Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tervehdittekö naapureita?

Vierailija
02.03.2017 |

Itse en tervehdi ihan periaatteen vuoksi. He ovat minulle vain naapureita. En näe mitään syytä tervehtiä heitä. Tervehdittekö te?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas ahdasmielinen ihminen. Tottakai tervehdin! Minä ainakin saan hyvän mielen, kun naapuri huomioi minut ja nostaa iloisesti kättä. :)

Vierailija
2/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tervehdin! Meillä on tosi ihania naapureita ja kutsutaan heitä usein kylään ja pidämme myös aina kesäisin muutamien naapureiden kesken puutarhajuhlat aina kunkin luona vuorollaan. Naapuriapu toimii puolin sun toisin ja vähän tuntemattomampiakin kadun asukkaita tervehditään. 

Vierailija
4/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kuuluu hyviin tapoihin. Poikkeuksena ilkeät, juoruilevat ja valehtelevat naapurit, niistä pysyn kaukana.

Vierailija
5/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Tervehdin myös lenkkipolkulla. Lapsia katsekontakissa myös kaupaSA

Vierailija
6/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisiaa kyllä, toisia en, riippuu naapurista. Osan kanssa jutellaan pihalla, osalta voi käydä lainaamassa sokeria mutta osaa en tosiaan edes tervehdi. Asutaan suht pienellä paikkakunnalla ok-talo alueella.

Vierailija
7/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina, kuuluu hyviin tapoihin. Poikkeuksena ilkeät, juoruilevat ja valehtelevat naapurit, niistä pysyn kaukana.

Miksi ihmeessä tervehdit? Mikään laki ei velvoita siihen.

Vierailija
8/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdin kaikkia nättejä nuoria naisia. Se on hyvä tapa päästä hiljalleen tutustumaan heihin. Ensin moikkaillaan, siiten puhutaan säästä ja joku päivä edetään siihen pisteesen, että pyydetään kahville.

M36

Vierailija
9/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin aloitukselle

Vierailija
10/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervehdin kaikkia nättejä nuoria naisia. Se on hyvä tapa päästä hiljalleen tutustumaan heihin. Ensin moikkaillaan, siiten puhutaan säästä ja joku päivä edetään siihen pisteesen, että pyydetään kahville.

M36

Kahvin jälkeen edestä ja takaa, jos ymmärrät mitä tarkoitan ;)

Vierailija
11/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen uskalsin tervehtiä yhtä naapuria ekaa kertaa, kun olin hieman humalassa. Se tuli rapussa vastaan, katsoi silmiin ja luulin kuulevani ynähdyksen, joka muistutti "hein" alkua. Päätin avata kohmeloiset äänihuuleni ja päästin ilmaan heiveröisen, senhetkistä ilmapiiriä tunnustelevan "Hein" ja sain myös vastauksena yhtä lailla vaimean, epävarman "hein".

Jää oli rikkoutunut. Menin ulos lähes hymyssä suin.

Vierailija
12/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M36

Olet selvästi nössömies, todellinen alfa ei tuhlaa aikaa mihinkään "hiljalleen tutustumiseen" vaan vie varmalla otteella suoraan sänkyyn.

Vierailija
13/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tervehdi, muutenkin ahdistaa tarpeeksi. Lisäksi aiemmin kun minulla vielä oli tapana tervehtiä ja olla muutenkin kohtelias, kiltti kun olen, yksi mummo ryhtyi niin tuttavalliseksi ja tuppautuvaksi että jouduin lopulta muuttamaan pois siitä talosta kun en saanut hetken rauhaa. Ei kannata olla ystävällinen ihmisille, siitä ei ole kuin harmia.

Vierailija
14/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut eivät osaa tehdä mitään ilman lain kirjainta. Surullista.

Tottakai tervehdin, alkeellisia käytöstapoja, juttelemaan en jää.

Vierailija
15/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tervehdin. Myös heitä, jotka ei samassa pihapiirissä tule vastaan vaan usein kadulla.

Vaan naapureita ja silti inhimillisiä ihmisiä. Toisinaan rupatellaan muutama hetki. Eikä ikiystävyyttä tarvii vannoa silloinkaan.

N32 Vantaa

Vierailija
16/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tervehdi ihan periaatteen vuoksi. He ovat minulle vain naapureita. En näe mitään syytä tervehtiä heitä. Tervehdittekö te?

Tervehdin kaikkia ihan periaatteen vuoksi. Hehän ovat sentään naapureitani! En näe mitään syytä olla tervehtimättä.

Vierailija
17/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä rapussa on 20 asuntoa. Tervehdin kolmea naapuria ja vaihdan sanasen silloin tällöin. Muita en tunne yhtään, en tiedä edes ulkonäöltä.

Vierailija
18/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa, tervehdin, jos saman kerroksen henkilöön törmään hissillä tai rapussa. Muualla en heitä välttämättä tunnista enkä koe tarvettakaan. Asuntoja 12 ja en tiedä, ketä muissa asunnoissa edes asuu.

Vierailija
19/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin hyvin pian tänne muutettuani että se ei kuulu tämän talon tapoihin :D

Vierailija
20/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko se joka kysyi, "tervehditkö kassaa?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän