Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bikinifitness-kaunotar Mira, 18, pulassa heti miljonäärivisan ensimmäisessä kysymyksessä – hämmästyy yleisön reaktiosta.

Vierailija
03.03.2017 |

http://www.is.fi/viihde/art-2000005111703.html

Lauantaina Haluatko miljonääriksi? -kisassa tavataan Mira, 18, jonka kilpailu saa nihkeän alun.
Tällä viikolla Haluatko miljonääriksi? -ohjelmassa miljoonaa euroa tavoittelee oululainen Mira Holappa, 18.

Bikinifitnessiä harrastava Miran visailu saa tahmean alun, sillä hän joutuu käyttämään ensimmäisen oljenkorren heti kisan ensimmäisessä kysymyksessä.

– Kuka heistä on kansainvälistä julkisuutta saavuttanut tietotekniikka-asiantuntija ja ohjelmointiguru? A) Teuvo Hakkarainen, b) Terhi Kiemunki, c) Sebastian Tynkkynen, d) Linus Torvalds, Jaajo Linnonmaa kysyy Miralta.

Kysymys saa Miran mietteliääksi.

– No ei se ainakaan Terhi ole. Harvemmin naiset ovat tietotekniikkaguruja, Mira pohtii ääneen.

Hänen analyysinsä herättää hilpeyttä niin yleisössä kuin Jaajo Linnonmaassakin.

– Mun on ihan pakko kysyä yleisöltä, koska enhän mä tiedä tätä, Mira päättää.

Nähdessään yleisön reaktion Mira toteaa hämillään, että hänen olisi ehkä pitänyt tietää vastaus kysymykseen. Lähes kaikki yleisössä haluavat auttaa Miraa kysymyksessä ja uskovat tietävänsä oikean vastauksen.

...Joo...

Kommentit (313)

Vierailija
281/313 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävää, että tyhmä ei tajua olevansa tyhmä. Ettei tajua yrittää peittää sitä olemalla vaikka hiljaa.

Yleensä tyhmät ihmiset eivät tiedosta olevansa tyhmiä. Jotkut jopa ylpeilevät tyhmyydellään.

Kuten Kirsi Salo.

Vierailija
282/313 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 20 ja uskon että pärjäisin kisassa hyvin. Olen kiinnostunut kaikesta. Luen kirjoja paljon, selaan päämäärättömästi netissä lukien koko ajan vaan lisää kaikesta. Tiedän paljon urheilusta ja taiteesta, uskonnosta ja politiikasta. Historia on erityisalaani. Nuori ikä ei tarkoita sitä että ei voi tietää asioita.

Opin lukemaan kolme vuotiaana ja siitä asti olen lukenut paljon. Muistan todella hyvin kuulemani asiat, ja minulla on kuvamuisti. Hakkaisin helposti monet vanhemmat ihmiset.

Kannattaako tuolla väkivaltaisuudella kehuskella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/313 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävää, että tyhmä ei tajua olevansa tyhmä. Ettei tajua yrittää peittää sitä olemalla vaikka hiljaa.

Yleensä tyhmät ihmiset eivät tiedosta olevansa tyhmiä. Jotkut jopa ylpeilevät tyhmyydellään.

Kuten Kirsi Salo.

Jotenkin tuntuu pahemmalta kun viisikymppinen nainen ylpeilee tyhmyydellään, kuin se että teinit ovat kautta aikain olleet söpösti höpsöjä. Se ikävaihe menee ohi. Pitäisi mennä ohi.

Aikuisilla se söpö höpsöys on lapsellista ja ihan vaan tyhmyyttä sekä kiusallista.

Vierailija
284/313 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo tässäkin ketjussa näitä peukutuksia eri kommentteihin, niin on niitä jaeltu niin epäloogisesti että ei kerro ainakaan peukuttajien fiksuudesta. Vahvistui se ajatukseni, että ei se järki täälläkään loista, jos ei loista miljonäärikisassakaan.

Vierailija
285/313 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten Kirsi Salo.

Jotenkin tuntuu pahemmalta kun viisikymppinen nainen ylpeilee tyhmyydellään, kuin se että teinit ovat kautta aikain olleet söpösti höpsöjä. Se ikävaihe menee ohi. Pitäisi mennä ohi.

Aikuisilla se söpö höpsöys on lapsellista ja ihan vaan tyhmyyttä sekä kiusallista.

Vai haukutaan täällä jo Kirsi Saloakin tyhmäksi! Hohhoijakkaa! On muuten melkoisen lukenut nainen! Koulutus Aalto University School of Business, Class of 1992 Economics, Helsinki, Aalto University School of Business, Class of 1992 Econometrics, Economics, Statistics, Helsinki

Vierailija
286/313 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä muuta voi tältä palstalta odottaa kuin tuon tytön lynkkausta. Itse olen 28 enkä ollut varma ekassa kysymyksessä kumpi se niistä on mitä mietin enkä ollut pressan mökistäkään ihan varma onko Naantalissa. Hävettääkö minua? Ei tippaakaan. Ja kuten sanottu; tietämättömyys ja tyhmyys kaksi täysin eri asiaa.

