Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä kerron tarinani mistä lievä naisvihani ja luottamuksen pula naisiin johtuu. Terv, mies 28v

Vierailija
03.03.2017 |

Syy miksi haluan kertoa tarinani on se, että se avaisi edes vähän silmiä. Täällä kun harvoin vihanlietsojat kertoo mitään järkevää...

Seurustelin aikanaan noin 5 vuotta saman naisen kanssa. Koko seurusteluaika meni hyvin. Kävimme välillä ulkomailla, minä tein vakkari töitä ja naiseni opiskeli amk. Mitään isoja riitoja ei ollut ja oletinkin, että tulevaisuus olisi valoisa sitten kun naiseni valmistuisi koulusta.

Ero tuli... ja minulle 100% täysin puskista. Samoin kuin kaikille ystävilleni. Mitään rakentavaa keskustelua en saanut aikaiseksi. Naiseni oli ihastunut uuteen mieheen.

Puoli vuotta mietin miksi hän teki näin?
Aloin katkeroitumaan. Mietin kuinka paljon aikaani käytin häneen ja hänen lähisukulaisiin. Tarjosin taloudellisesti puoli ilmaisen katon pään päälle. Odotin että tilanne tasoittuisi kun hänkin työllistyy....

Lopulta päätin, että antaa menneiden olla.
Kyllä niitä hyviä naisia varmaan on ja ei muuta kun uutta matoa koukkuun...

Kävin satunnaisesti baareissa, vaikka tiesin että tuskin sieltä ketään vakavasti otettavaa löytyy.

Lähdin kokeilemaan nettideittausta vuoden jälkeen kun tuntui että ehkä sieltä minä ja muut kohtalotoverit kohtaisivat.

Kymmenien omien s24treffit yms yhteydenottojen jälkeen huomasin, että eipä tämä taidakkaan olla yhtään sen helpompaa. 3kk aktiivisen käytön jälkeen pääsin ns. yhdeille kahville. Tämä nainen halusi kovasti tutustua ja otti yhteyttä aktiivisesti. Erittäin mukava nainen, mutta mielenkiinnon kohteet ja fyysinen vetovoima ei kolahtanut. Sanoin hänelle että löytää varmasti hyvän miehen.

Siirryin Tinderiin. 5 naisen kanssa sain 2kk käytön aikana lopulta kahvit sovittua.
Yksi heistä ei saapunut paikalle, toinen peruutti tuntia ennen (oli juuri eronnut kuulemma) ja lopulta kaksi olivat ihan kivaa seuraa. Ikävä asia oli se että vakuuttivat halua nähdä uudelleen, mutta nähtävästi heillä oli kysyntää aika paljon. Joten puppua puhuivat...
Toisia kahveja ei tullut.

Katteettomia sanoja ja P
pelkkää hukkaan heitettyä aikaa oli nettideittailu. Ei siellä normaaleja työssäkäyviä sitoutumiskykyisiä juuri ole.

Tämän kaikkien jälkeen olen elellyt normaalia omaa elämää 1.5 vuotta.
Päivä päivältä olen koko ajan enenmän varma että tulen elämään loppuelämän yksin.

Ehkä tämä tarina antaa kuvaa siitä miten
katkeroituminen ja naisviha voi saada alkunsa.

Terv, 28 vuotias 180cm alle 80kg työmies Uudeltamaalta.

Kommentit (309)

Vierailija
1/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla logiikalla valtaosa naisista saisi olla miesvihaajia... Vai kuvitteletko, että naisille ei koskaan käy niin että mies ihastuu toiseen ja heivaa naisen ilman mitään ennakkovaroitusta, keskustelematta ja käytettyään naista taloudellisesti hyväksi vuosikaudet?

Nainen toki saa nettitreffeillä satunnaista seuraa helpommin kuin mies, mutta ei parisuhdetta. Sen verran noita on tullut sivusta seurattua. Miehetkin tekee myös ohareita, ja vielä enemmän sitä että ollaan niin rakastuneinta tasan siihen saakka että on saatu pesää...

