Voi kumpa saisin sitä reikää :(
Olisi elämäkin mielekkäämpää.
Kommentit (18)
Mä voin ostaa sulle reikäleivän, vaikka yseammankun, niin loppuu tää valitus!
Montako vttumaista Axl-aloitusta olet tänään väsännyt? Olen niin iloinen ettet tule koskaan saamaan naista.
Taas tätä. Joka toisessa viestissä valitetaan naisenpuutetta ja joka toisessa h*oritellaan naisia. Toivottavasti joudut olemaan koko elämäsi yksin.
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä. Joka toisessa viestissä valitetaan naisenpuutetta ja joka toisessa h*oritellaan naisia. Toivottavasti joudut olemaan koko elämäsi yksin.
Joutuu se, siitä ei ole jäänyt epäilystäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin ostaa sulle reikäleivän, vaikka yseammankun, niin loppuu tää valitus!
Mikset vain antaisi sitä reikää ja jättäisi leivät ostamatta?
Katsos kun minä en anna koskaan pelkkää reikää, enkä minä ole pelkkä reikä kenellekkään. Kun minä menen sänkyyn, minä rakastelen. Ja sieltä sängystä nousee 2 onnellista ja saanutta ihmistä. Sun tavoitteesi on vain saada sitä reikää - ei naista, eikä myöskään tyydyttää sitä naista. Kannattaa miettiä tätä asiaa - jos siihen mitenkään kykenet. Ainut mitä multa saat on reikäleipä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat aina minua kohtaan juuri näin vihamielisiä. Ei ole helppoa rumalla miehellä.
Mäkin olen kaivannut reikäleipää jo pidemmän aikaa. Aina kun menen leipähyllylle niin siinä on lappu "tavarantoimittajalla on vaikeuksia". Eli tasan ei mene onnen lahjat. Ehkä vielä jonain päivänä reikää on taas tarjolla ja tavarantoimittajallakin elämä hymyilee kun tavaraa on hyllyssä.
Aivovaurio estää tekemästä eroa naisen ja reiän välillä. Ei sitä voi auttaa eikä myöskään tule koskaan naisen kanssa pääsemään metriä lähemmäs. Shit happens. Tässä tapauksessa paska tapahtui tälle foorumille.
Vierailija kirjoitti:
Montako vttumaista Axl-aloitusta olet tänään väsännyt? Olen niin iloinen ettet tule koskaan saamaan naista.
En ole reikä. Me ihanan mieheni kanssa rakastelemme, harrastamme yhdessä seksiä. En koskaan olisi kellekään pelkkä reikä.
Niin kauan kuin et käsitä naisen olevan ihminen ja paljon, paljon muutakin kuin "reikä" ( yök!) et tule seksiä saamaankaan.
Suosittelen lämpimästi tekipillua. Se on se reikä.
Yksinäiselle miehelle tämä elämä on kyllä lohdutonta :(