinkin on viikonloppu ja saa vihdoinkin "levätä".
Mutta sehän myös merkitsee sitä ettemme näe toisiamme muutamaan päivään... :(
Kiitos että oot yks parhaimmista mausteista mun päivissä <3
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppu edessä ja aurinko paistaa...
Ikävöin sinua rakkaani!
Kaipaan sinua tosi paljon ja ajattelen sinua <3
Tämä olisi kannattanut sanoa muualla kuin täällä. Täällä se on yksi viesti sarjapostauksien ohessa, ilmeisesti työ vaatii, so, voinko kirjoittaa av taas?
Vierailija kirjoitti:
Turri! <3 Keitä tee-/kahvikupillinen ja käy lenkillä! Piristystä päivään! <3
Glögiä
Piikki lihassa, irtoaa kohta. Helpompaa ainakin mulle sitten ja luulen, että niin on sullekin. Kiitos yhteisestä ajasta, oli kiva tutustua paremmin.
Voisitko sinä nyt vaan lopettaa?
Terveiset kaivatulleni: Yhä suunnittelen kertomista. Luulen, että se lopettaa tämän järjettömän haikailun.