Sitäpaitsi jos seurustelitte tyttöystäväsi ollessa AMK:ssa, olitte niin nuoria että oli vähän pöljääkin seurustella vakavasti. Alle 25-vuotiaana ei ole mitään järkeä sitoutua, koska ihminen ei vielä itsekään tiedä kuka on.

Vierailija
2/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pituinen se. Koitahan pärjätä ei se murehtimalla parane

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tottuu. Tässä on parisen kuukautta tapailtu naista, mutta viimeviikkoina ovat tutut merkit ilmestyneet kuvioihin. Ei ole aikaa, yhteydenpito vähentynyt ja siirtynyt toispuoleiseksi. Käytännössä olen varma, että jos lopetan yhteydenpidon niin mitään ei enää kuulu. Se oli ihan kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vierailija
4/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on miesten toimesta pahoinpidelty, raiskattu, lapsuudessa hyväksykäytetty, pahoinpidelty ja painettu syvälle maanrakoon. Tästä seurauksena dissosiaatiohäiriö, vaikea masennus, yleistynyt ahdistuneisuushäiriö ja syömishäiriö. En silti vihaa miehiä enkä yleistä että kaikki miehet ovat samanlaisia. Yleistys on yksinkertaisen mielen defenssi.

Vierailija
5/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla logiikalla valtaosa naisista saisi olla miesvihaajia... Vai kuvitteletko, että naisille ei koskaan käy niin että mies ihastuu toiseen ja heivaa naisen ilman mitään ennakkovaroitusta, keskustelematta ja käytettyään naista taloudellisesti hyväksi vuosikaudet?

Nainen toki saa nettitreffeillä satunnaista seuraa helpommin kuin mies, mutta ei parisuhdetta. Sen verran noita on tullut sivusta seurattua. Miehetkin tekee myös ohareita, ja vielä enemmän sitä että ollaan niin rakastuneinta tasan siihen saakka että on saatu pesää...

Sitäpaitsi jos seurustelitte tyttöystäväsi ollessa AMK:ssa, olitte niin nuoria että oli vähän pöljääkin seurustella vakavasti. Alle 25-vuotiaana ei ole mitään järkeä sitoutua, koska ihminen ei vielä itsekään tiedä kuka on.

Olen eri mieltä. Olen ollut kykenevä sitoutumaan 18v lähtien.

Vanhempani ovat naimisissa ja kun katsot 50-70 luvulla syntyneitä ei kypsään seurusteluun vaadita 25 vuoden ikää...

Nykyään ihmiset ovat epäkypsempiä.

Terv, AP

Vierailija
6/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienestä ap vihansyyt löytää. Aikuisen olettaisi kestävän kolhuja enemmän eikä olevan tuollainen prinsessa.

Vierailija
7/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha on niin turha tunne.

Vierailija
8/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä antaa lähinnä kuvaa siitä, että olet hemmoteltu lellipentu. Oot alta kolmekymppinen, elänyt ikävuodet 21-26 pitkässä, ilmeisesti toimivassa parisuhteessa (koska sen päättyminen yllätti) ja ehtinyt sen jälkeen antaa vielä pakit "erittäin mukavalle" ja ilmeisesti ihan normaalille naiselle, joka olisi halunnut kovasti tutustua. Katkeroituminen ja naisviha tuossa tilanteessa kielivät lähinnä luonteen heikkoudesta.

En ymmärrä, miksi tämä katkeroituminen ja yleinen viha vastakkaista sukupuolta kohtaan nuorella iällä (ainkain ilman mitään dramaattista käännettä) tuntuu olevan nimenomaan miesten juttu. Omasta tuttavapiiristä löytyy paljon ihan tavallisia, kivoja ja täyapäisiä sinkkunaisia, joilla on huonommat kokemukset miehistä kuin sinulla naisista (ei lainkaan pitkää parisuhdetta tai sit väkivaltaan tai törkeään pettämiseen tai stalkkaavaan ja pelottelevaan exään päättynyt suhde, nettitreffeillä vastaan tulee varattuja valehtelijoita, suorasukaisia pervoja ja pelottavia takertujia), eikä kenellekään ole tullut mieleen katkeroitua koko miessukupuolta vastaan tai alkaa halveksia kaikkia miehiä.

