Onko täällä kukaan mies koskaan ihastunut varattuun naiseen tai kiinnostunut varatusta?
Kommentit (29)
No eiköhän tuo ole aika normaalia.
t: nainen
Ei, sellaista ei ole koskaan historian aikana missään tapahtunut.
-mies
Olen. Lopputulos avioliitto, kolme lasta ja kaksi koiraa. Naisen ex oli pettäjä joten hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Ei, sellaista ei ole koskaan historian aikana missään tapahtunut.
-mies
Aivan.Tällainen ei ole mitenkään mahdollista.Varatuilla on kyltti kaulassa.
Miten se varattu-status mitenkään vaikuttaisi ihastumiseen?
Olen ollut ihastunut ja kiinnostunut, tottakai, mutta mitenkään en ole asiaa kohteelle tai muille ilmaissut. Itsekontrolli on säilytettävä, tapahtui mitä tapahtui.
Tapahtuuhan noita ihastumisia. Varatut naiset ihastuu ja varatut miehet ja sinkut naiset ja sinkut miehet. oliks muuta?
Joo,olen ihastunut ja vituttaa koko homma.
Minulla on tällainen tilanne. Olen todella ihastunut, lähes rakastunut. En ole kertonut naiselle enkä aio kertoa, olen ollut jo kaksi vuotta todella ihastunut, joskus helpottaa ja sitten järjetön ihastus taas palaa. Onko tämä merkki jostakin? Nainen tuijottaa minua usein, emme ole juuri puhuneet. Miten voi olla niin ihastunut tuntemattomaan??
Täällä nainen,varattu ja niin ihastunut erääseen mieheen. Ihastus pyörii mielessä useaan kertaan päivän aikana.
Tätä kestänyt jo kolme vuotta.
Juu, työkaveriin. Yhtä piinaa. N48(!)
Olen varattu nainen, seurustellut jo viisi vuotta. Olen vuoden ajan ollut kiinnostunut/ihastunut erääseen mieheen, näen häntä onneksi kerran pari viikossa. Rakastan kuitenkin miesystävääni ja suhteemme on hyvä, joten en lähde pilaamaan tätä juttua.
Olen ihastunut työkaveriin. Ollaan molemmat osa-aikatöissä joten ei nähdä kovin usein.
M26
Kun seurustelin 5 vuotta en ihastunut kehenkään muuhun. Johtuu siitä että olen mies isolla ämmällä eikä minua kiinosta kun yksi
Enkä flirttaile tai anna huomiota kuin yhdelle naiselle kerralla.
Ikävä kyllä emäntä antoi muille miehille ja lähti matkoihin.
Terv, kunnon mies 27v
Ps. Olette luusereita te pettäjät ja ihastujat
Haluisin edes yrittää olla työkaveria ihastuksen kanssa mutta ihan helevetin vaikeaa olla kaveri ihastuksen kanssa. Mahdotonta. ei pysty. Jotenkin ei vaan ole yhtään ''kaverifiilis'' kyseisen ihmisen kanssa.
Mulle nykyinen mies paljasti tunteensa kun seurustelin vielä eksän kanssa. Olen niin iloinen kun hän kertoi, olin itsekin ihastunut häneen mutten koskaan olisi sitä kertonut, sillä en uskonut hänellä olevan tunteita minua kohtaan. Olimme ensin duunissa melkeen kaksi vuotta vilkuilleet toisiamme, kunnes hän kertoi lopulta ja aloimmekin lähes heti tapailemaan ja pian seurustelemaan, nykyään meillä on lapsikin ja asutaan siis tietysti yhdessä. Ihan hyvä näin koska eksän kanssa oli aika huono suhde. Omassa tilanteessani siis hyvä että kertoi.
Vierailija kirjoitti:
Haluisin edes yrittää olla työkaveria ihastuksen kanssa mutta ihan helevetin vaikeaa olla kaveri ihastuksen kanssa. Mahdotonta. ei pysty. Jotenkin ei vaan ole yhtään ''kaverifiilis'' kyseisen ihmisen kanssa.
No nii-in. Koita siinä nyt leikkiä jotain kaveria kun mielessä on ihan muut jutut kyseisen henkilön kanssa.
Olen, ja kyseinen nainen oli myös paras kaverini, sekä seurusteli toisen kaverini kanssa. katkaisin välit molempiin melkein kymmeneksi vuodeksi, kun alkoi ahdistamaan tarpeeksi.
Joo. Paska tilanne. :D