Onko 176-177cm mies naisten mielestä liian lyhyt?
Kommentit (50)
puhelinpylvääksi, ydinvoimalan piipuksi, televisiomastoksi ja nostokurjeksi liian lyhyt, hiiren reisiluuksi ja kissan viikseksi liian pitkä
Ei ole liian lyhyt ainakaan minulle. Olen 168cm
Yhtä sairasta on selittää että mies in "liian lyhyt" kuin on selittää, että nainen on liian läski. Varsinkin kun tuon pituinen on ihan normaali eli samalla periaatteella myös normaalipainoinen nainen olisi liian läski. Eli jokainen joka sanoo 176cm olevan liian lyhyt, pitää sitten itse painaa jotain 40kg että kelpaa.
ei. mun ihastus on 170cm ja kaikki on lääpällään.
Myönnän että pitkät miehet ovat viehättävämpiä mielestäni. En kuitenkaan kiinnostuisi miehestä vain sen takia, en etsi mitään objektia itselleni. Kaikki tähän astiset suhteeni ovat olleet suurinpiirtein itseni pituisia eli 170cm tai hitusen mua pidempiä.
Ei vaan ole synkannut niiden pitkien miesten kanssa vaikka he ovatkin olleet seksikkään näköisiä.
Enkä käytä korkokenkiä ollenkaan vaan ballerinoja, joten eipähän tarvitse sitäkään asiaa kanssani murehtia. Myönnän että jos mies olisi minua huomattavasti lyhyempi, se voisi vähän haitata minua, mutta haittaahan se yleensä sitten miestäkin. Periaatteessa sekin on silti mahdollista, jos molemmilla on hyvä itsetunto eikä välitä muiden naljailuista. Siitähän siinä loppujen lopuksi on kyse ja kaikki "eri paria" olevat, kuten esimerkiksi ison ikäeron omaavat joutuvat kohtaamaan muiden kyseenalaistamista, joten on oltava hyvä itsetunto ettei anna sen häiritä suhdetta.
Ei. Mutta voimaa pitää löytyä. Sanoi tuttu nainen 171cm
Ei ollenkaan liian lyhyt, tuohan on keskimittainen, tuollainen minulla on kotonakin. Selvästi lyhyempikin kävisi, pituus ei ole minulle tärkeää. Itsekin olen varsin keskiverto naiseksi, 163 cm.
No ei. Seurustelin 18v. iässä 155cm 19v. kesäisen kanssa. T. 167cm pitkä
Olen 174cm pitkänä ollut jokaista seurustelukumpaniani pidempi ne 12cm korot jalassa, joita mielelläni käytän.