Nyt kaikki käräyttämään pettäjiä! Tehdään keväästä ikimuistoinen!
Auta kanssasisaria uskottoman miehensä kanssa ja skriivaa iimeili, sendi tekstari tai mene vaikka oven taakse "Arvaa kuka mä oon" -meiningillä.
Tähän ketjuun voidaan koota ehdotuksia viesteiksi ja menestystarinoita ahtaalle ajetuista pettureista.
Itse voin aloittaa jakamalla vinkkejä:
- käytä anonyymiä sähköpostiosoitetta tai prepaidia, jollet halua naista perääsi
- laita mahdollisimman paljon faktaa viestiin kuten tarkkoja päivämääriä ja kellonaikoja jolloin mies on pettänyt
- jos olet käynyt niiden yhteisessä kodissa tai peräti naisen kodissa niin kotiakin voi kuvailla
Kaikilla on oikeus tasa-arvoiseen suhteeseen eli olla alistumatta pettäjän kynnysmatoksi. Mitä sinä voit tehdä asian hyväksi?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Auta kanssasisaria uskottoman miehensä kanssa ja skriivaa iimeili, sendi tekstari tai mene vaikka oven taakse "Arvaa kuka mä oon" -meiningillä.
Tähän ketjuun voidaan koota ehdotuksia viesteiksi ja menestystarinoita ahtaalle ajetuista pettureista.
Itse voin aloittaa jakamalla vinkkejä:
- käytä anonyymiä sähköpostiosoitetta tai prepaidia, jollet halua naista perääsi
- laita mahdollisimman paljon faktaa viestiin kuten tarkkoja päivämääriä ja kellonaikoja jolloin mies on pettänyt
- jos olet käynyt niiden yhteisessä kodissa tai peräti naisen kodissa niin kotiakin voi kuvaillaKaikilla on oikeus tasa-arvoiseen suhteeseen eli olla alistumatta pettäjän kynnysmatoksi. Mitä sinä voit tehdä asian hyväksi?
Miksi jonkun pitäisi uskoa minua jos en halua/haluaisi tehdä paljastusta muutakuin nimettömänä? Miten kodin kuvaileminen todistaa pettämisen?
Eli korjataan:
- jos vain voit, ota yhteyttä omalla nimelläsi äläkä anonyyminä
Itse osallistun myös, muita?! Kaikki vaan mukaan!
Mirjami epoosta imee pomonsa kullia töissä.
Kodin kuvailu auttaa anonyymin uskottavuutta, koska se kertoo, että yhteydenottaja on todellakin sen verran lähipiirissä että on käynyt toisen kotona. Tuskin kukaan lähipiirissä oleva huvikseen lähtee anonyyminä satuilemaan pettämisestä.
Miksi oletat että se on mies joka pettää 😂😂 vaikuttaa siltä että sinua on petetty ja olet nyt sitten kehitellyt siitä itsellesi pakkomielteen ja olet vaipunut psykoosiin.
Kevät on erojen aikaa, joten rohkeasti auttamaan mahdollisesti eroa miettivää mutta epävarmaa naista ahdingossa paljastamalla että ero kannattaa!
- ap
Onko sulla tylsää? Ulkona on kaunis ilma.
Ja että mitähän vittua taas!? Mikä ihmeen hinku teillä on puuttua toisten parisuhteisiin? Asia on vaan niin, että pitkissä suhteissa sattuu ja tapahtuu. Mitä se muille kuuluu? Minä en ainakaan halua tietää, vaikka en todellakaan ole sinisilmäinen tai naivi. Miehelle tietysti antaisin anteeksi, mutta tämän "käräyttäjän" saattaisin kyllä isoihin ongelmiin, tavalla tai toisella. Pitäisikö teidän oikeasti vähän ajatellakin välillä? Vaikka kuinka vituttais, että se kotona oleva oma nainen on teitä tärkeämpi, aina se primääri.
Pilaisin hyvän panosuhteen ilmiantamalla itseni vaimolle? Hullukonääoot?
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletat että se on mies joka pettää 😂😂 vaikuttaa siltä että sinua on petetty ja olet nyt sitten kehitellyt siitä itsellesi pakkomielteen ja olet vaipunut psykoosiin.
Miksi sinä taas heität kapuloita rattaisiin? Suojeletko pettäjiä, koska olet itse sellainen?
Valtaosa tällä palstalla on naisia ja valtaosa suhteessa olevista naisista on suhteessa miehen kanssa. En usko, että tällä palstalla tiedetään kovin montaa pettävää naista, mutta toki heitäkin voi paljastaa.
Kuulee, että joillakin omaatuntoa jo aavistuksen polttelee :)
Vierailija kirjoitti:
Ja että mitähän vittua taas!? Mikä ihmeen hinku teillä on puuttua toisten parisuhteisiin? Asia on vaan niin, että pitkissä suhteissa sattuu ja tapahtuu. Mitä se muille kuuluu? Minä en ainakaan halua tietää, vaikka en todellakaan ole sinisilmäinen tai naivi. Miehelle tietysti antaisin anteeksi, mutta tämän "käräyttäjän" saattaisin kyllä isoihin ongelmiin, tavalla tai toisella. Pitäisikö teidän oikeasti vähän ajatellakin välillä? Vaikka kuinka vituttais, että se kotona oleva oma nainen on teitä tärkeämpi, aina se primääri.
Säälittävä olet, vähän itsekunnioitusta nyt.
Vierailija kirjoitti:
Mirjami epoosta imee pomonsa kullia töissä.
Kyl määki epoos..
Pertti Vantaalta pettää vaimoaan sen naisen kanssa, jolla on keltainen sohva takkahuoneessa ja koirat ovat kusseet matot saman väriseksi. Keittiössä hänellä on suht uusi antiikkipöytä ja sen ympärillä viisi tuolia. Tapetit ovat repeilleet ja parketissa naarmuja. Vessa on violetti ja siellä mintunvihree matto.
Klo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä olet, vähän itsekunnioitusta nyt.
Mulla kuule taitaa itsetunto olla ihan pikkuisen parempi kuin sulla😃 Tule toki sinäkin sieltä pensaasta pois. Maailma on aika avara, kun osaa katsella oikein😊
voi AP anna anteeksi että sinua petettiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä taas heität kapuloita rattaisiin? Suojeletko pettäjiä, koska olet itse sellainen?
Valtaosa tällä palstalla on naisia ja valtaosa suhteessa olevista naisista on suhteessa miehen kanssa. En usko, että tällä palstalla tiedetään kovin montaa pettävää naista, mutta toki heitäkin voi paljastaa.
En suojele pettäjiä mutta olen varma että iso osa tällä palstalla hilluvista naikkosista on varmasti pettänyt jossain vaiheessa elämäänsä ja itse tunnen enemmän naisia jotka ovat pettäneet kuin miehiä, kun kaverithan yleensä puhuvat toisilleen 😀 ja kyllä agressiivinen käytöksesi viittaa tosiaan siihen että taisi mennä syvälle tunteisiin 😂😂😂😂
Kaikilla on myös oikeus yksityisyyteen, mukaanlukien pettäjät.