Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi minun pukeutuvan

Vierailija
02.03.2017 |

välillä joihinkin ihmekorsetteihin tms. joissa oloni ei todellakaan ole mukava.

Teen meille ruoat, olen primus motor kaikkiin kotiasioihin ja en jaksaisi vielä miellyttää häntä sängyssä tahtoni vastaisesti jossakin tyhmässä hörselössä.

Tänään soitin hänelle töihin ja kerroin, että jos tuommoista haluaa, niin pitää se ansaita. Minut pitää yllättää kivoilla asioilla kuten ravintolaillallisella, kukilla tms.

Olin mielestäni kekseliäs. Ehkäpä saadaan molemmat jotain kivaa. Onko kokemuksia muilla vastaavasta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten mies haluaa naisen riisuutuvan.

Vierailija
2/15 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos halusit yllätyksen niin miksi mainitsit ravintolan ja kukat. ne ei ole enää yllätyksiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä idea. Mukava viedä nainen esim. syömään, tietäen että kotona pääsee leikkimään kunnolla.

Ellei sitten käy niin että ruoan seurauksena, suuseksiä harjoitettaessa, nainen läväyttää ilmoille hirveän kananmunapierun. Ei seiso sitten sen  jälkeen.

Vierailija
4/15 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole asia jota käytetään valtakorttina.

Vierailija
5/15 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehdään toista miellyttäviä juttuja ihan vaan sen takia, että se miellyttää toista. Mun mielestä on kivaa, että puolisolla on kivaa.

Vierailija
6/15 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joidenkin elämä tosiaan on tuollaista klisettä.

Vierailija
7/15 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tehdään toista miellyttäviä juttuja ihan vaan sen takia, että se miellyttää toista. Mun mielestä on kivaa, että puolisolla on kivaa.

Voi sinua patriarkaatin aivopesemää pikkuvaimoa. Naisen ei pidä miellyttää miestään millään tavalla, eikä minkään vuoksi!

T: Itsenäinen vahva feministi

Vierailija
8/15 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu. Molemmat miellyttävät toisiaan. Kyse ei ole valttikortista, vaan siitä, että molemmat saavat niitä asioita, joita toivovat. Seksiähä tässä parisuhteessa on.

Vierailija
9/15 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa vaan sitä, että olet paremman näköinen vaatteet päällä kuin ilman.

Vierailija
10/15 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä noin voisi sanoa,jos joku käyttää seksiä kiristämiseen,nythän ap vain ehdotti,että jos mies haluaa jotain erityistä piristystä seksielämään,hän voisi edesauttaa asiaa keksimällä jotain joka ilahduttaa naista.Ehkä "ansaita"  ei ole sopiva sana tässä yhteydessä,mutta tietenkin sitä helpommin tekee jotain toisen mieliksi,jos homma on vastavuoroista.

Vierailija
11/15 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä noin voisi sanoa,jos joku käyttää seksiä kiristämiseen,nythän ap vain ehdotti,että jos mies haluaa jotain erityistä piristystä seksielämään,hän voisi edesauttaa asiaa keksimällä jotain joka ilahduttaa naista.Ehkä "ansaita"  ei ole sopiva sana tässä yhteydessä,mutta tietenkin sitä helpommin tekee jotain toisen mieliksi,jos homma on vastavuoroista.

Ei AP ehdottanut miten asiaa voisi edesauttaa vaan esitti vaatimuksen.

Jos käännetään tilanne toisin päin, niin ehkä huomaat mistä on kyse. Jos nainen haluasi käydä romanttisella viikonloppulomalla ja mies ilmoittaa, että se on ansaittava. Pikkaisen anaalia tai syväkurkkua niin miksipä ei. Onko silloinkin vaan kiva, että molemmat saa vastavuoroisesti mitä haluaa?

Vierailija
12/15 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos korsetin käyttö seksimielessä saa ap:n tuntemaan olonsa epäviehättäväksi tai ahdistavaksi (jos tuntee ettei kelpaa miehelle muuten kuin tungettuna kireään ja epämukavaan satiininakinkuoreen mikä on alun perin keksitty hillitsemään naisen riettaan pehmeitä kehoja) niin en ymmärrä miksi tämän pitäisi sellaista käyttää ollakseen miehelle seksuaalisesti mieliksi. Sen enempää kuin antaa syväkurkkuakaan. Toki asiasta voi keskustella miehen kanssa ja koittaa päästä eroon siitä tunteesta ettei muuten kelpaa. Mutta mielestäni jos nyt pitää näin stereotypiset soidinmenot pitää niin eihän nainen ole lainkaan epäreilu odottaessaan suklaata ja kukkapuskia esileikkinä.

Vierailija
13/15 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään asuista eikä meillä ole ikinä seksiä ilman niitä. Eli en kaipaa vastapalvelusta siinä.

Toisaalta mä en jaksaisi sekdiä yhtä usein kuin mies, mutta ryhdyn siihen jos saan vastapalveluksi hartiahieronnan, josta tykkään kovasti.

Eli kun asioista voi sopia eikä ota asennetta, että tämä on valtapeliä, niin kumpikin on tyytyväinen ja saa mitä itse kaipaa.

Jos ap:lle ravintolassakäynnit ovat tärkeää, niin kaipa niistäkin voi tuossa neuvotella. Kun sen sopimisen henki siis on hyvä eikä kummallekaan tule negatiivista tunnetta, että "paako suostua vaikka v!tuttaa ja kokee, ettei toinen ole sitten omassa osuudessaan vilpittömästi mukana kuitenkaan vaan pitkin hampain

Vierailija
14/15 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaaminen ja kotöiden hoito ei ole korvike seksille. Miksi yhdistät nämä asiat toisiinsa?

Vierailija
15/15 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on tärkeää että molemmilla on voimia siihen seksinkin harrastamiseen, mutta oon huomannu että monilla on ongelmia ihan oman asenteen kanssa. Seksi ei ole palkinto eikä velvollisuus. Mitään mikä tuntuu pahalta ei pidä tehdä, mutta itsensä ja toisen voi myös yllättää jos parisuhde on tasapainoinen.

Itse tykkään pukeutua miehelleni kinkysti, ihan vaan koska hänen kiihottaminen ja miellyttäminen on osa omaa mielihyvää. Näin ei aina ollut. Ei pidä ottaa itseään liian vakavasti, ja muista että vuorovaikutteinen antelias seksi palkitsee sinutkin, joka kerta.

Lisään vielä, että koskaan ei ole liian myöhäistä alkaa työstämään omaa retuperällä olevaa seksielämää. Se molemminpuolinen tyydyttyneisyys joka seuraa heijastuu kaikkeen arkiseenkin, ja syventää sitä aitoa sidettä kumppaniin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan