Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä kukaan mies koskaan ihastunut varattuun naiseen tai kiinnostunut varatusta?

Vierailija
02.03.2017 |

Onko miehiä paikalla?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen ihastunut varattuun naispuoliseen työkaveriin. Ei mitään järkeä, koska olen itsekin varattu mutta no.. järki ja tunteet jne.

Vierailija
22/29 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes katso varattuja naisia. Tai ehkä joskus mutta heti kun näen sormuksen niin käännän katseeni pois. En tunne ketään, en ole ikinä edes kuullut että kukaan mies olisi ihastunut varattuun naiseen. Tai Amerikassa joskus kauan sitten eräs mies mutta ei Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
24/29 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä olen ja pakko oli tehdä tikusta asiaa että tutustuin enemmän..En tietenkään mitään tee enkä kerro..Toivon vaan naiselle kaikkea hyvää ja auttelen...Jännä kihelmöinti kyllä ollut kun olen hänen seurassaan..Pitäisi kaataa jäitä saavillinen munille haha

Vierailija
25/29 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihastunut varattuun naiseen. Hänellä oli vuosia kestänyt parisuhde. Kuukauden päästä tapaamisestamme hän sitten jättikin eksänsä ja nyt olemme olleet kolme vuotta onnellisesti yhdessä.

Eksänsä ei vieläkään tiedä meidän tavanneen jo heidän aikana.

Vierailija
26/29 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä. Varattuun työkaveriini. Rakastuinkin. Mutta kun on sitoumuksia toisaalla.

Vierailija
27/29 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse parhaillaan ihastunut varattuun työkaverimieheen. En aio tehdä aloitetta, mutta tuskin pystyisin pidätellä itseäni jos hän tekisi jotain. Kuten yllä joku sanoi, kaveruus on aivan mahdotonta, kun tunteet eivät ole lainkaan kaverilliset. N28

Vierailija
28/29 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut varattuun työkaveriin. Omaa parisuhdettaan mies on minulle tuskin edes maininnut, ja on ollut muutenkin todella ystävällinen ja kiinnostunut kuulumisistani. Tiedä sitten onko ero menossa, vai mikä on tilanne. Mutta aina kun näen hänet, menee vaan pasmat aivan sekaisin; on vaikea ajatella selkeästi. Myös jos saan häneltä edes viestin, alan vain hymyillä ja unohdan täysin mitä olinkaan tekemässä. Hän on huomannut sekoiluni varmasti, mutta silti jatkaa samalla linjalla; antaa huomiota ja juttelee mukavia. Mitäköhän tässä sitten tekisi...

Vierailija
29/29 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tällainen tilanne. Olen todella ihastunut, lähes rakastunut. En ole kertonut naiselle enkä aio kertoa, olen ollut jo kaksi vuotta todella ihastunut, joskus helpottaa ja sitten järjetön ihastus taas palaa. Onko tämä merkki jostakin? Nainen tuijottaa minua usein, emme ole juuri puhuneet. Miten voi olla niin ihastunut tuntemattomaan??

Mitä jos tämä nainenkin on sinuun samalla tavalla ihastunut, lähes rakastunut? t. samankaltaisessa elämäntilanteessa elävä nainen