Moni on toki katkera ex-kumppanilleen ja osa ei halua hetkeen seurustella tai tapailla miehiä, mutta yhdelläkään tämä ei ole tiivistynyt miesvihaksi, joka koskisi kaikkia miehiä, vaan kaikki rakastavat ja kunnioittavat yhä esimerkiksi miespuolisia ystäviään ja tutustuvat mielellään uusiin ihmisiin, myös miehiin, platonisessa mielessä ilman ennakkoluuloja.

N28

Vierailija
9/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa, että mitää kovin järkyttävää olisi tapahtunu, kun mietitään koko elämän mittaisella perspektiivillä. Ehkä voisit kysyä exäsi kuulumisia, mutta älä avaa hänelle omaa sydäntäsi?  Sitten keksisit jotain harrastusta itsellesi, johon oikeasti tahdot ryhtyä?

Ketäänhän ei voi omistaa, joten taloudelliset satsauksesi eivät loppupeleissä merkkaa mitään. Satsasin juuri 20 € ihan tuntemattomaan ihmiseen, joka tuskaili Lidilin edessä tuttavalleen, että kun on nälkä ja KELA:n etuudet eivät tule. Mentiin yhdessä kauppaan ja sai vähän ruokaa. Tuskin näen häntä enää koskaan.

Vierailija
10/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika tutuilta nuo lukemat ja homman tuskaisuus.

Itse olin viime vuonna 10kk tinderissä ja sain sinä aikana vain 7 toteutuneet ensitreffit.

Pahimmillaan oli 145 päivää ilman treffejä vaikka yritin parhaani niitä saada, kriteerit ei olleet korkealla.

Pahimmillaan 50% sovituista treffeistä peruuntui.

Vierailija
11/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika tutuilta nuo lukemat ja homman tuskaisuus.

Itse olin viime vuonna 10kk tinderissä ja sain sinä aikana vain 7 toteutuneet ensitreffit.

Pahimmillaan oli 145 päivää ilman treffejä vaikka yritin parhaani niitä saada, kriteerit ei olleet korkealla.

Pahimmillaan 50% sovituista treffeistä peruuntui.

Ehkä sä vaan et ole mielenkiintoinen. Naisviha ei mielenkiintoa ainakaan lisää.

Vierailija
12/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenekään velvollisuus ei ole seurustella kanssasi, ap. Jos et löydä ketään, et löydä. Ei mies eikä nainen voi vaatia, että toisen mieliksi roikutaan suhteessa.

On aika epäreilua syyttää seurustelemattomuudestaan naisia. Emme tiedä, millainen olet, mutta osaatko katsoa itse itseäsi objektiivisesti? Mikä asia tai ominaisuus voisi olla se, joka tökkii vastaan?

Vierailija
13/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempani ovat naimisissa ja kun katsot 50-70 luvulla syntyneitä ei kypsään seurusteluun vaadita 25 vuoden ikää...

Terv, AP

Niin vai johtuisikohan siitä että aiemmin eroja on yhteiskunnassa paheksuttu ja nainen on paljon enemmän riippuvainen miehestään kuin ennen? Ei ole kovin kaukana se aika kun nainen tarvitsi aviomieheltään suostumuksen tehdäkseen töitä. Erotilastojen piikki johtuu osittain ihan siitä että yhteiskunnan asenne eroja kohtaan on vapautunut ja tällöin huonoon suhteeseen ei jää niin herkästi. Myös maailma on muuttunut, enää ei jäädä sitä kotitorppaa viljelemään jossa mies hoitaa peltotyöt ja nainen kasvattaa lapset. Enää ei mennä naimiseen sen talollisen kanssa joka on hyvästä suvusta ja vietetä loppuelämää yhdessä vaikka mikä olisi. Lähihistoriaankin verrattuna parisuhdekäsitykset ovat muuttuneet enkä pidä sitä ainoastaan huonona ilmiönä. Ei kenenkään tarvitse jäädä huonoon suhteeseen roikkumaan.

