Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Oli ihanaa olla sinun kanssasi J eilen siellä ja katsella sinua pitkään. Taisit tykätä silmistäni? <3
En pysy enää paikallani, ja miten odotankaan sitä hetkeä kun seuraavan kerran nähdään. Pusuja päivään <3
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. ajatus vielä epäilijälle ja luottamuksen menettäneelle. Asiat ei ole juuri koskaan niin mustavalkoisia kuin voisi ykskantaan ajatella. Tosi monesti joutuu valitsemaan kahdesta pahasta pienemmän pahan tai tekemään erilaisia tekoja tai valintoja vähän kuin pakon sanelemana. Pyytäisin armeliaisuutta. Ettei lyötäisi lyötyä. Jos joku asia kaihertaa niin kysyttäisi eikä tuomittaisi. Usein silloin asiat näyttäytyy hieman eri valossa..
Omasta puolestani voin sanoa että taidan alkaa hiljalleen luovuttamaan yhden miehen suhteen. Tää ei käy nopeasti mutta alan henkisesti valmistautua siihen. Mulla on hyvin vahva intuitiivinen tunne että hän on luovuttanut mun suhteen. Tai toinen vaihtoehto, hän onkin erilainen kuin alunperin ajattelin.
Joku raja kärsivällisyydellä ja armeliaisuudellakin on oltava.
olet tosi rakas, toivottavasti pääsemme toistemme luokse parin kuukauden sisään. ❤️
Muistatko sä vielä sen hetken kun kuunneltiin yhdessä Tahdotko mut tosiaan.
Huomenna näät taas ♥rimpula♥
Ja mä näen ♥ reppana♥
Kivaa päivää sekä iloa elämään😘🤘
Vierailija kirjoitti:
Oli ihanaa olla sinun kanssasi J eilen siellä ja katsella sinua pitkään. Taisit tykätä silmistäni? <3
Haluaisin katsella sinua silmiin taas! Saanko?
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on ihanaa! Kevät! <3
Aivan mahtava tunne - ei ole mitään parempaa! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin katsella sinua silmiin taas! Saanko? <3 <3
Saat <3 <3
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. ajatus vielä epäilijälle ja luottamuksen menettäneelle. Asiat ei ole juuri koskaan niin mustavalkoisia kuin voisi ykskantaan ajatella. Tosi monesti joutuu valitsemaan kahdesta pahasta pienemmän pahan tai tekemään erilaisia tekoja tai valintoja vähän kuin pakon sanelemana. Pyytäisin armeliaisuutta. Ettei lyötäisi lyötyä. Jos joku asia kaihertaa niin kysyttäisi eikä tuomittaisi. Usein silloin asiat näyttäytyy hieman eri valossa..
Omasta puolestani voin sanoa että taidan alkaa hiljalleen luovuttamaan yhden miehen suhteen. Tää ei käy nopeasti mutta alan henkisesti valmistautua siihen. Mulla on hyvin vahva intuitiivinen tunne että hän on luovuttanut mun suhteen. Tai toinen vaihtoehto, hän onkin erilainen kuin alunperin ajattelin.
Ihmiset ja tilanteet on niin erilaisia. Ja jos et tiedä miten asiat todellisuudessa on, voit vaan luulla tietäväsi (ja pieleen menee). Meidän tapauksessa se lyöty ja tuomittu olen minä. Jotkut vaan nauttii toisten vaikeuksista, eikä sellaisilla ihmisillä ole kyllä itselläkään kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ja tilanteet on niin erilaisia. Ja jos et tiedä miten asiat todellisuudessa on, voit vaan luulla tietäväsi (ja pieleen menee). Meidän tapauksessa se lyöty ja tuomittu olen minä. Jotkut vaan nauttii toisten vaikeuksista, eikä sellaisilla ihmisillä ole kyllä itselläkään kaikki hyvin.
Todennäköisesti en ole ihminen josta sinä puhut mutta itse en todellakaan nauti toisten vaikeuksista vaan ennemminkin olen empaattinen. Nykymaailmassa monet tuntuu olevan joko ns pelimiehiä tai herkästi tuomitsevia. En halua nolata itseäni enää enempää joten siksi ajattelin pitää matalaakin matalampaa profiilia. Ehkäpä kaipaamani henkilö osoittaa kaipauksensa minulle jotenkin jos tunne olisi molemminpuolinen.
Se taisi olla Vanhan käävän alla, se biisi? Laulussa kerrotaan leppäkertusta joka haki myrskyltä suojaa vanhan käävän alta. Se on lempeän aurinkoinen, hyvän tuulen luritus.
She's heart attack inducing and maybe, just maybe, mad.