Kun ei pääse edes lähihoitajakoulutukseen
Kommentit (12)
On onnellisessa asemassa. Säästyy paakatyöltä, paskapalkalla.
No riippuu siitä minkä takia et päässyt? Liian huonot paperit vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
En kuulemma sovellu alalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuulemma sovellu alalle.
Osaatko sanoa minkä vuoksi et sovellu?
Edes?? Aika kova kilpailu oli opiskelupaikasta viime keväänä kun oma tytär sinne pyrki (ja pääsi).
Edes? Älä nyt heti rupea noin vaikeaan paikkaan hakemaan!? Lähihoitajakoulutuksiin ei tosiaan pääse kuka vaan. Sinne on kovat pääsykokeet ja psykologiset testit!!
No en minäkään aikanaan päässyt sairaanhoitajaksi opiskelemaan ihan ok lukion papereilla ja pienelle paikkakunnalle, koska tie tyssäsi soveltuvuuskokeeseen. En ole mikään psykopaatti, mutta näin aikuisena ajatellen en varmaan todellakaan olisi ollut soveltuva alalle. Olisiko se sitten joku etu, että puolustuskyvyttömien lasten tai vanhusten parissa työskentelisivät kaikki, jotka eivät ole muuallekaan päässeet?
No ei mee hyvin, jos ei edes lähäriksi pääse :D
Miksi et hanki ensin työkokemusta alalta? Itse olen ollut 6 viikon sijaisuutta tekemässä asumisyksikössä sekä nyt hain 7 kk pätkää. Opiskelen samalla avoimessa yliopistossa sosiaalityötä ja sosiaalipsykologiaa, koska en halua lähihoitajaksi vaan ylemmäs, mutta sosiaalialalta saa läheistä työkokemusta..
Suosittelen!
Ja mun mielestä ei ole huonot palkat, tein 6 viikon sijaisuuden ja sain 3200 e bruttona..
Olen tehnyt töitä myös 6 euron ja 9 euron tuntipalkalla aikanaan ammattikoulussa :D
Vierailija kirjoitti:
On onnellisessa asemassa. Säästyy paakatyöltä, paskapalkalla.
Ikävä asenne sinulla ja yleensäkin käsitys hoitotyöstä ja varsinkin sen arvostamisessa.
Tota noin, milloinhan mahdoit hakea? Käsittääkseni soveltuvuuskokeita ei tällähetkellä järjestetä... ei ainakaan nuorten koulutukseen.
Bussikuski