Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle

Vierailija
03.03.2017 |

.

Kommentit (3565)

Vierailija
2561/3565 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. ajatus vielä epäilijälle ja luottamuksen menettäneelle. Asiat ei ole juuri koskaan niin mustavalkoisia kuin voisi ykskantaan ajatella. Tosi monesti joutuu valitsemaan kahdesta pahasta pienemmän pahan tai tekemään erilaisia tekoja tai valintoja vähän kuin pakon sanelemana. Pyytäisin armeliaisuutta. Ettei lyötäisi lyötyä. Jos joku asia kaihertaa niin kysyttäisi eikä tuomittaisi. Usein silloin asiat näyttäytyy hieman eri valossa..

Omasta puolestani voin sanoa että taidan alkaa hiljalleen luovuttamaan yhden miehen suhteen. Tää ei käy nopeasti mutta alan henkisesti valmistautua siihen. Mulla on hyvin vahva intuitiivinen tunne että hän on luovuttanut mun suhteen. Tai toinen vaihtoehto, hän onkin erilainen kuin alunperin ajattelin.

Vierailija
2562/3565 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihanaa olla sinun kanssasi J eilen siellä ja katsella sinua pitkään. Taisit tykätä silmistäni? <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2563/3565 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin se on ykkönen😉

Vierailija
2564/3565 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on ihanaa! Kevät! <3

Vierailija
2565/3565 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu, M-mies?

Vierailija
2566/3565 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysy enää paikallani, ja miten odotankaan sitä hetkeä kun seuraavan kerran nähdään. Pusuja päivään <3

Vierailija
2567/3565 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. ajatus vielä epäilijälle ja luottamuksen menettäneelle. Asiat ei ole juuri koskaan niin mustavalkoisia kuin voisi ykskantaan ajatella. Tosi monesti joutuu valitsemaan kahdesta pahasta pienemmän pahan tai tekemään erilaisia tekoja tai valintoja vähän kuin pakon sanelemana. Pyytäisin armeliaisuutta. Ettei lyötäisi lyötyä. Jos joku asia kaihertaa niin kysyttäisi eikä tuomittaisi. Usein silloin asiat näyttäytyy hieman eri valossa..

Omasta puolestani voin sanoa että taidan alkaa hiljalleen luovuttamaan yhden miehen suhteen. Tää ei käy nopeasti mutta alan henkisesti valmistautua siihen. Mulla on hyvin vahva intuitiivinen tunne että hän on luovuttanut mun suhteen. Tai toinen vaihtoehto, hän onkin erilainen kuin alunperin ajattelin.

Joku raja kärsivällisyydellä ja armeliaisuudellakin on oltava.

Vierailija
2568/3565 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tosi rakas, toivottavasti pääsemme toistemme luokse parin kuukauden sisään. ❤️

Vierailija
2569/3565 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko sä vielä sen hetken kun kuunneltiin yhdessä Tahdotko mut tosiaan.

Vierailija
2570/3565 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna näät taas ♥rimpula♥

Ja mä näen ♥ reppana♥

Kivaa päivää sekä iloa elämään😘🤘

Vierailija
2571/3565 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä alapeukut? 😆

Vierailija
2572/3565 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ihanaa olla sinun kanssasi J eilen siellä ja katsella sinua pitkään. Taisit tykätä silmistäni? <3

Haluaisin katsella sinua silmiin taas! Saanko?

Vierailija
2573/3565 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on ihanaa! Kevät! <3

Aivan mahtava tunne - ei ole mitään parempaa!  :)

Vierailija
2574/3565 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin katsella sinua silmiin taas! Saanko? <3 <3

Saat <3 <3

Vierailija
2575/3565 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ja tilanteet on niin erilaisia. Ja jos et tiedä miten asiat todellisuudessa on, voit vaan luulla tietäväsi (ja pieleen menee). Meidän tapauksessa se lyöty ja tuomittu olen minä. Jotkut vaan nauttii toisten vaikeuksista, eikä sellaisilla ihmisillä ole kyllä itselläkään kaikki hyvin.

Vierailija
2576/3565 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ja tilanteet on niin erilaisia. Ja jos et tiedä miten asiat todellisuudessa on, voit vaan luulla tietäväsi (ja pieleen menee). Meidän tapauksessa se lyöty ja tuomittu olen minä. Jotkut vaan nauttii toisten vaikeuksista, eikä sellaisilla ihmisillä ole kyllä itselläkään kaikki hyvin.

Todennäköisesti en ole ihminen josta sinä puhut mutta itse en todellakaan nauti toisten vaikeuksista vaan ennemminkin olen empaattinen. Nykymaailmassa monet tuntuu olevan joko ns pelimiehiä tai herkästi tuomitsevia. En halua nolata itseäni enää enempää joten siksi ajattelin pitää matalaakin matalampaa profiilia. Ehkäpä kaipaamani henkilö osoittaa kaipauksensa minulle jotenkin jos tunne olisi molemminpuolinen.

Vierailija
2577/3565 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taisi olla Vanhan käävän alla, se biisi? Laulussa kerrotaan leppäkertusta joka haki myrskyltä suojaa vanhan käävän alta. Se on lempeän aurinkoinen, hyvän tuulen luritus.

Vierailija
2578/3565 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

She's mad but she's magic

Vierailija
2579/3565 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

She's heart attack inducing and maybe, just maybe, mad.

Vierailija
2580/3565 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whaat!!??

Ketju on lukittu.