En minäkään lähtisi kanssasi kovin monille treffeille koska et pysty pohtimaan asioita monipuolisesti vaan sorrut yksinkertaistamiseen, yleistämiseen ja mustavalkoiseen ajatteluun. Kuten sanoin jo aiemmin – yksinkertaisen mielen defenssejä. Ei minulla ole velvollisuutta siihen, kuten ei yhdelläkään miehellä ole mitään velvollisuutta treffailla sitoutua parisuhteeseen minun kanssa. Maailma tai naiset ei ole sinulle mitään velkaa eikä yhden naisen tekoja voi alkaa perimään toiselta. Vaikka yksi kohtelisi huonosti ei kenenkään velvollisuus ole hyvittää sitä sinulle. Sinun pitää tehdä töitä itsesi kanssa.

- 5

Vierailija
14/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Minusta vaikutat mukavalta, normaalilta ja sympaattiselta mieheltä. Uskon, että. Löydät vielä ihanan tyttöystävän!

Vierailija
15/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol naiset taas ottavat haukkumiskortit käyttöön. Kun ei ole raiskattu niin mukamas mitään hätää ei ole.

Turha ap:ta on haukkua jos hän kertoo vain tarinan....

Vierailija
16/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä ap! Minusta vaikutat mukavalta, normaalilta ja sympaattiselta mieheltä. Uskon, että. Löydät vielä ihanan tyttöystävän!

Kiitos. Kovasti on haukuttu jo täällä, mutta eipä se tule yllätyksenä.

En kyllä väheksymyt ketään, mutta täällä se muiden puolesta kyllä aina osataan.

Vierailija
17/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv, AP

Niin vai johtuisikohan siitä että aiemmin eroja on yhteiskunnassa paheksuttu ja nainen on paljon enemmän riippuvainen miehestään kuin ennen? Ei ole kovin kaukana se aika kun nainen tarvitsi aviomieheltään suostumuksen tehdäkseen töitä. Erotilastojen piikki johtuu osittain ihan siitä että yhteiskunnan asenne eroja kohtaan on vapautunut ja tällöin huonoon suhteeseen ei jää niin herkästi. Myös maailma on muuttunut, enää ei jäädä sitä kotitorppaa viljelemään jossa mies hoitaa peltotyöt ja nainen kasvattaa lapset. Enää ei mennä naimiseen sen talollisen kanssa joka on hyvästä suvusta ja vietetä loppuelämää yhdessä vaikka mikä olisi. Lähihistoriaankin verrattuna parisuhdekäsitykset ovat muuttuneet enkä pidä sitä ainoastaan huonona ilmiönä. Ei kenenkään tarvitse jäädä huonoon suhteeseen roikkumaan.

En minäkään lähtisi kanssasi kovin monille treffeille koska et pysty pohtimaan asioita monipuolisesti vaan sorrut yksinkertaistamiseen, yleistämiseen ja mustavalkoiseen ajatteluun. Kuten sanoin jo aiemmin – yksinkertaisen mielen defenssejä. Ei minulla ole velvollisuutta siihen, kuten ei yhdelläkään miehellä ole mitään velvollisuutta treffailla sitoutua parisuhteeseen minun kanssa. Maailma tai naiset ei ole sinulle mitään velkaa eikä yhden naisen tekoja voi alkaa perimään toiselta. Vaikka yksi kohtelisi huonosti ei kenenkään velvollisuus ole hyvittää sitä sinulle. Sinun pitää tehdä töitä itsesi kanssa.

- 5

Korjaan ajatusvirheen: nainen on ollut aiemmin paljon enemmän riippuvainen miehestään kuin nykyään.

Vierailija
18/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa yhdet pakit, ja miettii, mikä hänessä on vikana.

Mies saa kymmenet pakit, ja miettii, mikä kaikissa naisissa on vikana.

Näin kärjistetysti :)

Vierailija
19/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota oppia feministeiltä. Don't get anry, get even.

Vierailija
20/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

BYOM kirjoitti:

Nainen saa yhdet pakit, ja miettii, mikä hänessä on vikana.

Mies saa kymmenet pakit, ja miettii, mikä kaikissa naisissa on vikana.

Näin kärjistetysti :)

Miksi naisilla on huono itsetunto?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme