Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen älykkyydellä ei ole väliä parisuhteessa,

Vierailija
02.03.2017 |

koska eivät miehet oikeasti halua lässyttää naistensa kanssa. Sitä varten on miespuoleiset kaverit. Vaimoa ja tyttiksiä pannaan ja niiden kanssa leikitään kotia se pakollinen osuus.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mieheni jaksaisi minua katsella jos ei oltais älyllisesti yhdenvertaiset. :D Enkä minä häntä. Ihan tyhmä provo, nyyh.

Vierailija
22/34 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen tulee olla tyhmä, kaunis ja alistuva.

No ei ole kumma ettei miehet löydä naisia kun nainen on aina älykkäämpi kuin mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katkeria kilttinaisia olisi ihan omille keskustelupalstoilleen järjestyneeksi ryhmäksi asti, tämä voisi olla asia josta itkeä samalla logiikalla kuin kilttimiehet. Miehen älykkyys tuntuu oikeasti olevan naisille tärkeämpää kuin toisin päin, ja miesten väärät valinnat vaikeuttavat älykkäiden naisten mahdollisuuksia löytää älykäs kumppani.

Vierailija
24/34 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus luulin, ettei naisen älyllä ole mitään merkitystä, mutta tyhmän naisen kanssa asuessa tulee vähän väliä huomanneeksi virheensä. Ensin huomaa pienet asiat, kuten sen, ettei tyhmä osaa täyttää tiskikonetta niin, että astiat puhdistuisivat tai ettei jokin vispilä olisi aina pesuvartta jumittamassa. Ruoanlaitossa tuhlaantuu neljännes enemmän sähköä, kun ei ymmärrä, että hellassa on muitakin tehoasentoja kuin "täysillä" tai mitä jälkilämpö on. Sitten on isompia asioita, kuten lasten ja lemmikkien kasvatus, jotka on hankalaa, koska syy-seuraus-yhteyksiä ei näe. Ei ymmärrä vähänkään haastavampia konsepteja, kuten unirytmi.

Varmaan vittumaisinta on se, että vähän väliä joutuu kuuntelemaan huutoa jostain aivan typerästä asiasta, koska tyhmä ei tajua oman kantansa järjettömyyttä tai toisen osapuolen näkökantaa. Tai ehkä se, että tyhmä kuvittelee kaikkien muiden olevan yhtä kusipäitä kuin itse on ja siten luulee muiden olevan aina pahoissa aikeissa. "Ostit sitten kukkia, ketäs käynyt panemassa, häh?"

Vierailija
25/34 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kun pääsis kuuntelemaan sivusta AP:n ja kavereiden henkevää keskustelua pillusta ja urheilusta. Ehkä siinä  jopa tällainen tyhmä nainen viisastuisi samalla, oppisi vaikka mitä tarkoittaa sana "paitsioansa".

Vierailija
26/34 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI sillä ole sen suurempaa väliä kuin miehenkään älykkyydellä parisuhteessa. Kumpikin voi olla ihan täystolloja, ei se mitään haittaa. 

Vierailija
27/34 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kun pääsis kuuntelemaan sivusta AP:n ja kavereiden henkevää keskustelua pillusta ja urheilusta. Ehkä siinä  jopa tällainen tyhmä nainen viisastuisi samalla, oppisi vaikka mitä tarkoittaa sana "paitsioansa".

Henkevämpää sekin kuin naisten verhoista ja meikeistä lässyttäminen.

Vierailija
28/34 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jonkun amiksen näkemys asiasta. Itse kaipaan kyllä henkistä puolta parisuhteessa.

Vierailija
29/34 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään pelkoa että aloittaja edes joutuisi leikkimään kotia älykkään naisen kanssa.

Vierailija
30/34 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska eivät miehet oikeasti halua lässyttää naistensa kanssa. Sitä varten on miespuoleiset kaverit. Vaimoa ja tyttiksiä pannaan ja niiden kanssa leikitään kotia se pakollinen osuus.

Ihan selkeästi  ap  ei ollut ihan ekana jonottamassa kun älyä jaettiin. Ajattelee jalkojen välissä olevilla pikkuaivoillaan ja jätkäporukassakin se juttu on jotain pissakakkahuumoria kun ei äly  muuhun riitä.

Vierailija
31/34 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehet haluavat älykkään naisen, mutta älykkyys ei ole mikään ehdoton vaatimus ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että älykkäitä naisia on hyvin harvassa. Tärkeämpää on siis naisen ulkonäkö, se että naisen kanssa on hauskaa ja se, että nainen on empaattinen ja ystävällinen. 

Vierailija
32/34 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen "soluttautunut" n. 15 henkiseen mieskaverilaumaan. Viisi heistä on sellaisia, että heidän seurassaan ei omaa ääntä saa kuuluviin tai pikemminkin tuntuu etteivät he koskaan kuuntele minua niinkuin muita miehiä. Näillä sovinistisepoilla on tyttöystävinään sellaiset kauniit strereptyyppiset naisnaiset, jotka lukevat cosmopolitaneja ja puhuvat lapsista ym. boreista aiheista. Muilla miehillä joko sinkuilla tai varatuilla (yhden kanssa olen naimisissa) riittää aina korvaa jutuilleni ja ovat muutenkin tuon "pakan viisaimmasta päästä". Heidän naismakunsa onkin sitten aivan erilainen; lääkärejä ja muita korkeakoulutettuja. Naisten luonne/ulkonäkö voi olla rönsyilevä ja persoonallinen. Sanomattakin voi kertoa, että nämä rajoittuneet viisi henkeä tyttöystävineen ovat jääneet aikalailla porukan ulkopuolelle.

Vierailija
33/34 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tyhmä nainen, turha sitä on salailla. Äo oli epävirallisen testin mukaan 105, matemaattiset asiat ovat erityisen vaikeita, kirjoitan tönkköä tekstiä, saisin samasta ristikosta jota mies täyttää, täytettyä 40% vähemmän, mietin jatkuvasti mitä muut minusta ajattelevat ja en osaa helposti asettua toisten asemaan (mielessäni usein tunnen ärsytystä jonkun "oudoista" tavoista toimia.

Haasteet eivät myöskään kiinnosta, pidän tutusta ja turvallisesta elämästä.

Mieheni älykkyys ja viisaus varmasti kasvavat vielä reilummin ohi minun tasostani. Onhan hän amkissa ja minä menin lukion jälkeen ammattikouluun.

Onneksi häntä ei ole ainakaan vielä haitannut tyhmyyteni.

N20

Tuo on ihan keskiverto ÄO. Alhainen älykkyysosamäärä on jossain 80:nen paikkeilla, eli siis se on lievä keshitysvammaisuus. Olet täysin normaaliälyinen, ei sinulla pitäisi olla mitään murehdittavaa tämän asian suhteen.

Vierailija
34/34 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin. Ei naiselta vaadita kuin isot tissit ja / tai kaunis naama ja pääsee parisuhteeseen. T. kateellinen ruma lauta joka ei saa koskaan suhdetta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme