Onko 176-177cm mies naisten mielestä liian lyhyt?
Kommentit (50)
Kaikilla naisilla ei ole yhteistä mielipidettä, joten tähän kysymykseen ei voi vastata. Omasta mielestäni on hieman lyhyehkö, mutta jonkun toisen mielestä voi olla pitkä jne.
Tämä kysymys on samaa tasoa kuin vaikkapa "Onko miesten mielestä kalja hyvää?" Saattaa tulla sinulle, ap, yllätyksenä, mutta sukupuolten sisältäkin löytyy erilaisia mielipiteitä. Kaikki naiset eivät ole asioista samaa mieltä, niin kuin eivät ole kaikki miehetkään.
Ei, oma mies on 178 cm ja just sopivan pituinen mulle. En usko, että parin sentin ero tekisi mitään. Itse olen 164 cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
On se aika lyhyt, koska moni nainen on ainakin sen 164cm pitkä ja jos pistää korkokengät jalkaan nik on 170 senttinen ja eroksi ei jää, kuin reilu 5cm.
Eli mielummin saisi olla jonkin verran pidempi.
Kaikki ei pidä korkkareita ja miks pitäis olla pituuseroa? Turhamaisuutta.
Pituus nyt ei ole lähimainkaan olennaisin piirre miehessä. Ainakin luonne, käytöstavat jne. menevät edelle.
On kyllä aikamoinen tappi, ei mies vaan aina poika.
Mitä väliä vastauksella on, kun tämä sama kysymys tulee tänne kuitenkin muutaman päivän kuluttua.
En tiedä minkä mittainen mieheni on, luultavasti alle 180 cm. Ensimmäinen poikaystäväni oli max 170 cm, samoin pari tätä aikaisempaa "elämäni rakkautta". Mutta ihan sama mitä tänne kirjoittaa, koska aloittaja ei usko.
Liian lyhyt mihin? Maalaamaan kattoa, laittamaan tiskit ylähyllylle, pyyhkimään pölyjä kaapin päältä?
Parisuhteeseen miehen pituus ei vaikuta, ei ainakaan minulla.
Terveisin nainen 180 cm ja korkkareita rakastava
Miehenä voin kertoa, että kyllä se aikalailla rajoittaa naisten mielenkiintoa. 165cm naiset ja sitä pidemmät preferoivat vähintään 180cm pitkiä miehiä. Olen huomannut että n. 160cm naiset ovat ainoita jotka ovat olleet aidosti kiinnostuneita. Tämä sopii minulle koska pidän 160-165cm pitkistä naisista eniten.
Ei ole ihan sopivan pituinen. Lyhyempikin voi olla ei haittaa..
Mun mies 177cm ja just passeli. Ite oon 165cm. Onhan tossa jo 12cm ero!
Ei. Sehän on pidempi kuin kaikki joiden kanssa olen seurustellut.
t. 174 cm
Vierailija kirjoitti:
On se aika lyhyt, koska moni nainen on ainakin sen 164cm pitkä ja jos pistää korkokengät jalkaan nik on 170 senttinen ja eroksi ei jää, kuin reilu 5cm.
Eli mielummin saisi olla jonkin verran pidempi.
Naurettavaa. Noin ajatellen 190-191 cm mies olisi minulle liian lyhyt. Käytän kyllä yli kuusisenttisiä korkoja, vaikka mies on 176 cm.
Ihan sopivan mittainen on. Itse en deittaile yli 180cm pituisia miehiä koska muuten pituuseroa olisi liikaa.
Ei, sillä olen itse lähes 160cm (158cm)
Olen kyllä ihastunut 181cm
Ei mun mielestä, muista en osaa sanoa. Ite oon 174cm
Seurustelen tälläkin hetkellä itseäni sentin pari lyhyemmän kanssa. Silloin kun kaikki muut asiat kohtaa niin eipä sillä pituudella ole mitään väliä.
Ja kuhan mieheä itseään ei oma pituus häiritse. Epävarma seurustelukumppani voi olla piinallista, kumpusi se epävarmuus mistä tahansa.
On liian lyhyt mutta 177,5 cm pituinen on jo oikein hyvä!
Oikeasti, en minä erota sentilleen minkä pituisia ihmiset on. 170 cm on selkeästi jo minua pidempi ja 150 cm lyhempi. Olisi kiva jos mies ei kamalasti minua lyhempi olisi, mutta jos olisi muuten kiva se tuskin haittaisi.
Ei ole liian lyhyt mulle. Ymmärrän kyllä sellaisia naisia, jotka ovat itse saman pituisia tai pitempiä, jos heidän mielestään on liian lyhyt.
Minä olen 161 cm.
On, ihan auttamattomasti liian lyhyt. Mene äidin helmoihin vielä kasvamaan.