Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tervehdittekö naapureita?

Vierailija
02.03.2017 |

Itse en tervehdi ihan periaatteen vuoksi. He ovat minulle vain naapureita. En näe mitään syytä tervehtiä heitä. Tervehdittekö te?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina, kuuluu hyviin tapoihin. Poikkeuksena ilkeät, juoruilevat ja valehtelevat naapurit, niistä pysyn kaukana.

Miksi ihmeessä tervehdit? Mikään laki ei velvoita siihen.

Oletko se joka kysyi, "tervehditkö kassaa?"

Olen hänen veljensä

Vierailija
22/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään nämä lesbot ei uskalla edes tervehtiä naapuria, pelkäävät jos naapuri ei tervehdikään ja sitten olet turhaan tervehtinyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tervehdi ihan periaatteen vuoksi. He ovat minulle vain naapureita. En näe mitään syytä tervehtiä heitä. Tervehdittekö te?

Tervehdin. Kuuluu perussivistykseen. Vierailin saksassa tyttäreni luona ja olin ihmeissäni, kun täysin vieraat ihmiset tervehtivät kohteliaasti, kun kävelin lähistöllä alaikäisen lapseni kanssa. Kuulema se on kohtelias käytöstapa.

Vierailija
24/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa erehtynyt tervehtimään naapurin ämmää.Enää en vaivaudu kun se näyttää olevan sille pahin painajainen.

Vierailija
25/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa kaikkia muita paitsi yhtä, joka käyttäytyy aina aggressiivisesti minut nähdessään. Onneksi en ole häntä pitkään aikaan nähnyt, toivon mukaan muuttanut muihin maisemiin.

Vierailija
26/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervehdin. Kuuluu perussivistykseen. Vierailin saksassa tyttäreni luona ja olin ihmeissäni, kun täysin vieraat ihmiset tervehtivät kohteliaasti, kun kävelin lähistöllä alaikäisen lapseni kanssa. Kuulema se on kohtelias käytöstapa.

Nojoo, Suomessa ei kuulu kulttuuriin tervehtiä vieraita vaikka olisivatkin lähialueella. Naapureita esim. rapussa on tietysti hyvä tervehtiä mutta ei kyllä kaikkia 300m säteellä talosta. Se ei ole epäkohteliasta, se on kulttuurikohtaista. Suomessa se nk. oma tila on muutenkin paljon laajempi kuin monissa muissa maissa.

Vierailija
27/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Repesin aloitukselle

Ja ei kuulemma "laki velvoita",kyllä nauroin...

Vierailija
28/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tervehdin,sain vastaukseksi,hmm ja tuiman katseen,joten en enää.

Vierailija
29/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Muutin Etelä-Pohjanmaalle ja täällä ei kai vaan moikkailla? Monta kuukautta moikkasin ja sain vaan katseita nenän vartta pitkin. Lopetin siis heipat. Jotkut naapurit kyllä moikkaa toisilleen. Mulle ei silti voi heippaa sanoa. Olkoot sitten.

Vierailija
30/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu tupakoijien kanssa.

Vierailija
31/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervehdin kaikkia nättejä nuoria naisia. Se on hyvä tapa päästä hiljalleen tutustumaan heihin. Ensin moikkaillaan, siiten puhutaan säästä ja joku päivä edetään siihen pisteesen, että pyydetään kahville.

M36

Olet selvästi nössömies, todellinen alfa ei tuhlaa aikaa mihinkään "hiljalleen tutustumiseen" vaan vie varmalla otteella suoraan sänkyyn.

Jaatko kaikki miehet nössöihin ja alfoihin? Aika erikoista.

Vierailija
32/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Repesin aloitukselle

Ja ei kuulemma "laki velvoita",kyllä nauroin...

Miksi nauratte?! Se on minun periaatteeni etten tervehdi naapureita!

Vierailija
33/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojoo, Suomessa ei kuulu kulttuuriin tervehtiä vieraita vaikka olisivatkin lähialueella. Naapureita esim. rapussa on tietysti hyvä tervehtiä mutta ei kyllä kaikkia 300m säteellä talosta. Se ei ole epäkohteliasta, se on kulttuurikohtaista. Suomessa se nk. oma tila on muutenkin paljon laajempi kuin monissa muissa maissa.

Aivan. En haluakaan meille saksan mallia niin tuntemattomiakin puistossa kävijöitä pitäisi tervehtiä, tuli mainittua, kun oli outoa.

Meillä tervehdin saman talon asukkaita ja ilman muuta sellainen kuuluukin käytökseen. Maalla kyllä tervehditään jopa vieraampia - meilläkin.

Vierailija
34/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. En haluakaan meille saksan mallia niin tuntemattomiakin puistossa kävijöitä pitäisi tervehtiä, tuli mainittua, kun oli outoa.

Meillä tervehdin saman talon asukkaita ja ilman muuta sellainen kuuluukin käytökseen. Maalla kyllä tervehditään jopa vieraampia - meilläkin.

Miksi tervehdit? Se vie kallista aikaa

Vierailija
35/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

anusaagim1 kirjoitti:

nykyään nämä lesbot ei uskalla edes tervehtiä naapuria, pelkäävät jos naapuri ei tervehdikään ja sitten olet turhaan tervehtinyt

Tää "turhaan tervehtiminen" oli hauska, mutta en ymmärrä lesboviittausta.

Vierailija
36/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen periaate on, että ei tervehdi, koska ovat vain naapureita? Voi elämän kevät... Kyllä käytöstapoihin ja inhimilliseen elämään kuuluu mielestäni se, että voi tervehtiä naapuriaan. Eihän sen tarvitse tai ole tarkoituskaan johtaa mihinkään suurempaan, vaan on arkipäiväistä toisten huomioonottamista ja osa normaalia elämää.

Vierailija
37/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia naapureita tervehdin persläpiä en. Persläpiä on valitettavan paljon.

Vierailija
38/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin on tapana tervehtiä oman talon asukkaita, pienemmässä lähikaupungissa kaikkia, jotka tulee kerrostalon pihalla vastaan, mökkikylällä kaikkia vastaantulijoita, kun mennään lääkärin odotushuoneeseen, niin yleensä sanotaan päivää, ja toiset vastaa, saattaa jopa syntyä mukavia juttuhetkiä.

Joskus meidän talossa asui kai vuokralla vähän mörkin oloinen mies. Ei vastannut tervehdykseen, mutta minähän en jätä tapaani, ja kun jotakuinkin viidennen kerrran jälkeen mies aavistuksen nyökkäsi ja murahti jotain, jonka tulkitsin vastatervehdykseksi, niin tunsin saaneeni lottovoiton. Sitten hän (ehkä minua säikähtyneenä) muuttikin kohta pois, niin että en ihan kokonaista päivää häneltä ehtinyt koskaan saada.

Ja olen ihan vaaraton vanha akka, enkä mikään ahdistelija, ja mulla on oma mies.

Vierailija
39/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavia naapureita tervehdin persläpiä en. Persläpiä on valitettavan paljon.

Taidat itse olla se persläpi.

Vierailija
40/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina! Monet yrymmätkin vastaavat ystävälliseen tervehdykseen. Mukavaa, kun naapurustossa on ystävällinen meininki!

Oletko se sama, joka ei tervehdi kassoja? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän