Nyt kaikki käräyttämään pettäjiä! Tehdään keväästä ikimuistoinen!
Auta kanssasisaria uskottoman miehensä kanssa ja skriivaa iimeili, sendi tekstari tai mene vaikka oven taakse "Arvaa kuka mä oon" -meiningillä.
Tähän ketjuun voidaan koota ehdotuksia viesteiksi ja menestystarinoita ahtaalle ajetuista pettureista.
Itse voin aloittaa jakamalla vinkkejä:
- käytä anonyymiä sähköpostiosoitetta tai prepaidia, jollet halua naista perääsi
- laita mahdollisimman paljon faktaa viestiin kuten tarkkoja päivämääriä ja kellonaikoja jolloin mies on pettänyt
- jos olet käynyt niiden yhteisessä kodissa tai peräti naisen kodissa niin kotiakin voi kuvailla
Kaikilla on oikeus tasa-arvoiseen suhteeseen eli olla alistumatta pettäjän kynnysmatoksi. Mitä sinä voit tehdä asian hyväksi?
Kommentit (47)
Toisesta käynnistä olevasta ketjusta voidaan päätellä, että jos jätät pettäjän asuntoon jotain (kuten tyynyn alle sänkyyn kultakaulakorun) niin ei petetty nainen välttämättä siitäkään tajua mitään, jos mies osaa antaa sille jonkin sekavan selityksen.
- jos jätät asuntoon jotain, jätä jotain selkeästi käytetyn näköistä äläkä sellaista, jonka voi luulla olla vasta ostettu naiselle
Minä haluan tietää jos minua petetään eli todellakin toivon että mahdollinen toinen nainen ottaisi rehdisti suoraan yhteyttä ja kertoisi aukottomasti petturimiehestä.
Ja joo, suhtaudun tähän kiihkeästi koska tilanne on aika uusi ja haluaisin että pettämiseen puututtaisiin aiempaa enemmän. Halukkaat voivat nyt nauraa makeasti, jos siltä tuntuu, mutta muuten keskitytään mieluummin ketjun aiheeseen kuin siihen miten hauskaa onkaan jos aloittajaa on petetty.
- ap
Häh?!? Vautsi. Ihkuu et jollekin pettäminen on noin arkipäiväistä.
Nro 23 laita Martalle suoraan viestiä, tavoittaa paremmin kuin vauva-palstan kautta!
Oletpas ap lapsellinen, kaikki on kiinni omasta asenteestasi pettäjää vastaan. Oma huono olo on itse aiheutettu omalla asenteella. Olen varma että ex-tyttöystäväni petti minua, mutta minua ei haittaa moinen asia. Hän seurustelee nyt toisen miehen kanssa joka on hänen riesanaan nyt. Ja ei, en ole pettäjä vaikka pistän kapuloita rattaisiin. Ei ihmisen tarvitse olla eläin ollakseen eläinaktivistikaan.
Mä en ole koskaan tajunnut miksi pettäminen on niin kuolemanvakava asia suhteelle. Toki se on epäkunnioittavaa, mutta mun mielestä on kauheampiakin asioita joita voi suhteessa tehdä toiselle. Fiksu ja määrätietoinen ihminen ei murru yhden yhdynnän takia.
Miehet pettävät naisia useammin. Naiset ovat useammin petettyjä.
Tälläkin palstalla on paljon naisia, jotka tietävät pettäviä miehiä. Hiljaa olemalla me naiset annetaan hiljainen hyväksyntä sille, että naisia petetään.
Petetyksi tuleminen on alistamista. Naisia siis alistetaan. Minusta on surullista, että me naiset alistetaan toisia naisia koska hyväksytään hiljaisesti se, että "miehet nyt vain ovat uskottomia".
Btw. Pettävien miesten poikalapsethan saavat kotoa sitten sen mallin, että normaaliin parisuhteeseen kuuluukin vieraissa juokseminen. Tuloksena on, että meidän omat tyttölapset sitten tulevaisuudessa saavat pettävän miehen.
Haluatko sinä katsoa, kuinka tyttäresi päätyy suhteeseen, jossa häntä petetään?
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin palstalla on paljon naisia, jotka tietävät pettäviä miehiä. Hiljaa olemalla me naiset annetaan hiljainen hyväksyntä sille, että naisia petetään.
Petetyksi tuleminen on alistamista. Naisia siis alistetaan. Minusta on surullista, että me naiset alistetaan toisia naisia koska hyväksytään hiljaisesti se, että "miehet nyt vain ovat uskottomia".
Itseasiassa tilastot näyttävät että naiset pettävät keskimäärin miehiä enemmän suhteissa. http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2009091110232074_lz.shtml
Tuossakin tutkimuksessa on sitten se, että uskottomat miehet eivät välttämättä edes vastaa koko tutkimukseen ja ne jotka vastaavat, saattavat vastata ns. korrektisti eli miettimällä mikä on sosiaalisesti vielä suotavaa (paljon pettävä kertoo pettäneensä vain kerran jne.). Naiset taas laskevat miehiä useammin pettämiseksi vaikkapa suutelun kun miehet taas laskevat pettämiseksi pikemminkin yhdynnän.
Jos pettämisellä tarkoitetaan sitä, kun miehen sukuelin uppoaa naiseen, niin antaa olla. On paljon pahempiakin tapoja pettää. Olen liian vanha kauhistuakseni penetraatiosta.
Vierailija kirjoitti:
No byhyy, uhriutuminen auttaa aina. Oletko koskaan tullut ajatelleksi sitä että syy saattaa myös olla sinussa jos mies pettää?
http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/tutkimus-selittaa-miksi-m…
Ja tässä on toinen tutkimus, jonka mukaan miehet pettävät enemmän kuin naiset. Eiköhän jokaisella ole se oma ajatus siitä, kummat pettävät enemmän ilman näitä höpöhöpösivustojen tutkimuksiakin.
Petetty saattaa saada aika ikäviä pysyviä seurauksia toisen syrjähypyistä. Tiedän naisen, jolle tuli toistuvia virtsatietulehduksia ja kohdunkaulansyövän esiaste. Toiselle tuli herpes. Jollekin voi tulla kondylooma. Pahimmassa tapauksessa tulee hiv jne. Eikä varatut hoksaa edes käydä sukupuolitautitesteissä hivin varalta, koska ei tajua että siihen on riskiä.
Get the point? Petetty ei tiedä riskeistä eikä saa itse valita ottaako riskin vaikka siitä herpeksestä pilluunsa.
Jos alkaisin paljastamaan kaikkia pettäjiä täällä meidän kaupungissa, niin en kyllä ehtis käydä edes töissä😄 Antakaa ihmisten elää parhaimmalla katsomallaan tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos alkaisin paljastamaan kaikkia pettäjiä täällä meidän kaupungissa, niin en kyllä ehtis käydä edes töissä😄 Antakaa ihmisten elää parhaimmalla katsomallaan tavalla.
Kuinka paljon niistä on miehiä? Jos vain puolet, ei siinä mitään. Jos lähes kaikki niin... Tuet hiljaa olemalla miesten kusipäisyyttä.
Täällä yksi mukaan ilmoittautuva :) Oonkin jo pari kuukautta katsellut sivusta tota pettämisrulettia.
Sairasta. Mutta kevät tunnetusti laukaisee mielenterveyshäiriöitä.
Kukas hän on? Saatan tuntea tapauksen. Mitä työtä tekee?