Tervehdittekö naapureita?
Itse en tervehdi ihan periaatteen vuoksi. He ovat minulle vain naapureita. En näe mitään syytä tervehtiä heitä. Tervehdittekö te?
Kommentit (53)
Tervehdin, vaikkei henkilö ole edes naapuri.
Vierailija kirjoitti:
Aina! Monet yrymmätkin vastaavat ystävälliseen tervehdykseen. Mukavaa, kun naapurustossa on ystävällinen meininki!
Oletko se sama, joka ei tervehdi kassoja? :)
En ole sama vaan hänen kaksoisveljensä
Tietenkin tervehdin.
Ymmärrän, että junttiperheissä kasvaneet tai vakavista mt-ongelmista kärsivät eivät osaa tervehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina, kuuluu hyviin tapoihin. Poikkeuksena ilkeät, juoruilevat ja valehtelevat naapurit, niistä pysyn kaukana.
Miksi ihmeessä tervehdit? Mikään laki ei velvoita siihen.
Teetkö sinä vain ja ainoastaan sen mitä laki velvoittaa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina, kuuluu hyviin tapoihin. Poikkeuksena ilkeät, juoruilevat ja valehtelevat naapurit, niistä pysyn kaukana.
Miksi ihmeessä tervehdit? Mikään laki ei velvoita siihen.
Teetkö sinä vain ja ainoastaan sen mitä laki velvoittaa???
Kyllä.
Kyllä, paitsi en yläkerran häirikköä. On muuten inhottavaa kun itse sanoo hei, ja toinen ei edes viitsi katsoa silmiin vastauksesta puhumattakaan.
Aivan ehdottomasti tervehdin. Kaikki eivat tervehdi takaisin ja tulee tunne, etta ovat vahan tylsia tyyppeja. Ei se tervehtiminen paljon vaadi, tai toisilta nakojaan vaatii..
Naapurin rouva ja herra ei tervehdi. Jos meinaavat tulla ovesta ulos samaan aikaan, niin palaavat takaisin.
Kerran tulivat samaan hissiin, mutta eivät vastanneet mitään kun kysyin niitä näitä.
Pihan toiselta puolelta jos sattuvat tulemaan yhtä aikaa kotiin kun minä, niin hidastavat mateluksi vauhdin ja odottavat, että olen mennyt sisään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, paitsi en yläkerran häirikköä. On muuten inhottavaa kun itse sanoo hei, ja toinen ei edes viitsi katsoa silmiin vastauksesta puhumattakaan.
Miksi toisten pitäisi tervehtiä sinua? Oletpas itsekäs ihminen!
En tervehdi. Tuijotan vaan lattiaa ja käyttäydyn niinkuin en huomaisi naapureita.
Totta kai tervehdin. Kai totta. Kai kai.
TottaKai.
Miksi tervehtisin? Keksi hyvä syy!!!