Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Alan tajuta tämän olevan yksipuolista. En oikein itsekään tiedä, mitä ihmettä halusin. Salaisen romanssin, ehkä? Taisin haluta syödä ja säilyttää kakun.
Sinä maailman yksinäisin tyttö, missä menetkään. Tulisitko takaisin, tahtoisin olla kokonainen, olla ihminen. Ilman sinua olen valheellisen vahva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan hullu, mutta mietin vieläkin niitä sun lähestymisyrityksiä.. Olitko tosissasi?
Siksi olin nihkeä ja jätin lopulta vastaamatta.
Jos olit niin anna merkki itsestäsi.Olin tosissani. Enemmän kuin koskaan.
En voi uskoa.
Oliko se eilinen merkki? Pitäisikö ymmärtää siitä jotain?
Jos et minuun pysty luottamaan niin keneen sitten? En manipuloi ketään. Mitä tahansa joku on minusta sanonut, luota siihen mitä näet, mitä kuulet, mitä tunnet, mitä tiedät minulta / minusta. Mitä todella aidosti tiedät.
Jos olisin toisenlainen ihminen, olisin loukkaantunut, ehkä vihainen. Nyt ajattelen, että jollakulla on minua kohtaan kaunaa. Miksi uskoa häntä eikä minua? Sinun valintasi. I choose love, not hate, regret, grudge. Your choice. Olet vapaa päättämään ja valitsemaan.
I'm the keeper of secrets forever. 💙 And I almost kissed you today.
Ehkä olisi pitänyt.
P.S. En ole käynyt palstalla moniin viikkoihin.
Smoke and mirrors.
Don't let them fool ya
Or even try to school ya!
Oh, no!
-B.Marley
Petrille Stadiin kaipaavat muistelut. Ihanaa oli silloin, ihanaa voisi olla taas?
En ole unohtanut.
Neilikkanaisesi
Vierailija kirjoitti:
Don't let them fool ya
Or even try to school ya!
Oh, no!
-B.Marley
... ja liittyy kaipausketjuun miten? Aika aggressiivista settiä. Missä se rakkaus tai kaipaus?
Muuten oon kyllä Marley-fani ja oon käynyt Jamaikalla. 🌞
Vierailija kirjoitti:
Petrille Stadiin kaipaavat muistelut. Ihanaa oli silloin, ihanaa voisi olla taas?
En ole unohtanut.
Neilikkanaisesi
Sukunimi?
Tuntuu, että kaikki tunteet on kuolleet sinua kohtaan, koska tahallaan satutat ja loukkaat minua. Aina vaan.
En tiedä miksi. En ole KOSKAAN tehnyt sinulle mitään pahaa.
Kaikki olisi voinut olla niin toisin.
Minä olin se ruoho ja sinä leikkuri.
Ehkä hauskaa, kenties ei.
Sulla on kai paha olla sun parisuhteessa, mutta johtuuko se enemmän susta vai siitä toisesta?
En nyt tiedä kaipaanko, mutta joskus mietin. Exäni Tuomas.
Terkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö koskaan että mitä ois tapahtunut jos oltais tavattu nuorina, villinä ja vapaina? Mä mietin aina välillä. Mikään ei ois estänyt meitä tutustumasta kunnolla. Meillä ois varmasti ollut hauskaa yhdessä.
Aikakonetta ei oo vielä keksitty joten se on suunnattava silmät tulevaisyuuteen ja katottava mitä se tuo tullessaan.
Voitko kertoa onko meidän välillä jotain vai ei? Koska mä olen hullu jolla on vilkas mielikuvitus, en voi tietää mitkä mun "muistoista" on oikeita ja mitkä vain kuvitelmaa.
Enkä mä ole varma edes mun omista tunteistakaan. Oletko se oikea? Sitä paitsi olen aina ollut yksin ja mua pelottaa muuttaa elämääni. Yksinolo on vaan niin helppoa ja sä tiedät että mä menen aina sen helpomman kautta.
Minä sinua vain..
Hyvää yötä, kauniita unia ja enkeleiden kuvia.