Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Okei, lähetän universumille toiveen että jos juuri hänkin toivoo törmäävänsä, niin törmättäis :)
Ja sinä joka oot kesällä puistossa blosseissa: voit huokaista helpotuksesta siinä mielessä että mun viesti ei ollut sulle ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kultaseni (nainen), Olet askarruttanut minua (olen siis mies) ihan loputtomasti kaikki nämä kuukaudet. Sä olet pyörinyt aivan liikaa mun mielessä ja haluaisin viimein saada selvyyden sinusta. Siitä kun viimeeksi tavattiin on kulunut jo todella pitkä aika ja tiedät kyllä miten paljon halusin sillon sua tavata, mutta elämä vei meidän kauas toisistamme. Roikun silti vielä sinussa, arvaat varmaan senkin, sillä sen oon sulle kertonut ja sen että oot se ainoa poikkeus mun elämässä joka on saanut tän kaiken aikaan minussa. Et varmaan sitä tiedä minkälaisen myrskyn sä sait silloin aikaan mussa kun olit täällä ja se myrsky edelleen mussa jatkuu. Oon ollut todella vakavasti suhun ihastunut eikä se mene ohi. Oon lisäksi ajatellut meitä yhdessä ja kaikkea mitä siihen voisi liittyä. Olen siis aivan vakavissani pohtinut pistäväni kaiken uusiksi mun elämässä sun takia. Sulla oli silloin varmaan ihan pätevät syyt sun välttelevälle käytökselle, mutta et varmaan tiedä sitä että minä aistin sinusta silloin voimakkaita tunteita ja siitä mä jotenkin arvasin että sä tunsit jotain myös mua kohtaan. Mä koen nyt että oon tehnyt kaikkeni kertoakseni sulle mitä ajattelen, ja kun en ole tulossa sun ikkunan alle laulamaan mun tunteista, niin mulla on keinot lopussa. Jos tää asia vaivaa myös sun mieltä, niin voisitko sen mulle jotenkin ilmaista? Uskon että meillä voisi olla jotain suurta yhdessä tässä elämässä, uskotko sinä siihen?
Hei sinä joka täällä aina ikävöit tätä naista. En ymmärrä, miksi et voi osoittaa näitä viestejä suoraan hänelle, koska jos olet jo ilmaissut hänelle aiemmin hänen olevan ainoa nainen joka on saanut sinussa näin syvää tunnetta aikaan (ainakin väitit niin), niin eihän pitäisi olla mitään häveliäisyysestettä kysyä tätä asiaa häneltä? Ristiriitaista on tuo, että olet sanonut asiasta hänelle, silti hänellä ei muka olisi mitään käsitystä siitä millaisen myrskyn aiheutti.
Auttaisi asiaa, jos voisit kirjoittaa tänne edes jotain tuntomerkkiä. Aika monella voi olla samankaltainen tilanne, eikä näihin vakaviin viesteihin voi vastata, jos ei ole mitään viitettä siitä millaiselle henkilölle viesti menee, tai millaisissa tilanteissa olette kohdanneet. Onko tapahtuneesta siis muutama kuukausi vai vielä pidempi aika? Juttelitte tunteista vai oletatko vain hänen tietävän tunteistasi? Jos huomasit hänestä samanlaista tunnereaktiota kuin itsestäsi, miksi et muka voisi kysyä asiaa viestillä häneltä? Miksi asia jäi niin kesken?
Täällähän on viesti minulle. Tuo ensimmäinen miehen kirjoittama teksti ei ole minun kirjoittama, vaikka omia viestejäni muistuttaakin. Tällaiset sekoittavat sitä mitä kukin on tarkoittamassa.
Rakastamani ja kaipaamani nainen on herkkä ja hänen elämäntilanteensa on nyt erilainen kuin omani, joten koen etten voi yhtäkkiä ja suoraan kertoa kaikista tunteistani häntä kohtaan. Annan hänelle tilaa ja aikaa. Tunteet, rakkaus ja ikävä häntä kohtaan ovat kuitenkin niin läsnä, että olen välillä kirjoittanut terveisiä tänne, mikä tosin on hölmöä. Hänenhän ne kuuluisi kuulla/lukea. Haluan olla aina hänen lähellään ja häntä varten - tulevaisuus näyttää sitten mitä hän todella tuntee. Tunteet ja vetovoima ovat kuitenkin molemminpuolisia. Rakastan häntä kovin paljon ja hän on jotain todella erityistä elämässäni, sydän on täysin menetetty hänelle! Aina ja tositarkoituksella.
Millä tavalla naisen herkkyys ilmenee? Tietääkö hän, että olet saatavilla? Miten olet antanut sen ilmi? Miten asia selviää tulevaisuudessa, jos et aio ottaa yhteyttä siinä asiassa?
Uskomattomia viestejä... Kamalaa jos on tollasia tunteita eikä niitä voi suoraan sanoa. Ehkä kannattais!??????
Ois ollut niin paljon asioita joista oisin halunnut sulle kertoa. :(
Vierailija kirjoitti:
SÄHKÄRISI? <3
Vierailija kirjoitti:
Mikset kerro?
anaalihamsteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SÄHKÄRISI? <3
Ai niin meidän piti jutella salaisesti!!! :D
Sopiiko viikonloppuna? Täytyy tehdä sitä ennen uusi sähkäri! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset kerro?
Ei olla tekemisissä, enkä enää luota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset kerro?
Voi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset kerro?
Mikset luota häneen enää?
Rakastan sinua olet mulle kaikki kaikensa😘
Hyvää yötä Hampsteri! <3
Nyt zzzz.....
pyy pyy
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Hampsteri! <3
Nyt zzzz.....
pyy pyy
ÖITÄ SENKIN HASSU! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset kerro?
Mikset luota häneen enää?
Hän petti mun luottamuksen.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua olet mulle kaikki kaikensa😘
Jos oot hän niin mäkin sua 😘
Joko on kahvitunti menossa ihanainen :)? Itse juon kahvia ja selailen samalla nettiä.
Vierailija kirjoitti:
Joko on kahvitunti menossa ihanainen :)? Itse juon kahvia ja selailen samalla nettiä.
Ei vielä! Mukavaa päivää.
Mä en halua törmätä sattumalta missään, paitsi ehkä kesällä jossain puistossa jos oon ihan blosseissa niin vois jopa olla rentoa.
Paitsi sellaisessa tilanteessa on todennäköisesti jotain kavereita tai kaveri vieressä enkä halua, että sattumalta törmätessä olisi ketään siinä.
Eli en halua törmätä ja jos törmään, en todennäköisesti edes huomaa ja jos huomaankin, painelen suvereenisti ohi.