Kuinka kauan jaksaisit odottaa aviopuolison seksihalujen kasvua tilanteessa jossa lapsia?
Jos tilanne olisi se että toinen haluaisi ehkä säkällä väkinäisesti kerran tai pari kertaa kuussa?
Kommentit (7)
Yli kymmenen vuotta meni aika vähillä... syy tietenkin oli koko ajan ollut kaikki muu kuin seksihalujen puute kuten lapset, työ, kiire, uni, unen puute, päänsärky. Nyt on alkanut tahti pikkuhiljaa paranemaan keskimäärin kerta viikossa. Ei enää ihan munat surkastu.
Ekan lapsen synnytyksen jälkeen meni 11kk.kokonaan ilman seksiä. Tällä hetkellä tilanne vakiintunut, että seksiä meillä on noin kerran 3viikon välein.
Vierailija kirjoitti:
No aika kauan näkojään. Syyskuun alussa viineksi ja sitä edeltävä vuosi (raskaus+synnytys) ehkä kymmenen kertaa. Useampi yli 2kk väli mukana.
Lapsi syö jonkun 6 krt yössä aina vaan ja heräilee pari kertaa extraa. Ei siinä minun kiukuttelut paljon auttaisi. Ekan kanssa alkoi vaimon halut palailemaan imetyksen loputtua.
Toivon, että lähiviikkojen unikoulun myötä vaimo saa hiukan levättyä ja siitä saisi asiat kehittymään hiukan kohti normaalia. 3-4kk imetystä jäljellä ja sen jälkeen toivon isompaa käännettä.
Jos ei ala parisuhdeasiat korjaantumaan ulkoisten asioiden helpottaessa, varaan ajan kunnalliselle seksuaaliterapeutille.
halut saa kasvamaan harrasmalla aina useammin. näin on upuksissakin sanottu, vaimokin tunnustanut. väliä ei pitäisi jäädä. onneksi meillä ei tommosia välejä ole koska nehän tappaa sen lopulta tai riski on suuri. muutama viikko meni enintään ilman.
Pari, kolme kuukautta ehkä. Vaikka ei haluta voi silti harrastaa, vähintään ottaa suihin. Jos sekään ei häntä kiinnosta niin tulkitsen asian niin ettei koko mies kiinnosta. Silloin on parempi vaihtaa naista. Olen minä hänetkin tyydyttänyt vaikka ei juuri silloin olisi kiinnostanut, vaikka olisi ollut parempaa tekemistä. En odota toiselta mitään, mitä en itse ole valmis tekemään.
No aika kauan näkojään. Syyskuun alussa viineksi ja sitä edeltävä vuosi (raskaus+synnytys) ehkä kymmenen kertaa. Useampi yli 2kk väli mukana.
Lapsi syö jonkun 6 krt yössä aina vaan ja heräilee pari kertaa extraa. Ei siinä minun kiukuttelut paljon auttaisi. Ekan kanssa alkoi vaimon halut palailemaan imetyksen loputtua.
Toivon, että lähiviikkojen unikoulun myötä vaimo saa hiukan levättyä ja siitä saisi asiat kehittymään hiukan kohti normaalia. 3-4kk imetystä jäljellä ja sen jälkeen toivon isompaa käännettä.
Jos ei ala parisuhdeasiat korjaantumaan ulkoisten asioiden helpottaessa, varaan ajan kunnalliselle seksuaaliterapeutille.