Vierailija
287/313 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä muuta voi tältä palstalta odottaa kuin tuon tytön lynkkausta. Itse olen 28 enkä ollut varma ekassa kysymyksessä kumpi se niistä on mitä mietin enkä ollut pressan mökistäkään ihan varma onko Naantalissa. Hävettääkö minua? Ei tippaakaan. Ja kuten sanottu; tietämättömyys ja tyhmyys kaksi täysin eri asiaa.

Onks sul instassa duckface yms. posetuskuvii? No yks salikuva on kuiteskin trikoitten kera.

Vierailija
288/313 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nykyajan 18-vuotiaat välttämättä ole koskaan kuulleetkaan Linus Torvaldsista.

Totta, mutta nuo kolme muuta pitäisi kyllä tunnistaa.

Voi vittu tätä salkkarisukupolvea =D

Hyvä huomio.

Itselläni riittää sympatiaa tuolle, että tämä 18v. ei ollut kuullut Linuksesta. Linux-guruja ei kyllä vakuuteta nimiä heittämällä. Uskon, että hyvin monen Suomalaisen Linux-tietämys jää Linus Torvaldsiin muutenkin. 

Ja kumpaakohan Linus itse avostaisi enemmän, käyttiksen tuntemusta vai että hänet tiedetään nimeltä.

Heh... "muut kolme pitäisi kyllä tunnistaa" x'D Parast.

Vierailija
289/313 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisassahan on tarkoitus vastata kysymyksiin oikein ja yrittää voittaa rahaa. Mira on vastannut tähän mennessä jokaiseen kysymykseen oikein ja tulevassa jaksossa nähdään, että hän voittaa myös hyvän rahasumman. Ei ole lopputuloksen kannalta oleellista, käytetäänkö oljenkorret alussa, keskivaiheilla vai lopussa. Enemmänhän se osoittaa yleissivistystä, että on vaikeammissa kysymyksissä pärjännyt vähemmillä oljenkorsilla.

Vierailija
290/313 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tämä tyttö tiennyt sitäkään, missä Kultaranta sijaitsee. Mietti vaan, että mikäs se Mäntyniemi sitten on ja missä se sijaitsee. Ei hyvänen aika !

Vierailija
291/313 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei tiennyt missä Mäntyniemikään on. Arveli, että se on taas Kultarannassa jota ei taas tiennyt missä on.  The plot thickens.

Vierailija
292/313 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmi sai 5 tonnia, nyt av-mammat kieriskelee läskeissään.

Vierailija
293/313 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistieto ja koulutus ovat kaksi eri asiaa. Julkkikset tietää, jos lukee lehtiä, kuuntelee uutisia yms. ja vanhat kouluttamattomat ihmiset ovat innoikkaimpia sanomalehtien tarkasti lukijoita. 

Vierailija
294/313 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mimmi sai 5 tonnia, nyt av-mammat kieriskelee läskeissään.

Ja olisi voittanut enemmänkin, jos olisi luottanut vaistoonsa ja valinnut sen Ifk Mariehamnin.

Vierailija
295/313 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitto silti varmasti enemmän kun moni tämän palstan mollaaja :)

Vierailija
296/313 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanotutkija on takuulla fiksu, mutta nyt on kyllä sattunut sellaiset yleistietokysymykset, että jopa itsekin olisin tiennyt pelkästään uutisia seuraamalla. Paitsi tuo vika olisi ollut epävarma, mutta sen olisin ihan samalla tavalla päätellyt Lakeus=Pohjanmaa -tekniikalla (muut kaupungit muualla päin Suomea). Toki olisin itse jännittänyt onko kompa, koska liiankin helposti pääteltävistä nimestä.

Vierailija
297/313 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nanotutkija on takuulla fiksu, mutta nyt on kyllä sattunut sellaiset yleistietokysymykset, että jopa itsekin olisin tiennyt pelkästään uutisia seuraamalla. Paitsi tuo vika olisi ollut epävarma, mutta sen olisin ihan samalla tavalla päätellyt Lakeus=Pohjanmaa -tekniikalla (muut kaupungit muualla päin Suomea). Toki olisin itse jännittänyt onko kompa, koska liiankin helposti pääteltävistä nimestä.

Varmaan tässä tuotantokin haluaa rakentaa kontrastia kilpailijoiden välille: Blondi bikinifitness-teini vs. Nanotutkija. Ei voi päästää jälkimmäistä kotiin pienemmän summan kanssa, mitä jo etukäteen pilkattu "hölmö tytönhupakko" onnistuikin saamaan.

Vierailija
298/313 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. Teidän taso ei kyllä yllätä taas yhtään. 18v teinin haukkumista. Ette varmaan itse olisi uskaltanut samassa iässä telkkariin. Kyllähän se kysymyksen vastaus olisi pitänyt tietää, mutta ootteko oikeesti yllättyneitä ettei tiennyt? Ei varmasti ois yli puolet minun (fiksusta) kaveripiiristä tiennyt lukioikäisenä. Ei teinejä tämmönen yleistieto kiinnosta.

Vierailija
299/313 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö yllätti tokassa jaksossa =) jopa myöskin jaajon

Vierailija
300/313 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko hän mahtanut tietää, mikä on Suomen pääkaupunki?

Piinallista oli kuunnella hänen ääneen järkeilyään ja katsoa naamanvääntelyä ja kolmen sentin pilailupuotiripsien räpsytystä.

Tämä vie voiton kaikista blondivitseistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän