Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vastaat kun sinulta kysytään mitä harrastuksia sinulla on? Jos ei ole mitään selvää?

Vierailija
03.03.2017 |

Jäädyn aina noissa ja päädyn valehtelemaan, keksimään jotain. Mitä tr teette?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrom asioista, joista olen kiinnostunut ja joiden parissa vietän aikaa. Ei se 2 x viikossa 45 min kuntosalia ole ainut harrastus. Myös esim. ruuanlaitto tai leipominen voi olla harrastus.

Vierailija
2/35 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat "ei mitään selvää"? Kai sinulla on jotain kiinnostuksenkohteita, joita toteutat edes joskus? Itse en harrasta mitään ohjattuja, en käy ryhmissä, eikä harrastukseni ole mitään selkeitä, yleisesti tunnettuja harrastuksia (esim liikunta, käsityöt, musiikki, sisustus tms). Koen silti harrastavani, kun työskentelen vapaa-ajallani mielenkiinnonkohteideni parissa, ja kerron ne asiat kysyttäessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää sitä leikkiä. Sanon vain että ei mulla ole harrastuksia.

Vierailija
4/35 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tölläilen miehiä duuniaikana ja luppoaikana huutelen miesasiakkaan perään koska haluan kostaa tälle (koska ei ole kiinnostunut minusta).

Olen taukki naikkonen, värjöttelen sitten pakkasessa ja roikun kauppakeskuksessa jotta voisin huudella mm. "onko tuo mies noin sydämetön?"

Vierailija
5/35 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon harrastavani seksiä mieheni kanssa.

Vierailija
6/35 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvaamista.

Kyllähän mä kerran kuussa otan kuvan ja laitan instaan. Kuitenkin sentään kameralla.

Vierailija
7/35 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, ettei ole aikaa harrastuksille koska työt, opiskelu ja lapset vievät kaiken aikani.

Vierailija
8/35 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhaastattelussa kerron pitäväni luonnossa liikkumisesta ja pidän kehostani huolta lenkkeilemällä ja käymällä kuntosalilla, myös kaikki käsillä tekeminen on mieluisaa.

Oikeasti en urheile juuri ollenkaan, en pidä siitä mutta se antaa hyvän kuvan muille kun kertoo niin. Salillakin olen käynyt 23vuoden aikana ehkä noin kymmenen kertaa. Luonnossa liikkumisesta pidän oikeasti muttei sielläkään tule käytyä kun pari kertaa syksyisin sienestämässä.

Kavereille ja tutuille kerron totuuden etten harrasta säännöllisesti mitään, menen fiiliksen mukaan. Välillä on vain kiva olla tekemättä mitään. Laitan ruokaa, joskus leivon, tykkään paljon shoppailla ja pyöriä kaupoissa, myös sisustaminen on lähellä sydäntäni. Sisustukseen liittyviä rakennusprojektejakin harrastan satunnausesti. Ainiin ja käyn myös mielelläni kalastamassa jos joku vaan ottaa mukaan!

Vierailija
9/35 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat "ei mitään selvää"? Kai sinulla on jotain kiinnostuksenkohteita, joita toteutat edes joskus? Itse en harrasta mitään ohjattuja, en käy ryhmissä, eikä harrastukseni ole mitään selkeitä, yleisesti tunnettuja harrastuksia (esim liikunta, käsityöt, musiikki, sisustus tms). Koen silti harrastavani, kun työskentelen vapaa-ajallani mielenkiinnonkohteideni parissa, ja kerron ne asiat kysyttäessä.

Mitä ne asiat on?

Mä tykkään elokuvista ja tv-sarjoista ja tykkään niistä ihan todella paljon, ei se ole vain laiskottelua. Mutta ku se kuulostaa äkkiseltään siltä, ymmärrän itsekin. Ja jos on sellanen nopea small talk keskustelu nii ei siinä ehdi tehdä mitään pitkää selittelyrundia.

Vierailija
10/35 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne asiat on?

Mä tykkään elokuvista ja tv-sarjoista ja tykkään niistä ihan todella paljon, ei se ole vain laiskottelua. Mutta ku se kuulostaa äkkiseltään siltä, ymmärrän itsekin. Ja jos on sellanen nopea small talk keskustelu nii ei siinä ehdi tehdä mitään pitkää selittelyrundia.

Sen verran epätavallisia, että en viitsi tässä kertoa, etten käy liian tunnistettavaksi.

Vierailija
11/35 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lenkkeily, käsityöt ja lukeminen :) Teen noita siis oikeestikin mutta en nyt mitenkään säännöllisesti, välillä voi olla pidempi tauko. Ruoanlaitto ja leipominen myös kiinnostaa ja tykkään kokeilla uusia juttja, voi niitäkin harrastukseksi sanoa.

Vierailija
12/35 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni ei ole hienoja harrastuksia. Ainoastaan lukeminen , puutarhanhoito, luonnossa liikkuminen, marjojen ja sienten poimiminen. Nämä hävettävät, koska nykyään pitäisi harrastaa aina jotain todella hienoa ja kallista.

Vierailija
13/35 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tölläilen miehiä duuniaikana ja luppoaikana huutelen miesasiakkaan perään koska haluan kostaa tälle (koska ei ole kiinnostunut minusta).

Olen taukki naikkonen, värjöttelen sitten pakkasessa ja roikun kauppakeskuksessa jotta voisin huudella mm. "onko tuo mies noin sydämetön?"

😅 mitä hittoa?

Vierailija
14/35 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon etten harrasta mitään.

Vierailija
15/35 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että en edes pidä sanasta harrastus. Sellaisten sijaan minulla on elämäntapani, johon kuuluu... Ja tähän sitten pientä listaa asioista, joihin aikaani kulutan.

Vierailija
16/35 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan kerro, että katson lähinnä vain telkkarista kaikkea hömppää ja hengaan pääasiassa av:llä. Se ois nimittäin totuus.

Tuo oli hyvä, että pitää luonnossa liikkumisesta ja kaikesta käsillä tekemisestä. Harmi vain, että nyt jos kaikki alkaa vastaamaan niin, niin se menettää hohtonsa + tieto leviää ja sitä alkaa käyttää kaikki, jotka ei oikeasti tee mitään järkevää.

Vierailija
17/35 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne asiat on?

Tuttujen linkedin- profiileja selaillessani olen tajunnut, että asiat voi esittää aina hieman paremmassa valossa. Jos tykkäät katsella tv-sarjoja ja leffoja. Niin olet kultturelli, joka tykkää taiteesta ja leffoista. Tykkäät ranskalaisista leffoista ja keskustelet mielelläsi kriittisesti muiden kultturelli- yatäviesi kanssa elokuvien sanomasta ja niiden yhteiskunnalisesta merkityksestä. Seuraat aikaasi ja olet kiinnostunut maailman tapahtumista.

Vierailija
18/35 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvinkeitto ja suihkussa käynti.

Vierailija
19/35 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/35 |